שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

בחירת חיתולים למבוגרים

בשנים האחרונות חיתולים למבוגרים נהיו נפוצים יותר ויש לכך סיבה. מצד אחד אנשים חיים יותר שנים ומתפקדים גם בגילאים מבוגרים ורוצים להמשיך לנהל חיים נוחים וכמה שיותר עצמאיים- מצד שני הגוף מתבגר וישנן תופעות כמו בריחת שתן או חוסר שליטה על הסוגרים שיכולות לקרות ללא סיבה ובאופן פתאומי. השילוב של שניה אלה העלה את הביקוש למוצרי ספיגה המיועדים לקהל של אנשים מבוגרים ובראש הרשימה- חיתולים למבוגרים.

שוק מוצרי הספיגה למבוגרים גדל בהתמדה ומציע מגוון פתרונות לאנשים מבוגרים אשר סובלים ממצב של בריחת שתן אבל מעוניינים להמשיך לנהל חיים עצמאיים- בנוחות וללא הצורך לרוץ בכל פעם לשירותים או להיסחב עם בגדים להחלפה או במקרים גרועים יותר- להישאר בבית בגלל הבושה ואי הנוחות. כמו כן ניתן למצוא חיתולים למבוגרים שמיועדים לקשישים אשר אינם מתפקדים עצמאית ויש צורך לסייע להם- כך לא צריך להרים אותם לשירותים יותר מדי פעמים ואפשר להקל עליהם בעזרת מוצרי ספיגה מתאימים ומותאמים.

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים?

חשוב מאוד לבחור את מוצר הספיגה המתאים ביותר לשימוש שלכם בכדי שתרגישו בנוח ותוכלו לתפקד בצורה נעימה במהלך היום. ההמלצה היא לקרוא קצת על כל מוצר ספיגה שקיים, לרכוש כמה סוגים וכמה חברות ולהתנסות בהם ולאחר מכן לבחור את זה שהכי מתאים לכם.

עם זאת, יש כמה דגשים לבחירת חיתולים למבוגרים וכדאי לבדוק ולברר לגביהם לפני שאתם ממהרים לרכוש את המוצר:

הדגש הראשון הוא לבחור את מוצר הספיגה שמתאים לכם מבחינת דרגת הספיגה. ישנם פדים המתאימים לדליפה קלה וישנם חיתולים למבוגרים שמיועדים לספיגה חזקה במיוחד וביניהם יש הרבה מאוד מוצרי ביניים שיכולים להתאים לכם. לאחר שבחרתם את מוצר הספיגה שאתם מעדיפים הדגש השני הוא לבדוק לכמה זמן הוא מספיק ואם הוא מיועד ליום או ללילה. במידה ואתם יוצאים לטיול או ישנים הרבה שעות בלילה כדאי לבחור מוצר שיוכל לספוג לאורך זמן ויהיה נוח ללבישה. הדגש השלישי הוא לברר לגבי חומרי הגלם שהמוצר מכיל- מדובר במוצר שבא במגע ישיר עם העור שלכם ולכן חשוב שהוא יהיה מחומרים טבעיים בריאים לעור ונושמים ושלא יגרמו לגירוי כלשהו. כאשר מדובר בקשיש שאינו יכול לתפקד עצמאית חשוב לוודא שיש שכבת הגנה מספקת ושלא יגרמו לו פצעי לחץ.  הדגש הרביעי הוא הנוחות שלכם. כל מוצר ספיגה שקיים היום בשוק מגיע במגוון מידות וגם בצורות לבישה שונות ולכן זה תלוי בכם במה לבחור. תוכלו לבחור חיתולים למבוגרים שלובשים אותם ממש כמו תחתונים רגילים או תחתונים סופגים, פדים קטנים או פדים גדולים- והכל לפי ההעדפה והנוחות שלכם. חשוב לשים לב למידה של החיתול ולהתאים אותה למשקל שלכם ולהיקף המותניים שלכם בכדי שיהיה לכם נוח ללבוש אותו לאורך זמן.

 ברגע שמצאתם את מוצר הספיגה שמתאים לכם תוכלו לרכוש אותו בדיסקרטיות מלאה בצורה נוחה ומהירה באתר עם שליח עד הבית. ככה תוכלו להמשיך לנהל את החיים שלכם בצורה כמה שיותר רגילה מבלי שאנשים סביבכם ידעו שאתם סובלים מבריחת שתן, ובעזרת מוצרי הספיגה השונים גם לא תסבלו יותר אלא פשוט תמשיכו להתנהל כרגיל.

.

 

aaa