שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

למה תזונה בריאה ומאוזנת יכולה למנוע בעיות עור

בעיות עור נגרמות בחלק נכבד מן המקרים מהמזון שאנו אוכלים. תזונה היא אחד הגורמים המרכזיים שמשפיע על בריאות העור שלנו. כמה מחקרים אומרים שאלרגיה למזון יכולה לגרום לתגובות בעור.

ישנם מחקרים שמראים כי מזונות מסוימים יכולים להחמיר מצבי עור קיימים כגון פסוריאזיס ורוזציאה. הקשר בין תזונה לבעיות עור אינו ברור לחלוטין, אך יש כמה קשרים ברורים בין השניים. . בתעשיית המזון, יצרנים שילבו מגוון חומרים משמרים למניעת פירוק רכיבים תזונתיים. חומרים משמרים אלו מופקים לרוב מכימיקלים כמו פנול ונגזרותיו. פנול הוא גורם גירוי חזק של העור וגורם לבעיות עור רבות כמו אקזמה ופסוריאזיס. לא רק שמזונות מסוימים גורמים לאקזמה, פסוריאזיס, רוזציאה או מחלות עור אחרות, תזונה לא נכונה יכולה להחמיר את המצבים הללו. כאשר אנו אוכלים מזונות המכילים רמות גבוהות של פנול, הפנול יכול לפגוע במחסום העור. חומרים משמרים רבים למזון ידועים גם כגורמים לתגובות עור. תגובות אלו נעות בין דרמטיטיס ממגע, לגירוי בעיניים ולמצבים חמורים יותר כמו אסטמה ונזק לכבד. חומרים משמרים מזיקים במיוחד כוללים בנזואטים, חנקות וסולפיטים. חומרים משמרים יכולים לגרום למגוון של תגובות אלרגיות אצל אנשים עם אלרגיה או רגישות.

הדרך הטובה ביותר למנוע ממצבים אלו לקרות היא על ידי הבטחת תזונה בריאה הכוללת שפע של ירקות, פירות, דגנים מלאים וחלבונים. או להיעזר בתוספי מזון וויטמינים אשר חיוניים לשמירה על העור בריא.

מהם הרכיבים התזונתיים החשובים ביותר לתזונה בריאה ומניעת בעיות בעור?

מילות מפתח: תזונה למניעת בעיות, תזונה בריאה מונעת בעיות עור

למזון שאנו אוכלים יש השפעה משמעותית על בריאות העור שלנו. רכיבי התזונה בתזונה שלנו יכולים לעזור למנוע ולהפחית את הופעתן של בעיות עור.

1) ויטמינים A, C ו-E – ויטמינים אלו חשובים לייצור תאי עור בריאים וקולגן.

2) חומצות שומן אומגה 3 – אלו חשובות להפחתת דלקות בגוף שעלולות לגרום להתפרצויות אקנה.

3) ביוטין – ויטמין זה חיוני לשיער, ציפורניים ועור בריאים.

4) אבץ - מינרל זה הכרחי לריפוי פצעים, צמיחה של תאים חדשים ושמירה על מערכת חיסון בריאה אשר מסייעת להימנע מזיהום שעלול להוביל לבעיות עור כגון אקזמה או פסוריאזיס.

5) סלניום - מינרל זה נחוץ לתיקון תאים פגומים הנגרמים מקרני UV מהשמש או ממקורות אחרים של חשיפה לקרינה העלולים להוביל להזדקנות מוקדמת או לסרטן.

מומלץ לעיין בתווית ובעלון המצורפים למוצר לפני השימוש. המידע לעיל אינו מהווה תחליף להיוועצות עם הרופא המטפל. מוצר זה הינו תוסף תזונה ואינו בעל התוויה רפואית – אינו משמש כתרופה או כסגולת ריפוי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל. להרחיק מהישג ידם של ילדים. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם, אנשים הסובלים מרגישות, וילדים- יש להיוועץ ברופא לפני השימוש



מוצרים קשורים

aaa