שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

פתרונות נוחים למצבים מביכים גם בגיל מבוגר

כבר אין צורך לסבול ממבוכה בגלל בעיות בריאות שונות שגורמות לאי נוחות רבה לכל מי שרוצה להמשיך לעבוד ולצאת מהבית. זה נכון גם לחולים סיעודיים וגם לאנשים שסובלים מחוסר תפקוד מסוים או אי שליטה בסוגרים בגלל הגיל או בעיות רפואיות. בעבר, היה קשה למצוא פתרונות נוחים שיאפשרו להם לשמור על היגיינה ועל כבודם גם מחוץ לבית וגם בתוכו. היום, החומרים שבהם משתמשים בתעשיית מוצרי הספיגה מאפשרים לכל אחד למצוא את הפתרונות המתאימים לו ולמבנה גופו על מנת להרגיש נוח ולפתור את הבעיה של ספיגה. מוצרים כאלה מיוצרים מחומרים קלים שיש להם יכולת ספיגת נוזלים ולכידתם באופן מלא, כך שהם מונעים תאונות שונות שעלולות לקרות. היום כבר לא קשה למצוא חיתולים למבוגרים שמתאימים גם לאנשים פעילים ולכן כל מה שנותר הוא למצוא את הדגם שמתאים לכם כדי שתוכלו לטפל בעצמכם בנוחות.

חיתולים למבוגרים לא רק לסיעודיים

המצבים הקשים ביותר שבהם משתמשים במוצרי ספיגה כמו חיתולים למבוגרים הם סיעודיים, כשמבוגרים לא יכולים גם לדאוג לעצמם וללכת לשירותים לבד. במצבים כאלה לא פעם הם שוכבים שעות רבות ואינם פעילים, ורק חיתולים למבוגרים יכולים לטפל במצב ולתת מענה טוב להיגיינה האישית. מבנה החיתול הפתוח מאפשר למטפלים סיעודיים לטפל בהם בקלות רבה כדי לחתל אותם בנוחות מבלי להקים אותם מהמיטה. חיתולים כאלה יכולים להיות בעלי מבנה אחר לצורך לבישה על ידי אדם מבוגר שמתפקד ויכול לדאוג לעצמו ואז זה נראה יותר כמו תחתונים סופגים מאשר חיתול שמזכיר חיתולי תינוקות. בכל מקרה, הם עוטפים את הגוף וסופגים נוזלים באזורים המותאמים למבנה האנטומי כך שבמקומות הנכונים יש חומרי ספיגה שאינם מאפשרים לנוזלים לחמוק ולנזול מהחיתול. זה המצב האידיאלי כמו שאנחנו מכירים אצל תינוקות, כך שהחיתול מחקה בדיוק את אותה רמת ספיגה ופיזורה על פני החיתול.

בחירת החיתולים הנכונים

מלבד מידות הגוף שלפיהן קונים חיתולים למבוגרים, יש גם חשיבות רבה לתחושה שלהם על הגוף. החיתולים בימינו מיוצרים מחומרים איכותיים שאינם גורמים לרגישויות בעור למרות שהם מכילים חומרים לספיגה מרבית שנחשבים מתקדמים. המגע של חומרי העטיפה רך ונעים ומתוכנן כך שיעניק תחושה יבשה לאורך כל השימוש. חשוב להתנסות במוצרים שונים כדי למצוא את זה שמתאים לכם ולמבנה הגוף שלכם בצורה מיטבית, משום שהם מלווים אתכם לאורך חייכם מעתה וחשוב להשתמש רק במה שעוזר לכם לעבור את היממה והלילה מבלי לפגוע באיכות החיים שלכם וברווחתכם. מוצרים כאלה מיוצרים גם בדגמים שונים לגברים ולנשים, כך שאין צורך להתפשר על חיתול שמתאים לכולם, משום שהמבנה האנטומי שלנו שונה, כמובן.

תפקוד מרבי בכל שעות היממה

היתרון של חיתולים למבוגרים הוא שהם מאפשרים רמת תפקוד מרבית לכל מי שנזקק להם, בין אם הוא יכול לדאוג לעצמו או שנזקק לעזרה של מטפל סיעודי. החיתולים פוטרים אנשים כאלה מתופעות הלוואי המביכות של אי שליטה בסוגרים ולכן גם אנשים שאינם סיעודיים יכולים להשתמש בהם יום יום. הבחירה בחיתולים כאלה נעשית לאחר התנסות אישית ולפי תוצאות ההתנסות במשך כמה ימים, שבהם תבינו גם עד כמה הם משפרים את איכות החיים.

aaa