שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

תוספי תזונה לבריאות בכל שלב בחיים

כולנו מכירים ומודעים לחשיבות של נפש בריאה בגוף בריא ועל הצורך בתזונה מאוזנת וביצוע פעילות ספורטיבית קבועה. לכן, כשיש לנו חוסרים למיניהם- ויטמינים או מינרלים, או שאנחנו מעוניינים לחזק ולהגן על המערכת החיסונית שלנו- אנו נוטלים תוספי תזונה. חשוב שנדע למה הם נועדו, באילו צורות הם מגיעים ומתי כדאי ליטול אותם.

תוספי תזונה לחיזוק ולהגנה על המערכת:

תוסף תזונה הינו מוצר המכיל ויטמינים ומינרלים לצד חומצות אמינו וחומצות שומן וכן רכיבים צמחיים, ומטרתו לספק לנו את החומרים החיוניים החסרים לנו או שאין לנו מהם מספיק.  בהגדרתו, תוסף תזונה הוא ויטמין, מינרל, חומצת אמינו, צמח או מזון אחר, שאישר המנהל/משרד הבריאות לצריכה כמזון, ולרבות תמצית, מיצוי, רכיב, תוצר פירוק, נגזרת או תערובת של כל אחד מאלה. לרוב מדובר באוכלוסיות מסוימות כגון תינוקות, נשים בהריון, צמחונים או אנשים בגיל השלישי אך ניתן למצוא היום מבחר רב של מגוון תוספי תזונה המתאימה לכל שלב בחיים.

 

אמנם תוספי התזונה אינם נחשבים לתרופה וניתן לרכוש אותם מעבר לדלפק ללא מרשם, אבל חשוב להיוועץ עם רופא, תזונאית או רוקח טרם נטילה של כל תוסף תזונה שהוא שכן נטילה של תוסף לא מתאים או של מינון לא מתאים עלולה להיות לא יעילה ואף לגרום לפגיעה במערכות הגוף.

מחקרים מראים שנטילת תוספי תזונה כגון- ברזל, חומצה פולית, ויטמין D ועוד הינם חשובים ובעלי תועלת גבוהה במיוחד לנוטלים אותם, ושישנם עוד הרבה מאוד תוספי תזונה שנמצא ביניהם קשר ישיר לשיפור איכות החיים של הנוטלים אותם. עם זאת חוזר הדגש להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת ליטול את תוסף התזונה המתאים במינון המתאים ולרכוש את התוספים אך ורק במקומות מאושרים למכירה ודרך משווקים מורשים.

תוספי תזונה מגיעים בצורות שונות – כמוסות, טבליות, סירופים, כדורים או משקה ובכך מאפשרים למטופלים לבחור את צורת הנטילה המתאימה ביותר עבורם.  התוספים הפופולאריים והנפוצים ביותר הינם- סוגים שונים של ויטמינים (ויטמין D ויטמין C ויטמינים  B), מולטי ויטמינים, מינרלים, ברזל, פרוביוטיקה, חומצה פולית וכן חומצות שומן כגון אומגה 3. לעיתים ניתן למצוא את תוספי התזונה בשילוב של צמחי מרפא, מוצרים המומלצים מאוד על ידי הרפואה האלטרנטיבית והמטפלים בעזרתה.

במידה ואתם חווים חוסר מסוים ומעוניינים ליטול תוספי תזונה מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע ולאחר מכן לבצע רכישה של התוספים המומלצים.

 



aaa