שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

התוספת שעוזרת לכל אישה לשמור על בריאותה

כפי שרפואה מחולקת לפי מגדרים, כך גם תזונה מועילה לגברים ולנשים לפי גופם והדרישות העולות עם הזמן. זמן הוא מרכיב קריטי בבריאות שלנו משום שמה שנכון היה לנו בזמן הנעורים הולך ומשתנה לאורך החיים, ואם גופנו יכול היה להתמודד איכשהו עם תזונה לקויה שהעמסנו עליו, התוצאות מתבררות לקראת גיל 30 לערך, בהתאם למצבה של כל אחת. מלבד מצבים רפואיים שונים שמחייבים התאמה תזונתית מסוימת, כל אישה יכולה להפיק הרבה תועלת מצריכת תוספי תזונה מומלצים לנשים שעונים על הצרכים הכללים של גופה. לדוגמה, ויטמינים ומינרלים שמיוחדים למצבה בגיל הפוריות, למשל, תוספים שונים להקל על תסמינים שונים של גיל המעבר וכן הלאה. את התוספים מומלץ לרכוש מחברות מוכרות וידועות בגלל הסטנדרטים שלהן בייצור היגייני ומפוקח, ובגלל התכולה של החומרים הפעילים שיש בהם שמועילים לכן.

לכל שלב בחיים תוספי תזונה לנשים מומלצים

השלבים השונים בחיים מחייבים התייחסות תזונתית מותאמת לאורח החיים, וזה נכון גם לגבי תוספי תזונה. מי שיכולה להקדיש זמן רב בנעוריה לפעילות גופנית, למשל, יודעת שככל שהיא מתבגרת היא חייבת להתאים את הצריכה הקלורית להיקף הפעילות המשתנה שלה. יחד עם זה, כל בחירה בחיים וכל מצב יכול להיעזר בתוספי תזונה שיכולים למקסם את היכולות של הגוף לתמוך בכך. נשים בגיל הפוריות שמחליטות להביא ילדים לעולם מכירות את המלצת הרופאים להתחיל לקחת תוספי תזונה כמו חומצה פולית, ויטמינים מסוימים וברזל. כל מי שמגיעה לגיל המעבר יודעת שלקיחת סידן ומגנזים יכולה להועיל במקרים של בעיות פרקים וסכנה לאוסטיאופורוזיס, ואפילו לנדודי שינה שמתגברים עם הגיל, והכל לפי המלצת רופא ובכפוף לתלות בתרופות אחרות, כמובן. המלצות נוספות יכולות להתייחס גם לחידוד הפעילות המוחית ולחיזוק הזיכרון שנחוצים מאוד בגיל מבוגר מאוד, ואת זה מכיר כל מי שעבר גיל 40 ומתחיל להשתהות בשליפת שמות מהזיכרון ומבין שגם אצלו השעון הביולוגי עושה את שלו.

איך לבחור תוספי מזון לנשים?

מצבים רפואיים שונים מחייבים לפעמים נטילת תוספי מזון מסוימים כדי להשלים חוסרים כמו ברזל במקרה של אנמיה או חוסר בוויטמינים אצל טבעוניות וצמחוניות, למשל. במקרים אחרים שבהן תרצו ליטול תוספי מזון כדי לשפר תפקודי גוף ולחזק את הבריאות, מומלץ להתחיל בהתייעצות עם רופא. בדיקות תקופתיות אצל הרופא ייתנו לכן תמונה שלמה של מצבכן הרפואי ויעזרו לכן לקבל ממנו הפניה והמלצות לתוספי המזון המומלצים לכן. אם אתן נוטלות תרופות זה חיוני בכל מקרה להתייעץ לפני שאתן בוחרות תוסף מזון כלשהו, על מנת לוודא שאין סתירה או ביטול של החומרים הפעילים של התרופה עצמה.

מולטי ויטמינים מותאמים לנשים

נשים שמתקשות לשמור על תזונה מלאה ורוצות להבטיח את בריאותן ואת התפקוד התקין של כל המערכות נוטות לבחור במולטי ויטמין שמותאם לנשים. במקרים כאלה הן מכסות למעשה את כל הצרכים של הגוף בכדור אחד, כך שבמקרים של חוסרים תזונתיים שכל כך מאפיינים את החיים המודרניים לא יסבלו מחוסרים. זאת הדרך הטובה והמומלצת למעשה להבטיח שתקבלו את המכסה היומית בלי עודפים ובלי חוסרים בוויטמינים ומינרלים, ותוכלו לשמור על מצבכן האופטימלי.



aaa