שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כל מה שרציתם לדעת על אנשור

אם אתם מחפשים מזון רפואי שיהווה תוספת לתזונה שלכם, סביר להניח שאתם מחפשים מוצרים של חברת 'אנשור'. החברה הוותיקה והמוכרת בתחום מבית 'אבוט' מציעה מזון רפואי המגיע בצורה נוזלית והינו עשיר בקלוריות, חלבונים, פחמימות, שומן,  מינרלים וויטימינים- כל מה שאתם צריכים לצורך השלמת התזונה שלכם במקרים בהמם התזונה הרגילה שלכם אינה מספקת. 

אנשור- המותג האמריקאי המוכר והמוביל שמעשיר את התזונה בגיל השלישי:

בגיל השלישי ישנם לא מעט חוסרים בתזונה הן בגלל חוסר תאבון, הרגלי תזונה שונים , תופעות לוואי של תרופות או חוסר ספיגה מספקת של ויטמינים ומינרלים בגוף. לצורך כך נוצר אנשור פלוס- מוצר המיועד לספק תזונה משלימה לגיל השלישי ובמקרים מסוימים אף לספק מקור תזונה יחיד.

רוב המוצרים של אנשור מגיעים בקופסא המכילה 220 מ"ל ומספקת כרבע מהתצרוכת היומית של 21 ויטמינים ומינרלים למבוגרים, עם כמות גבוהה של קלוריות, חלבון, שומן ופחמימות וגם סיבים תזונתיים, נתרן ואשלגן.

עוד חשוב לדעת לפני ובמהלך השימוש במוצרי אנשור:

  1. המוצר כשר חלבי באישור הרבנות הראשית לישראל
  2. אינו מכיל גלוטן
  3. מבוסס על רכיבי חלב וסויה ואינו מכיל לקטוז
  4. מומלץ לצרוך כשלוש קופסאות ביום כמקור לתזונה משלימה ובמידה ומיועד כמקור יחיד לתזונה יש לצרוך לפי הוראות רופא
  5. כל עוד הקופסא סגורה יש לשמור אותה בטמפרטורת החדר אך לאחר פתיחה יש לאחסן במקרר. במידה ולא סיימתם את המנה לאחר 48 שעות יש לזרוק את השארית.
  6. יש לנער היטב לפני השימוש

מה עוד כדאי לדעת על מוצרי אנשור?

  • אנשור הינו מוצר בטוח לשימוש המומלץ על ידי רופאים ודיאטנים
  • למוצר אין תופעות לוואי מלבד חיבור לטעם ולכן יש לבחור מוצר שמתחברים אישית לטעם שלו
  • מוצרי אנשור מכילים סוכר לבן ולכן באופן כללי לא מתאימים לחולי סכרת. במידה ואתם מחפשים מוצרים דומים אך ללא סוכר יש להיוועץ עם רוקח.
  • מוצרי אנשור פלוס מהווים תחליף לאוכל ולכן ניתנים במצבים בהם המטופל אינו אוכל את הכמות הנדרשת על מנת לשמור על משקל תקין. עם זאת- במידה והם נלקחים בנוסף לתפריט תזונה רגיל הם עלולים לגרום לעלייה במשקל ולכן אין לצרוך אותם ללא התייעצות.
  • מוצרי אנשור פלוס מגיעים בטעמים שונים כגון טעם קפה, טעם שוקו, טעם וניל ועוד.
  • המוצר הינו כשר לפסח לאוכלי קטניות


את מוצרי אנשור ניתן להשיג און ליין במחירים מיוחדים ובמבצעים אך חשוב לוודא מספר דברים לפני הרכישה- קודם כל יש לבדוק את המוצר מבחינה תזונתית ולוודא עם איש מקצוע- רופא או דיאטנית שאכן הוא מתאים לשימוש עבורכם ויספק לכם את החוסר שיש לכם. במידה ומדובר במקור תזונה יחיד יש לוודא שנוטלים מספיק ממנו במהלך היום כל יום ובמידה והוא משמש תוספת תזונה בלבד- יש לוודא שלא עוברים על המינון המומלץ וזאת על מנת לא לעלות במשקל. כמו כן מומלץ לנסות את כל הטעמים ולרכוש את הטעם שמתחברים אליו, לשים לב להוראות השימוש וכמובן להפסיק את השימוש במידה ויש תופעות לוואי כלשהן ולדווח עליהן לרופא. על כל שאלה מומלץ להיוועץ עם רוקח טרם הקנייה.

 



aaa