שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

חיתולים למבוגרים במחיר הכי משתלם בנוחות רבה

איכות החיים של מבוגרים רבים נפגעת בגלל קשיי שליטה בסוגרים שקורים בגלל סיבות שונות ולא רק בגלל זקנה. כשרוצים למצוא פתרונות היגייניים אפשר לחפש מעבר לסדיניות ומוצרי ספיגה מובנים מאליהם שמגינים על המיטה או הכיסא שעליהם שוכבים ויושבים, וזה נכון בעיקר למי שרוצה להקל על הקשישים שזקוקים לטיפול סיעודי מסביב לשעון. קניית חיתולים למבוגרים במחיר הכי משתלם היא עניין שוטף בבתים כאלה ולכן אי אפשר לוותר על הנוחות של רכישה ובחירה של מותגים טובים ויעילים, והזמנת משלוחים עד הבית בכל עת. בחנות בית מרקחת אונליין שיכולה להציע לכם גם ציוד נוסך ועוד עזרים ששומרים על רווחת המטופלים הסיעודיים אפשר למצוא מגוון גדול של מוצרי ספיגה שמתאימים לכולם. הגזרות השונות של חיתולים או תחתונים סופגים יכולות להתאים לכל מבנה גוף ולהקל על המטפלים להחליף להם חיתולים כאלה.

יתרונות של חיתולים למבוגרים

לחיתולים למבוגרים יש יתרונות רבים מעבר להיותם חד פעמיים, וקלות השימוש בהם. גם אם מתקשים לחשוב על כך משום שקשה להודות בכך שזה משחרר אנשים רבים מאי נעימות, חיתולים למבוגרים לא חייבים להיות מורכבים לשימוש. הם מתאימים גם למי שיכולים לתפקד ביום יום ואינם נחשבים לסיעודיים שתלויים במטפלים שמחליפים להם את החיתולים והם לא יכולים לעשות זאת בעצמם. החיתולים מתאימים גם למבוגרים מתפקדים שרוצים תגבור גם בזמן השהייה בבית או ביציאה ממנו ואפשר להתאים אותם גם לבגדים היומיים שלובשים כשיוצאים לעבודה ולפעילות מהנה ושגרתית אחרת. זה היתרון הגדול שלהם - מבנה דק ונוח שמונע תאונות ורגעי מבוכה כאשר יש בעיה ולא יכולים להגיע לשירותים.

מה חשוב לדעת עליהם?

אם הדימוי של חיתולים למבוגרים מפריע לכם, רצוי לדעת שמדובר במוצר ספיגה שמתלבש על הגוף כמו תחתונים גדולים ולכן לא אמורה להיות בעיה כלשהי של הסתגלות למגע שלהם. כדאי לבחור במוצרים שמיוצרים במותגים איכותיים משום שהאיכות של הספיגה טובה יותר ומונעת כל בעיה נוספת של רטיבות וריחות לא נעימים. חיתולים אלה יכולים להיות על הגוף במשך שעות רבות מבלי שיגרמו לגירוי כאשר יש נוזלים. חומרי הספיגה המתוחכמים מאפשרים ללכוד כל טיפה ולספוג אותה מבלי להשאיר על העור תחושה של לחות. כמו כן, לא נוצרת בעיית גירודים ופריחה למי שרגיש לחומרים מסוימים משום שאיכות החומרים מעולה והם לא רק תקניים. הם מיועדים לכך שלא יגרמו לרגישויות כתוצאה משימוש בהם. לכן הם גם הרבה יותר בריאים לשימוש מאשר ויתור עליהם או שימוש באמצעים אחרים שאינם מיוצרים מחומרים מתקדמים שהושקע בהם מחקר ופיתוח.

נוחות ונגישות מרבית

חיתולים למבוגרים במחיר הכי משתלם פותרים לכל מי זקוק לאספקה שוטפת שלהם משום שהם ניתנים לרכישה ואספקה נוחה עד הבית. המחירים הנוחים לא מכבידים על הכיס גם כאשר מדובר בשימוש יומי לכל החיים, ולכן אפשר בהחלט להעדיף אותם לכל שעות היממה ולא רק כאשר יוצאים מהבית, אם חששתם מהעלות הכבדה. הודות לעיצוב שלהם הם ללא ספק נחשבים לאמצעי ספיגה יעיל שנוח לשימוש לגברים ולנשים בכל גיל ובכל מצב. החלפתם קלה והם חזקים ונצמדים לגוף וממלאים את התקפיד שלהם ביעילות ובאמינות רבה



aaa