שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כיצד לבחור לעצמכם רולטור שישמש אתכם בנאמנות?

קשיי תנועה יכולים להיפתר על ידי שימוש במתקנים הנכונים ובציוד עזר להליכה שמוצע ביום במגוון פתרונות, ממקלות הליכה ועד רולטורים והליכונים. זה עוזר מאוד לכל מי שמרגיש מוגבל בגלל קשיי תנועה שנגרמים בגלל הגיל ובעיות רפואיות שונות, וזה עוזר לחזק את הביטחון העצמי ומחזיר מוטיבציה להשתלב בחיים הרגילים ולשמור על שגרה בריאה ומלאה פעילות. המתקנים האלה נחשבים לבטוחים ויעילים כל עוד בוחרים אותם נכון ועל פי כמה קריטריונים חשובים שעוזרים לכם להחליט האם הדגם שבחרתם מתאים לכם ולצרכים שלכם. חשוב מאוד לבחור מה שנוח לכם מתוך ההיצע הגדול ולהתנסות בו כדי לוודא שאתם יכולים להשתמש בו בבטחה ובנוחות.

מה חשוב לשים לב אליו ברולטור?

רולטור הוא מתקן תנועה די גדול והוא לוקח אתכם למקומות רבים, ובסוף היום "חונה" אצלכם בבית. יש מי שצריך להשתמש בו גם בבית ולכן חשוב לבחור רולטור שהוא בגודל המתאים למעבר בין החדרים והמסדרונות אצלכם בבית. אם יש לכם מקום קבוע שאתם הולכים אליו, מקום עבודה או פעילות כלשהי, רצוי שזה יהיה רולטור שתוכלו להשתמש בו שם בנוחות ויהיה לכם מקום להציב אותו בזמן המנוחה לידכם, או במקום ייעודי. שיקול חשוב נוסף הוא הנוחות שלכם בהפעלת המתקן. יש מתקנים שיש להם שניים, שלושה או ארבעה גלגלים ואתם צריכים לבדוק את מידת הנוחות בתפעול שלהם ועד כמה אתם יכולים לשלוט בהם תוך כדי הליכה, לתמרן אותם, להרים אותם כשצריך ולהניע אותם שעות ולהשתמש נכון בבלמים שמייצבים אותם ושומרים על הבטיחות שלכם.

היתרונות של רולטור

רולטור הוא לא בחירה מובנת מאליה ואנשים נרתעים לעבור לפעמים ממקל הליכה לשימוש בו משום שזה נראה לפעמים מסורבל ומעיד על המגבלות שלהם. אולם בסופו של דבר, כשצריך לבחור בין הליכה בטוחה שלא תסתיים המעידות ובפציעות לבין הימנעות מהליכה ומפעילות בכלל בגלל המבוכה, עדיף לבחור רולטור ולהתנהל אתו כדי שתוכלו לחזור לפעילות שגרתית בריאה בצורה נוחה. רולטור עוזר לכם לא רק ללכת ולנוע בצורה בטוחה אלא גם עוזר לכם לסחוב משאות שונים אם הבעיה היא חולשת שרירים בכלל, ולכן יש לו יתרון נהדר לכל מי שזקוק לעזרה נוספת לא רק בהליכה אלא בכלל, ביציבה ובשיווי משקל. בגלל זה עוד יותר חשוב לבחור רולטור שתוכלו לתפעל גם במצב כזה.

תנועה מהירה יותר

רולטור עשוי משלדה חזקה שיכולה לשאת כל משקל, אבל אם המשתמש הוא בעל משקל גבוה יש צורך בשלדה מתאימה לו. לכן חשוב לבחור את הדגם הנכון שיש לו את יכולת הנשיאה המתאימה. הוא חייב להיות מאיכות טובה מספיק כדי שיחזיק מעמד ולא יתכופף או יישבר ואם בוחרים רולטור עם מושב חשוב לוודא שכל החלקים מורכבים בצורה חזקה כדי שלא יישבר או יתפרק שום חלק תוך כדי שימוש בו. החוזק והמשקל שלו צריכים להתאים לכם כדי שתוכלו לנוע בו אבל גם להישען עליו זמן רב, לשבת עליו, להניח עליו חפצים ועוד. יש גם רולטורים שיש להם גלגלים גדולים שמתאימים למשטחים לא ישרים וזה כבר תלוי בסביבה שבה אתם רוצים להשתמש בו.



aaa