שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

המדריך השלם לבחירת חיתולים טובים למבוגרים

נהוג לחשוב כי בריחת שתן היא בעיה של נשים. ובכן זה לא מדויק. נכון כי שכיחות התופעה גדולה יותר אצל נשים אך גם גברים רבים סובלים ממנה, החל מטיפות בודדות ועד לחוסר שליטה מוחלט בסורגים.

בריחת שתן יכולה להופיע בכל גיל אך היא שכיחה הרבה יותר אצל בני הגיל השלישי. התופעה גורמת לא פעם לאי נעימות ולמבוכה גדולה וגוררת איתה תופעות כמו הסתגרות בבית והמנעות מכל מגע חברתי. כיום לתופעת בריחת השתן בגיל השלישי ישנם פתרונות מצוינים, כמו חיתולים למבוגרים, פדים, תחתוני דיפנד ועוד.


התאמה נכונה של גודל החיתול למבוגרים עם דיפנד


ישנם חיתולים למבוגרים כמו דיפנד בדרגות ספיגה שונות כאשר בחירת החיתול מתבצעת על פי רמת הבריחה, קלה, בינונית או כבדה. התאמה נכונה של מידת החיתול חשובה לאיכות הספיגה ובמקרה של חיתול גדול מידי יכולה להתקיים בריחת נוזל אל מחוץ לחיתול וזליגה של ריחות לא נעימים. חיתול קטן מידי ולוחץ יאבד גם הוא מכושר הספיגה שלו מכיוון שלא מתקיים מספיק מגע עם אוויר.

אנשים הנכנסים לגיל השלישי מתמודדים עם לא מעט קשיים פיזיים ופסיכולוגיים. הגוף מתקשה בפעולות פשוטות אשר עד לא מזמן היו קלות ופשוטות כמו עליה במדרגות או התכופפות להרים דבר מה שנפל. בגיל השלישי הגוף מתעייף ונחלש, אצל כל אדם בקצב אחר. התמודדויות פסיכולוגיות בגיל השלישי הן תוצר נלווה של החלשות הגוף ושאר תופעות כמו אובדן אטרקטיביות לכאורה בחברה, בדידות, פרישה מהעבודה ועוד.

החיים עוד לפניך גם בגיל השלישי


ישנן לא מעט דרכים להקלה על אנשים בגיל השלישי כמו פעילויות חברתיות יזומות, תוספי מזון להגברת האנרגיה והכוח הפיזי, התעמלות מותאמת ועוד. מוצרים מעולים להגנה מפני בריחת שתן כמו פד אטנדס ATTENDS המעולה או חיתולים למבוגרים אברי פורם ABRI.FORM שהנם בעלי יכולת ספיגה טובה מאוד – ומהווים פתרונות נהדרים המאפשרים לבני הגיל השלישי להמשיך בשגרת היום ולהשתחרר מהפחד ומהמבוכה.

כאן ניתן להתרשם ממגוון המוצרים הנהדרים לגיל השלישי, חיתולים, פדים, תרופות עד הבית, מקלות הליכה מעוצבים, תוספי מזון, מוצרים להגנה על העור, סוללות למכשירי שמיעה, כסאות גלגלים ועוד רבים. אין סיבה להישאר בבית, גם בגיל השלישי החיים עוד לפניך.



aaa