שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מוצרי עזרים לגיל השלישי

התפקוד היומי בשגרה של הגיל השלישי הרבה יותר נוח וקל מבלי להשקיע מאמץ רב הודות למגוון הגדול של עזרים לגיל השלישי שמוצעים כיום בכל תחום בחיים. העזרים עומדים לרשות אנשים שמתקשים לבצע פעולות יומיות בגלל השפעת הגיל נוצרו מתוך היכרות מעמיקה עם הצרכים שלהם וכמענה מכוון לדרישה שעלתה מהשטח עם השנים על ידי אנשי מקצוע ומי שנזקק לכך. משום כך, הם יכולים לספק בצורה מושלמת כל צורך בעזרה לכל מי שחווה ירידה מסוימת או פגיעה משמעותית ביכולתו לבצע פעולות יומיות כמו אכילה, קימה וישיבה, הליכה, רחצה ועוד. העזרים מוכרים גם מתחום הסיעוד לנפגעי תאונות ומחלות ולכן אפשר למצוא אותם בקשת רחבה של עיצובים שיכולים להתאים לכל אחד ולכל גיל.

למה חשוב להכניס הביתה עזרים לגיל השלישי?

גם אם הם אינם חולקים זאת עם בני משפחה, קשישים מרגישים את הירידה הברורה באיכות חייהם כשהם כבר לא יכולים להיות עצמאים כמו שהיו בעבר. אפשר להבין זאת כשהם נמנעים מיציאה לרחוב ולפעילות רגילה וכשהם מועדים לנפילות ולפציעות בגלל מעידות. לא תמיד זה קורה, אולם לא פעם הדרישה לעזרים שונים באה מצד מבוגרים שמודעים לקושי שלהם לבצע פעילות מסוימת. עם זאת, לא כולם מודעים לכל קשת המוצרים הרחבה שנמצאת בשוק למענם. אם אינכם יודעים למה הם זקוקים אפשר תמיד להתחיל במוצרים שעוזרים לשפר את איכות החיים שלהם ומחזירים להם את השליטה במצבם ובתפקודם. עזרים כאלה לגיל השלישי מסייעים גם לחיזוק הביטחון העצמי שלהם, כך שהם מצליחים לטפל בעצמם בצורה טובה יותר, נמנעים מפציעות שנגרמות בתאונות ביתיות בגלל אובדן שליטה ומחזקים את כושר הניידות שלהם.

עזרים שעוזרים בהתניידות וביציבה

כשבוחרים עזרים כאלה לבני הגיל השלישי יש כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב כדי לבחור את האביזר הנכון שישמש אתכם לאורך זמן. ראשית, התאמה של עזרים לפי דרישה ספציפית של הקשיש עצמו שמתקשה לבצע פעולות מסוימות בצורה שמסכנת את חייו. עזרים כאלה קשורים בדרך כלל לירידה ביציבה ובשיווי המשקל של הקשיש כדי להקל עליו לקום ולהתיישב, ללכת בצורה בטוחה ולהתנייד בבית. לקטגוריה זו שייכים עזרי הליכה כמו מקלות, הליכונים ורולטורים והם משמשים קשישים ברמות תפקוד שונות. שנית, כולם חייבים להיות בטיחותיים על מנת למנוע נפילות ותאונות והם עוזרים לקשיש להמשיך בשגרת יומו בבית ומחוצה לו מבלי לחשוש מתאונות ומפציעות. שלישית, איכות המוצר וטיבו קריטיים. בגלל תפקידם בתמיכה בגוף יש לוודא שהעזרים הם תקניים של יצרנים איכותיים שיש להם בקרת איכות על טיב המוצר.

עזרים לגיל השלישי שמשפרים את איכות החיים

כולנו אוהבים להיות עצמאיים ומתקשים להתרגל למחשבה שעלינו להיעזר במטפל כדי לבצע מטלות תפקוד אישי. ישנם מבחני מסוגלות מקובלים לקשישים שקובעים אם הם מסוגלים לאכול ולשתות לבד, לקום ולשבת ואפילו להתלבש ולנעול נעליים לבד. כדי לשפר את איכות החיים שלהם מבלי שיזדקקו עדיין למטפלים, אפשר למצוא עזרים לגיל השלישי שמיועדים לסיוע בפעילות יומית זו כמו התלבשות, אכילה ושתייה ובעיקר היגיינה אישית. כל אלה מחזקים אצלם את הביטחון העצמי ואת תחושת הכבוד האישי שלהם, ולכן חשוב להתאים להם עזרים הנכונים.



aaa