שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

פתרונות שיער דליל לגבר ואיך לבחור נכון?

המראה החיצוני שלנו חשוב לכולם ושיפורו תלוי לא רק בנתונים טבעיים. יש לא מעט אמצעים שאנחנו נוקטים על מנת להיראות טוב יותר ולחזק את הביטחון העצמי שלנו בכל אמצעי אפשרי. במקרים כאלה אנחנו יכולים להיעזר בעזרים קלים כמו קוסמטיקה ואיפור, לשפר מבפנים את מצבנו על ידי תזונה וכושר גופני שמועילים למראה או לפנות להליכים דרסטיים יותר כמו ניתוחים והתערבויות פולשניות. שלל האמצעים האלה מתאים גם לכל מי שמחפש פתרונות שיער דליל לגבר ולא רק לנשים, כאשר בשוק יש לא מעט אפשרויות לכל שלב של ההידרדרות במצב השיער. יש פתרונות שמתאימים למי שסובל מדלילות קלה ויש מי שנמצא כבר במצב התקרחות מתקדם. בכל מקרה, כל מי ששמע על פתרון מאוד יעיל ששמו מינוקסי חייב לדעת שהבחירה בו מחוללת אמנם שינויים ניכרים אבל חייבים לדעת כיצד להשתמש בו ולבחור בו בהתאמה למצבכם.

מה עדיף?

חלק מהפתרונות המוצעים לגברים הם קוסמטיים ויכולים להחזיק מעמד זמן מוגבל, אולם הם משרתים את הצרכים שלהם בפתרון קליל ולא מורגש. פתרונות כאלה אפשר למצוא בשיטות של קעקוע מיוחד שנעשה בהדמיית זקיקי שיער לגברים במקומות החסרים ובכך להשלים את המראה הדליל. פתרון זה מתאים למי שהדלילות של השיער שלו היא כזאת שמורגשת רק במקומות שונים והוא אינו רוצה להתחיל עדיין בטיפול התרופתי מינוקסי או שהוא הגיע למצב סטטי ומספק בפתרון זה. במקרים אחרים שבהם רוצים לשפר מבפנים ולאורך זמן את מצב השיער יש לבדוק את התאמתכם לתרופה זו משום שהיא מציעה דרך יעילה יותר לכל החיים לפתור את בעיית הדלילות. כמו כן, אם אתם לא מוכנים לעבור טיפולים דרסטיים יותר כמו השתלות שיער למיניהן אין ספק שהפתרון של תרופה נגד הידלדלות הצמיחה יכולה לעזור לכם הרבה יותר.

מה חשוב לדעת על מינוקסי?

מינוקסידיל, או מינוקסי, היא תרופה שהתגלתה כמשפרת את צמיחת השיער כתוצאה מהרחבת כלי הדם. זירוז זרימת הדם ושיפורה היא למעשה הפתרון שנמצא כדי לעזור להחייאת שורשי שיער ולהגברת הצמיחה שהידלדלה עם השנים בגלל סיבות שונות. זה יכול להיות בגלל גנטיקה או בגלל מחלה או בגלל סיבות זמניות כמו נשירת שיער בגלל סטרס ותזונה לקויה. התרופה עושה את העבודה ביעילות ונדרש זמן מה כדי שתתחיל להראות את הצמיחה המיוחלת. השימוש בה ללא מרשם ויש לעקוב אחר מצבכם ולדווח על תופעות לוואי למקרה של רגישות מסוימת, אולם רוב הגברים יכולים להשתמש בה ללא חשש. חשוב לדעת שיש שני מינונים של תרופה, לגברים ולנשים.

מתי להשתמש?

מינוקסי היא תרופה זמינה כמעט לכולם והיא מומלצת לשימוש בין הגילים 18-65 והיא כרוכה במריחה יומית על עור הקרקפת, כאשר נדרשת זהירות רבה במריחתה ללא נגיעה באזורים אחרים. מכיוון שהיא יעילה מאוד היא עלולה להצמיח שיער גם במקומות אחרים שבהם נוגעים ולכן חשוב לעבוד בזהירות ומבלי לגעת בעיניים או באזורים רגישים אחרים כמו האף והפה. חשוב לדעת שהיא מתחילה לפעול רק כמה חודשים לאחר המריחה ואחר כך היא מראה יציבות ועקביות בעידוד הצמיחה, כך שהתמדה היא מילת המפתח בשימוש בה.

aaa