שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

נגישות

מבוא

בהיות טלפארמה בית מרקחת וספק מרכזי וייחודי למבוגרים ואנשים עם מוגבלות, אנו פועלים לקידום הנגישות, לפי דרישות החוק ואף מעבר לזה.
מטרתנו לאפשר לכל לקוח, עם או בלי מוגבלות, ליהנות משירות שוויוני, מכובד ונגיש.
בעמוד זה תוכלו למצוא מידע מפורט כיצד תוכלו להיעזר בהסדרי הנגישות.
לשאלות ניתן לפנות לרכזת הנגישות: אייזנשטדט מילה. במספר: 039480400 או במייל: [email protected]

נגישות אתר הסחר האלקטרוני ePharma:

אתר האינטרנט עומד, ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש בתוכנה.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.

אפשרויות הנגישות בתפריט:

    1. התאמה לניווט מקלדת - מתן אפשרות לניווט על ידי מקלדת.
    2. התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
    3. הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
    4. חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
    5. התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
    6. התאמת ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
    7. התאמת האתר לעיוורי צבעים
    8. שינוי הפונט לקריא יותר
    9. הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
    10. הגדלת התצוגה לכ־200%
    11. הדגשת קישורים באתר
    12. הדגשת כותרות באתר
    13. הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
    14. הצהרת נגישות
    15. שליחת משוב נגישות

                                חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים

                                אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות.

                                פניה לרכזת הנגישות:

                                אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב. פרטי רכז/ת נגישות בחברה:

                                שם: אייזנשטדט מילה

                                טלפון: 039480400

                                מייל: [email protected]

                                פקס: 1800608060

                                נגישות מוקד ההזמנות הטלפוני

                                לקוח הבוחר לבצע את הזמנתו באמצעות מוקד ההזמנות, יוכל להיעזר בפתרונות הנגישות הרשומים מטה:

                                1. מענה טלפוני בחיוג חינם 03-9616263, בקצב איטי ובשפה פשוטה.
                                2. חלופות ליצירת קשר:

                                פקס: 1800608060
                                דוא"ל: [email protected]
                                תקשורת באמצעות צ'אט באתר טלפארמה. 
                                המוקד נגיש בשפות: עברית, אנגלית, רוסית ואמהרית.

                                נגישות לבית המרקחת

                                לקוח הבוחר להגיע אלינו לרחוב טוליפמן 7 ראשל"צ, יוכל להיעזר במתקני הנגישות הרשומים מטה:

                                1. טלפארמה מציעה מקומות חנייה השמורים לאנשים עם מוגבלות, אשר סמוכים לפתח החנות.
                                2. דרכי גישה ומעברים נוחים. החלל הפנימי בחנות טלפארמה מעוצב תוך שימת דגש על מעברים רחבים במיוחד, על מנת לאפשר מעבר נוח של כיסא גלגלים או עזרי הליכה אחרים.
                                3. עמדת מכירה ודלפק שירות נגישים לקבלת ייעוץ, שירות ומכירה.
                                4. לקויי שמיעה יכולים להיעזר בלולאת השראה, מכשיר מיוחד המוצב בכניסה, שמנטרל ומסנן את קולות הרקע כך שניתן לשמוע רק את נותן השירות.
                                5. לקויי שמיעה וחירשים מוזמנים לתקשר עם נציג בית המרקחת ששולט בשפת הסימנים הישראלית (לודמילה אייזנשטדט)
                                6. תאורה טובה בכל מרחב העסק לטובת לקוחות עם לקות ראייה.
                                7. זכוכית מגדלת לקריאה נוחה של מפרט מוצר.
                                8. עמדת מחשב נגישה ויכולת לקבל את כל המידע הנדרש על כל מוצר שבמלאי באמצעות אתר האינטרנט.
                                9. פינת המתנה עם כיסאות נגישים.
                                10.כבש כניסה חלק ונוח לכניסת כיסא גלגלים לחנות.
                                11.שילוט ומידע נגיש בסמוך לכל מוצר בתצוגה.
                                12. בחנות שירותי נכים.
                                13. עזרה אישית של מחסנאים בהובלת והעמסת הציוד הנרכש לרכב הלקוח.

                                   

                                   

                                טלפארמה מעסיקה עובדים עם מוגבלות, הינכם מוזמנים לקרוא עוד בנושא

                                תאריך עדכון: 1.7.20

                                aaa