שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

לשמור על איכות החיים בעזרת מד לחץ דם

הבריאות של אנשים רבים תלויה היום באיכות החיים שהם מנהלים. זוהי לא אמירה סתמית אלא מוכחת שוב ושוב כאשר אנשים מרגישים שליטה טובה יותר בחייהם הודות לעזרים ביתיים או לידע שהם מקבלים כדי להבין את מצבם טוב יותר. כשחיים עם מחלה שנקראת הרוצח השקט ללא ספק זקוקים לכל מה שאפשר למצוא כדי לנהל שגרת חיים משוחררת מפחד שמא אתם לא מודעים למצבכם. חולי לחץ דם גבוה יודעים היטב מתי הם מרגישים לא טוב בנקודות הקיצון של לחץ הדם שלהם, אולם לא צריך להגיע למצב כזה על מנת להרגיש שמשהו השתבש. אם בעבר היו צריכים ללכת בקביעות למדידות לחץ דם במרפאה או להזמין ביקור בית כדי לעקוב אחר מצבם, הרי שהיום השליטה עוברת לידיהם הודות למכשור רפואי אמין שמתאים לכל אחד וניתן להפעלה בקלות כמו מד לחץ דם ביתי מאיכות מעולה.

לחץ דם גבוה – כשצריך להקפיד יותר

לחץ דם גבוה הוא מחלה מתעתעת. אפשר לתפקד מצוין גם מבלי לדעת שלחץ הדם שלכם חורג מהנורמלי עד שאתם מרגישים אותו בגבולות הקיצוניים ביותר ואז מתקשים לתפקד. חולי לחץ דם כבר יודעים שעליהם לשמור על שגרת חיים שאינה מעוררת התקפים של לחץ דם גבוה לאורך זמן משום שלא מדובר רק בתחושה של עילפון או חוסר יכולת לתפקד כלל, אלא גם בנזק מתמשך לכלי הדם. לחץ דם שהערכים שלו הם מעל 140/90 הוא בעייתי ונחשב כבר ליתר לחץ דם ובמקרים כאלה יש כמה דרכים לטפל בכך. הסכנה של יתר לחץ דם הוא הופעת מחלות נוספות שהוא קשור אליהן כמו התקף לב, אירועים מוחיים ואף פגיעה בראייה. כדי להימנע מכך יש לשמור על לחץ דם תקין וזה כולל לא רק תזונה מתאימה שאינה גורמת ליתר לחץ דם אלא גם לאורח חיים רגוע שאינו מקפיץ אותו בגלל התרגשות ומתח יתר. בדיוק לכאן נכנס המכשור הביתי שמאפשר לכם לעקוב אחר מצבכם באמצעות מד לחץ דם אמין וקל לשימוש שיכול לשמש אתכם.

הפגיעה באיכות חיים

פגיעה באיכות חיים בגלל יתר לחץ דם ניכרת לא רק בגלל התרופות אלא בעיקר בגלל חוסר ביטחון עצמי שקשור למצבכם הסמוי. כשאין לכם מושג מה קורה זה מגביר את החרדה, וחרדה מגבירה את הסטרס שגורם ליתר לחץ דם, וחוזר חלילה. מכוח שוב ושוב שאנשים רבים שחולים בלחץ דם גבוה מרגישים טוב יותר כאש ריש להם שליטה במצבם והם יכולים להפעיל שיקול דעת לגבי הימנעות מפעולות מסוימות שחושפות אותם להתרגשות וסטרס. כאן נכנס לפעולה מד לחץ דם ביתי שנמצא אתכם ויכול לבוא אתכם לכל מקום על מנת שתוכלו לנטר את המצב שלכם בקלות.

דגמים מגוונים לבחירתכם

הדגמים השונים שמוצעים באתר בית המרקחת אונליין יכולים להתאים לכל מי שמחפש מד לחץ דם שיתאים לו ולצרכיו. הם דיגיטליים ולכן לא מחייבים ידע של רופא או אחות. הכל נעשה למענכם מרגע שאתם לובשים את השרוול המותאם ומפעילים אותו. הם קלי משקל ואמינים מאוד מכנית ואלקטרונית ויכולים ללוות אתכם לכל מקום כדי להגביר את הביטחון שלכם. תוכלו תמיד לדעת מה מצבכם ולנטר אותו ביעילות ובקלות בכל רגע, לשמירה על בריאותכם.



aaa