שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הכל על תוספי מזון למבוגרים

לא מעט אנשים בגיל השלישי מכירים את ההרגשה של אובדן אנרגיה, עייפות יתר, ירידה במשקל, כאבי שרירים ועוד. אין מדובר בתופעות הקשורות בהכרח למחלות כאלה ואחרות אלא לירידה כללית בתפקוד ובהיחלשות הגוף. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות כשהנפוצה בהן היא איבוד הדרגתי של מסת השריר. כבר בגיל 40 מתחיל תהליך איטי של אובדן מסת השריר וכאשר ישנה מודעות ושמירה על בריאות הגוף דרך פעילות גופנית ותזונה מאוזנת, תהליך ההזדקנות מאט באופן משמעותי.

תוספי מזון למבוגרים  

תוספי מזון תורמים תרומה משמעותית לאיזון התזונה וחיוניים לאנשים הסובלים מתת תזונה. תופעות של החלשות הגוף ואיבוד מסת שריר יכולות להתרחש גם בגלאים צעירים בעיקר כאשר התזונה לא מאוזנת לאורך זמן. גם אדם שמן יכול לסבול מתת תזונה מבלי שהוא מודע לכך. גופו מכיל אחוזים גבוהים של שומן אך חסר את מרכיבי התזונה החשובים. הרגלי אכילה לא טובים הם אחת הדרכים הבטוחות למצב של תת תזונה.

סיבוכים בריאותיים אפשריים של תוספי תזונה  

מצבים של תת תזונה וחוסר במסת שריר עלולים לדרדר את הגוף לסיבוכים בריאותיים קשים, להקשות עליו מאוד בהחלמה ממחלות וניתוחים ובמקרים קיצוניים לגרום למוות. לכן מומלץ מאוד לבלום את ההידרדרות של הגוף וניתן לעשות זאת באופן יעיל ביותר בעזרתם של תוספי מזון. אנשור פלוס הוא תוסף מזון אמריקאי מוביל ונחשב יעיל ביותר. הוא עשיר בחלבון ובקלוריות ושתייה של שני בקבוקי אנשור ביום משפיעה השפעה דרמטית על הגוף.

טעמי וניל שוקולד וקפה

התוסף מגיע בצורה של נוזל בבקבוקונים קטנים בטעמי וניל, שוקולד וקפה. הוא לא יקר ומכיל 350 קלוריות ליחידה. יש לשמור אותו בקירור לאחר הפתיחה. תרומתו של התוסף לתזונה מאוזנת יכולה להיות מכרעת מכיוון שהוא מספק לגוף כ-20% מכמות המינרלים והוויטמינים היומית החיוניים לגוף. הוא יעיל גם לאנשים צעירים ולילדים החל מגיל ארבע - רק לאחר המלצת רופא.

ההשלכות של איבוד מסת השריר

ההשלכות של נסיגה במסת השריר הן רבות כאשר הבולטות שבהן הן החלשות המערכת החיסונית, דלקות מפרקים או שרירים, סיכון לשברים, דלקת ריאות וזו רק רשימה חלקית. לא ניתן לעצור לחלוטין את איבוד מסת השריר כשם שלא ניתן לעצור את ההזדקנות אבל בהחלט ניתן לעכב את התהליך ולהאט אותו באופן משמעותי.

מגיעה לך איכות חיים גם בגיל השלישי

מרגש להסתכל על אדם בן 70 או למעלה מזה כשהוא שומר על גופו, מבצע פעילות גופנית ומקרין החוצה חיוניות, תאוות חיים, נמרצות וצלילות המחשבה. היום, כשתוחלת החיים עלתה, הצורך במציאת פתרונות להקלה על תהליך ההזדקנות גבר מאוד. ידוע כי לתזונה יש השפעה גדולה על הגוף ויכולת ההשתנות שלו ומכאן נולדה המצאת תוספי המזון. גם בגיל 70, 80 ואף יותר, מגיעה לך איכות חיים ובריאות שלמה.

לדעת לבחור

לא כל תוסף מזון הוא בריא ויעיל לגוף. חשוב לבחור את המותגים הידועים, המאושרים על ידי משרד הבריאות ועומדים בתקנים הנדרשים – ולהקפיד לוודא כי אפקטיביות התוסף מבוססת מחקרים אשר הוכיחו את יעילותו מעל לכל ספק.

 



מוצרים קשורים

aaa