שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כל סוגי הפדים למבוגרים לגיל השלישי

אחת התופעות הפחות נעימות בגיל השלישי היא ההחלשות של יכולת השליטה בצרכים ובסוגרים, בעיקר על שלפוחית השתן. לתופעה זו ישנם כיום פתרונות רבים וטובים מאוד כשהעיקרי בינהם הם החיתולים למבוגרים, או פדים הדומים מאוד לפדים אשר בשימוש אצל נשים. 

תופעת בריחת השתן בגיל השלישי שכיחה הרבה יותר אצל גברים מאשר אצל הנשים, יש לכך סיבות רבות הקשורות למבנההביולוגי. בריחת שתן אצל נשים יכולה להופיע דווקא בגילאים צעירים יותר, בעיקר לאחר לידה, תופעה קלה לטיפול באופןיחסי.

נא להכיר - פדים למבוגרים לגיל השלישי 

פדים למבוגרים הם כיום מצרך חיוני ומועיל מאוד. גברים בגיל השלישי הסובלים מבריחת שתן מפחדים לא פעם לצאת מהבית ולהתרועע בחברה כאשר הפדים מהווים פתרון טוב מאוד. פד בעל יכולת ספיגה טובה נותן ביטחון לגבר המשתמש בו כאשר אין הוא סובל יותר מהפחד לצחוק, להשתעל, להתכופף יותר מידי ולבצע פעולות פיזיות כאלה ואחרות העלולות לגרום לבריחת שתן.

בריחת שתן קלה, בינונית או כבדה בגיל השלישי 

תופעה קיצונית של בריחת שתן בגיל השלישי, היא כאשר אין שום יכולת שליטה ואז אין מדובר בבריחה של כמה טיפות אלא בהשתנה מלאה כאשר לגבר אין יכולת אפילו להבחין כשהיא מתקרבת. במקרה כזה הוא נזקק לחיתול בעל יכולת ספיגה גדולה במיוחד ורצוי מאוד עם יכולת לנטרל ריחות. כמובן שבמקרה כגון זה יש לבצע החלפה של החיתול כשלוש פעמים ביום.

פדים טובים מאוד למצב של בריחת שתן קלה עד בינונית - ואפשר להשיג אותם בכמה גדלים ובכמה רמות של יכולות ספיגה. מומלץ להקפיד על התאמה מדויקת של גודל הפד למבנה הגוף של הגבר הזקוק לו ולרמת הבירחה ממנה הוא סובל וזאת על מנת לשמור על איכות הספיגה ולמנוע זליגה של ריחות לא נעימים. פדים איכותיים במיוחד אינם מורגשים במראה החיצוני של הגבר המשתמש בהם, הם נוחים לשימוש ונוסכים תחושת ביטחון רבה.

בריחת שתן והנטייה להתכחש אצל גברים 

לפעמים הגבר הזקוק לפדים או לחיתול אשר יגן עליו מאי הנעימות שבבריחת שתן ויאפשר לו לתפקד כרגיל, נוטה להתכחש והוא בטוח כי יוכל לשלוט בסוגרים בשעת הצורך. לנוכח האכזבה ברגע האמת מגיע מפח נפש לא פשוט המעמיד את הגבר בפני העובדה כי גופו כבר שוב אינו צעיר כשהיה ושעליו להיעזר במוצרים אשר נועדו לעזור לו.

אין להתעלם מהפן הפסיכולוגי המתלווה לא פעם לצורך הבלתי נמנע לעיתים בשימוש במוצרים כמו פדים או חיתולים לגבר. תהליך ההזדקנות, מלבד הקשיים הפיזיים המתלווים אליו, כרוך בלא מעט קשיים פסיכולוגיים הדורשים התייחסות. כמובן, כל מקרה לגופו. יש הבדל מהותי אם הגבר חי בגפו או עם זוגתו, האם הוא חי בדיור מוגן המעניק לו מסגרת, חברה ושלל פעילויות או בדירתו אליה הוא רגיל. מה מידת עצמאותו ובעיקר מה מצבו הפיזי - וכמה הוא מודע ומקבל את מצבו.

פדים לגבר  וחיתולים איכותיים לגבר הם נוחים, בטוחים ובלתי מורגשים. והחדשות הטובות באמת הן שניתן להתרשם משלל המוצרים לגיל השלישי לתפקוד מלא ונוח, ללא חששות ואי נעימויות.

 

 



aaa