שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

ניהול שגרה בריאה יותר בעזרת אנשור קומקפט

אנשים רבים סובלים מחוסרים תזונתיים ואינם מודעים לכך רוב הזמן משום שעד שלא סובלים מבעיה אקוטית לא חושבים על חשיבות התזונה. לפעמים זה קורה רק כשהם מרגישים את הבעיה מחריפה, או כאשר רופא המשפחה מסב את תשומת לבם לתוצאות בדיקות הדם שמנהלים בשגרה. במקרים כאלה אפשר לגלות גם אם יש בעיה כלשהי שמונעת ספיגה של אבות המזון בגלל בעיות עיכול כרוניות או פשוט משום שהגיל מאט את תפקוד המערכות בגוף בכלל. זה קורה לא רק לאנשים קשישים שמאבדים את התיאבון כחלק מתופעות הזקנה, אלא גם לאנשים רגילים שבגלל אורח חיים לא מאוזן שוכחים לדאוג לאכילה נכונה שממלאת את כל הצרכים שלהם. זה יכול להיות בגלל מצבי משבר זמניים או פשוט חוסר יכולת לדאוג לכל החוסרים שלהם בתזונה. קשה ללמד אנשים לדאוג לעצמם ולא להזניח את בריאותם עם זאת, לפעמים בגילים צעירים יותר השימוש בתחליף תזונתי מלא ערכים כמו אנשור קומפקט יכול לסייע להם לשנות מהרגליהם ולפתח מודעות טובה יותר למה שתזונה מלאה יכולה לעשות למענם. התחושה הטובה והבעיות שנובעות מתזונה לקויה יכולות לשכנע אותם להתמיד בכך.

תזונה נוחה ובריאה לקשישים

קשישים יכולים להגיע בקלות למצב של תת תזונה אם הם חיים לבד או שהם מאבדים את התיאבון ולא אוכלים. זה חיוני במיוחד דווקא בגיל שבו כל כך הרבה מערכות גוף סובלות מזנקה ומתפקדות פחות ביעילות. חוסר תזונתי בוודאי אינו מועיל להן. המטרה העיקרית של מוצרי אנשור קומפקט היא לספק לאנשים שאינם יכולים לדאוג לעצמם לתזונה טובה ובריאה. זה קורה בדרך כלל בגיל מבוגר ולכן גם הצריכה בצורת משקה מותאמת להם. זה נוח למי שיש לו בעיות זקנה שפוגעות בשיניים ובלסת וזה נוח למי שיכול בעיקר לשתות בגלל קשיי עיכול שונים. גם השתייה עצמה יותר קלה לזכירה מאשר קשישים ששוכחים לפעמים לבשל לעצמם. מובן מאליו שמוצרים לשתייה שמכילים את כל אבות המזון כמו אנשור הם מצוינים לקשישים בעלי בעיות קוגניטיביות או קשישים סיעודיים שמתקשים לדאוג לעצמם. בקבוקו או שניים של משקה אנשור ביום מספקים להם את רוב התצרוכת היומית של ויטמינים ומינרלים ומבטיחה שלא יידרדרו למצב של תת תזונה.

מה חשוב לדעת על אנשור קומקפט?

אנשור קומפקט הוא מוצר משופר של מוצרי אנשור שמציעים משקה מרוכז מלא בכל הערכים התזונתיים שמספקים חלק מהתצרוכת התזונתית היומית המומלצת או חלקה. כל מטופל וההמלצה שהוא מקבל מהרופא והתזונאית או לפי תנאי חייו ומצבו. יש מי שיזדקק לבקבוק אחד להשלמה תזונתית ויש מי שיזדקק לשני בקבוקים משום שהם הארוחה העיקרית שלו ביום. בכל מקרה, המוצר מומלץ לשימוש לא רק בגלל הרכב תזונתי מעולה אלא גם בגלל האיכות שלו. המוצר משפר את איכות הספיגה של ויטמינים ומינרלים ונוספים להם סיבים תזונתיים חיוניים. אפשר לקנות אותו בקלות בבית המרקחת אונליין ולקבל אפילו כמויות גדולות שיספיקו לתצרוכת של חודש שלם, כדי למנוע מחסור. כמו כן, המוצרים בעלי טעמים נהדרים וללא טעמי לוואי לא נעימים, כך שזה ממש כמו לשתות משקה ארוחה מלאה ומבלי לסבול גם מתופעות לוואי של עיכול.



aaa