שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

איך אפשר להיעזר בתכשיר כמו מגה גלופלקס לכאבי מפרקים?

תנועה היא חיונית לבריאות בגלל המרצת מחזור הדם, הפעלת השרירים ומניעת תופעות שהזקנה והחיים המודרניים ממיטים עלינו. ללא תנועה אנחנו צפויים לבעיות קשות בבריאות משום שאנחנו בנויים לחיים פעילים מבחינה אבולוציונית. עם זאת, גם תנועה כשלעצמה חייבת להיעשות בצורה בריאה ונכונה וכשאנחנו עובדים לא נכון או כשאנחנו מעמיסים על גוף משקל יתר לאורך שנים ולא תומכים בו בנעליים נכונות, התוצאה היא בעיות מפרקים ושלד שאי אפשר להתעלם מהן. כאבי שלד ומפרקים הם אחת הבעיות הקשות ביותר של אנשים פעילים שרוצים להמשיך לתפקד ולא תמיד יכולים לעשות זאת מרוב כאב. מגה גלופלקס הוא תוסף תזונה שמכיל גלוקוזאמין וכונדרואיטין ונחשב כבר שנים רבות לאחד התוספים שאפשר לקחת על מנת להפחית את הכאב הזה ולשפר את תנועת הגוף וכתוצאה מכך גם את השלכות השחיקה במפרקים.

מה חשוב לדעת על כאב של דלקות ניווניות במפרקים?

בין המפרקים שלנו מצויות רקמות רכות של חומרים שמיועדים לשמן את נקודת המפגש וכוללות גם סחוסים. הכאב עצמו מעיד בדרך כלל על שחיקה גדולה בסחוסים שבין המפרקים שנועדו לרכך ולהחליק את התנועה והחיכוך בין המפרקים. מטבע הדברים הגוף שלנו מוגבל ביכולות שלו גם בגלל הגיל והשנים העוברות וככל שיש עליו יותר עומס הוא מגיב בשחיקה הגוברת שלהם ולכן החומרים שמצויים בתוסף מגה גלופלקס אמור להקטין את השחיקה ולהוסיף חומרים שמייעלים את התנועה ללא כאב. בעיה נוספת שנגרמת בגלל השחיקה והנזק שנגרם למפרקים היא שעם הזמן נוצרים שם תהליכים דלקתיים שונים שגורמים עוד יותר להתנוונות חלקים משמעותיים, כמו המפרקים והרקמות שמחזיקות ותומכות בהם. ככל שיש יותר דלקות הן גורמות לניוון רקמות גם של העצמות עד כדי הידרדרות למצב של ניתוחים כמו ניתוחי ברכיים. את ההידרדרות הזאת אפשר לנסות להפחית ולעצור בעזרת מגה גלופלקס, בכפוף להתייעצות עם רופא המשפחה שלכם ואורתופד, במקרה הצורך. במקרה של תוסף מגה גלופלקס msm, החומר MSM נחשב לחומר שעוזר נגד כאב ויכול לסייע לכם מאוד בכך.

מה מכיל מגה גלופלקס שעוזר נגד כאבים?

התוסף מכיל 500 מ"ג (Glucosamine Sulfate) גלוקוזאמין סולפט, 400 מ"ג (Chondroitin Sulfate) כונדרואיטין סולפט, ויטמין C 166.7 מ"ג, מנגן 1.67 מ"ג. חומרים אלה מוכרים כחומרים שמסייעים נגד הכאבים שנגרמים בגלל דלקת מפרקים ניוונית, שהיא הבעיה מספר אחת אצל מבוגרים מעל גיל 55. התופעות שמתלוות אליה הן כאב, נפיחות ותנועה מוגבלת שגורמת גם להשפעה על מצב רוחו ותפקודו של מי שסובל מכך. על מנת להילחם בדלקת יש ליטול אמנם נוגדי דלקות במקרים שבהם אין צורך בניתוח, אבל מי שנוטל מגה גלופלקס מדווח בדרך כלל על שיפור רב בכאבים ובתנועה שלו בזכות התוסף. החומרים שמצויים בתוסף הם למעשה חומרים טבעיים שהגוף שלנו מייצר לרקמות החיבור. מדובר בחומרים שמאפשרים לסחוס להיות צמיג ואלסטי ובכך להחליק ולרכך את החיכוך בין המפרקים. התוסף עצמו מקל על הכאב ובכך גם על שיפור באיכות חייו של המטופל בו. מטופלים שמעוניינים בשיפור איכות חייהם ובהפחתת הכאב יכולים לנסות את התוסף כדי להיווכח בעצמם בהשפעה על כאבי המפרקים שלהם.

 



aaa