שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

איך לשפר את איכות החיים של מי שנזקק לעזרים רפואיים?

מטופלים רבים נעזרים בציוד רפואי ומוצרים שונים כדי לענות על הצרכים הגופניים הייחודיים שלהם שנובעים כתוצאה ממחלה, נכות או מוגבלות אחרת שמונעת מהם לדאוג לכך בעצמם. עשיית צרכים היא תפקוד יומי חיוני והתפנות בנוחיות היא טריוויאלית עד שנתקלים במצב שמונע מאנשים לעשות זאת ומחייב אותם לחפש פתרון אחר לכך. זה נכון במיוחד במצב של אי מתן שתן מסיבות שונות, לחולי כליות ואחרים. בבתי חולים נהוג לחבר קטטר למי שאינו מסוגל לקום בעצמו מהמיטה ואם אין צורך בכך משום שאין בעיית מתן שתן אלא רק מוגבלות גופנית, נעזרים בבקבוק מיוחד. אולם, למי שאינו מצליח לקום בעצמו לשירותים נדרש לפתור את בעיית עשיית הצרכים בצורה היגיינית ובטוחה לשימוש מבלי להביך או לגרום אי נעימות ונוחות. בכל בית מרקחת וחנות למוצרים כאלה אפשר למצוא שורה של מוצרים שמיועדים להקל עליו, ממוצרים ספיגה ועד מוצרים שמיועדים להחדרה או להנחה על הגוף על מנת לנקז את השתן כמו קטטר או פנרוז.

איכות חיים בכל מצב רפואי

במצבים הסיעודיים השונים שתוקפים אנשים באופן זמני או קבוע לא נפקד מקומם של עזרים שונים שאמורים לדאוג לרווחת המטופלים בדרך הטובה ביותר גם רפואית. קטטר הוא מכשיר שמוחדר לשופכה כדי לנקז שתן ישירות. זה קורה בעיקר כדי לנקז שתן אצל מי שיש לו עצירת שתן אולם מי שאין לו בעיה כזאת יכול להיעזר במוצרים חיצוניים שעוזרים בזמן כזה של קושי לגשת לשירותים ולהתרוקן לבד. פנרוז מיועד לכל מי שסובל מבריחת שתן ורוצה לשמור על ניקוז מסודר במקום להיעזר במוצרי ספיגה בגלל הנוחות והאיטום ההרמטי שהוא מאפשר. מוצר זה מחליף את מוצרי הספיגה שאינם נוחים ומאפשרים לכם להיעזר בו בשעות הלילה שבהן לא תצטרכו לרוץ להחליף את הסדיניות או את התחתונים. בפנרוז משתמשים גם כדי לעזור למי שסובל מבריחת שתן ולא רק מי שסובל מנכות או שנחשב לחולה סיעודי.

שימוש נוח והיגייני בכל פנרוז

פנרוז מגיע בכמה סוגים כדי להיות נוח יותר לשימוש ולכן מומלץ להתנסות בסוג שמתאים לכם ביותר. מדובר בקטטר חיצוני שמולבש כמו קונדום על הפין בצורת כיפה שיכולה להיות מפלסטיק קשיח או מלטקס גמיש. היתרון הוא בגודל המותאם לפין ולשינויים שחלים בו ולכן חשוב לבחור את המוצר הנכון לכם. לכל כיפה כזאת יש צינורית דקה שמנקזת את השתן לתוך שקיות ניקוז. החיבור אליו נעשה מאפשר לכם ביטחון רב בשימוש בו ומניעת אי נעימות ותקלות. יש פנרוז שמגיע עם רצועה דביקה לחיבור לגוף כדי למנוע כל תזוזה ולחזק עוד יותר את הבטיחות בשימוש בו. השימוש בו נחשב לאיכותי יותר מאשר מוצרי ספיגה למי שבוחר בכך אבל מחייב גם משמעת עצמית והסתגלות למוצר ואולי לא מתאים לכל חולה סיעודי. למטופלים רבים חשוב להרגיש עצמאים יותר ולא סיעודיים ולכן יעדיפו פנרוז על פני כל פתרון אחר שיוצע להם למצב של בריחת שתן ואי שליטה בסוגרים. כמו כן, מדובר במוצר דיסקרטי שאינו מסגיר אתכם ושומר על הפרטיות שלכם, מעבר לעבודה שהוא יעיל ומעניק לכם ביטחון עצמי משופר.

 



aaa