שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

עיסוי - כל היתרונות

לא הרבה מאיתנו יגידו לא אם יציעו להם עיסוי מרגיע ומפנק. עיסוי טוב בהחלט יכול לגרום לנו להרגיש כמו חדשים אך הוא נועד לא רק בשביל הפינוק הרגעי אלא יכול להוות פתרון ללחץ נפשי וכאבים פיסיים, לשפר את תפקוד המערכות השונות ואף להוריד את לחץ הדם. ואלא רק חלק מהיתרונות שלו.

היתרונות העיקריים של עיסוי ולמה כדאי לכם לקבוע תור ממש עכשיו:

עיסוי מקל על כאבים- עיסוי רפואי או עיסוי מותאם יכול להקל באופן משמעותי על כאבים נקודתיים כגון כאבי גב תחתון או כאבי רגליים ולשחרר צוואר תפוס או שכמות תפוסות. כמו כן הוא יכול להקל על כאבים כרוניים בעיקר אצל הסובלים ממחלות הפוגעות בשרירים ובעצמות.

עיסוי מפחית לחץ וחרדה- ממש כפי שהוא משחרר את הגוף כך עיסוי משחרר את הנפש. הוא מוריד את לחץ הדם ואת הלחץ הנפשי, עוזר להירגע ומפחית חרשה. ברגע שהגוף לא בלחץ גם הנפש לא-ולהיפך.

עיסוי מסייע בשינה- כפועל יוצא מהרגעת הגוף והנפש אנחנו נינוחים יותר ומסוגלים להיכנס לשינה רגועה ונעימה יותר. לא סתם ממליצים על עיסוי תינוקות לפני השינה וזאת בכדי לעזור להם לבצע את המעבר מעירות לשינה בצורה הנעימה והנינוחה ביותר. ומה יותר נעים ונינוח מעיסוי?

עיסוי מקל על כאבי ראש- אם כבר הזכרנו כאבים רצוי שתדעו שעיסוי יכול לסייע להפחית כאבי ראש כרוניים ולהקל על תופעות הלוואי של מיגרנה ואף להפחית את הופעת המיגרנה או לרווח את הזמן בין ההתקפים ואת התדירות של ההתקפים.

וזה ממש לא הכל! מה עוד עיסוי עושה?

עיסוי משפר את טווח התנועה של האיברים השונים ומסייע בשיפור הביצועים בתרגילי התעמלות וגמישות, משפר את הבריאות של הלב והדם, עוזר למצב רוח טוב בזמנים של עצבות ודיכאון ובאופן כללי תורם לרווחתו של המקבל אותו.

לא סתם העיסוי נחשב לאחת הפעולות המועדפות על אנשים בכל הגילאים, מעיסוי מפנק ומרגיע דרך עיסוי משולב עם טכניקות הרפיה וטיפול שונות ועד עיסוי רפואי שנועד לטפל בבעיות נקודתיות ממוקדות. עיסוי מותאם על ידי איש מקצוע יכול לחולל פלאים!

לקטלוג מכשירי עיסוי



aaa