שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כיצד להתאים לעצמכם מקלות הליכה נוחים ויציבים?

בשלב שבו ברור לכם שהיציבה שלכם מחייבת עזרי ניידות כדי לחשוב על המגוון הגדול של מקלות הליכה שעומד לרשותכם. מקלות אלה נועדו לא רק למי שנפצע וזקוק לתמיכה זמנית אלא לכל מי שמגיע לגיל שבו כבר ברור שהיציבה כבר אינה בטוחה כמו בעבר וכל צעד מחייב היאחזות בתמיכה יציבה. למקל הליכה יש תפקידים שונים והוא מתאים לכל אחד לפי המאפיינים שלו ולכן כדאי למצוא את המקל שיתאים לכם בכל מה שרלוונטי לתפקוד ולתנועה. המגוון הגדול מתאפיין לא רק בעיצובים שונים לטעמכם כדי שיתאים גם להופעה שלכם, אלא גם לגיל, גובה משקל וגם אופי הבעיה שממנה אתם סובלים. מומלץ להסתכל במפרט הטכני של כל מקל על מנת לוודא שימלא את תפקידו בנאמנות וישמש אתכם למטרה שלשמה רכשתם אותו.

התאמת מקלות הליכה לאנשים שזקוקים לתמיכה

התפקיד הראשון של מקל הליכה הוא לשמש משענת לאנשים שאינם יציבים ולפעמים שיווי המשקל שלהם מתערער. מקל כזה מייצב אותם ואמור לשאת את המשקל שלהם ברובו משום שהם אינם יכולים לעמוד זקוף מבלי לחשוש מנפילה. לכן, מקל כזה בוחרים ביחס ישר למשקל שמועמס עליהם, ולכן צריך להיות יציב וחזק. מקלות כליה מיוצרים מחומרים שונים ויש להם בדרך כלל קצה עם בסיס רחב או שאפשר להרחיב אותו בעזרת רגלית. ככל שמקל יהיה יציב יותר על הקרקע באמצעות הבסיס הרחב כך הוא יוכל לספק יותר ביטחון למשתמשים בו. זה נכון במיוחד לאנשים גבוהים או אנשים כבדים שהמקל צריך לשאת את משקלם מבלי שייטה הצידה ויגרום להם ליפול. בסיס רחב עשוי בדרך כלל מרגלית גומי מפוצלת לאחיזה טובה יותר, ומגומי שאינו מחליק כאשר הרצפה רטובה או עשויה מחומר חלק.

מבנה המקל משרת אתכם

מקל הליכה יכול להיות מחומר כמו עץ או מתכת כמו אלומיניום או נירוסטה. עיצוב המקל צריך להתאים גם לטעמכם ואין ספק שמקלות עץ או דמויי עץ נראים קלאסיים יותר ומהודרים. אבל חשוב לדעת שמקלות ההליכה שמיוצרים ממתכת מספקים גם יציבות טובה יותר למי שזקוק לכך, משום שאפשר להוסיף להם רגליות מתפצלות ולהבטיח שהם ישמשו אתכם במלוא הבטיחות. אם אתם מחפשים נוחות משולבת בטיחות, אין ספק שמקלות המתכת בעלי הרגליות ממלאים את תפקידם בנאמנות. כמו כן, חשוב לבדוק את ידית האחיזה במקל, משום שיש כאלה שהם מסיביים יותר ומתאימים למי שזקוק לאחיזה בטוחה יותר ותמרון נכון של המקל בעזרתה. רק כאשר תנסו את מקל ההליכה תוכלו לדעת עם איזה מהם אתם מרגישים יציבים יותר ומסוגלים לתמרן אתו בנוחות מרבית וביעילות גדולה יותר.

שילובים שונים במקלות הליכה

יש מקלות הליכה בעיצוב מינימליסטי שרק מספקים ביטחון למי שהולך ועומד יחסית בקלות, ויש כאלה שיש בהם שכלולים שונים למי שמחפש דיוק רב יותר. מקלות הליכה טלסקופיים מאפשרים לכם להתאים את האורך של המקל לגובה שלכם, כך שתוכלו להרגיש נוח יותר להשתמש בהם. היד תתקפל בדיוק בזווית הנכונה שבה אפשר לאחוז במקל בבטחה ולנוע בקלות. כמו כן, שימו לב שיש מקלות שבהם מותקן מושב קטן שמאפשר לכם לנוח באמצע ההליכה בכל מקום.



aaa