שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

אפשר להקל על החיים בגיל השלישי

שלל מוצרים ועזרים שממציאים מדי שנה לגיל השלישי ולאנשים עם מוגבלויות שונות מסייעים להם להחזיר לחייהם את איכות החיים שאבדה עם הקשיים. להם זה נוח מאוד להרגיש שהם אינם מוזנחים ולקרוביהם קל הרבה יותר להקל עליהם ולהפוך את היום יום שלהם לנעים ולנוח ללא מבוכה מיותרת שנגרמת בגלל מצבים סיעודיים. המצבים האלה לא חייבים לקרות מבלי למצוא להם פתרון מניח את הדעת ומכבד את המבוגר שנזקק לכך. היום כבר אפשר לעזור לקשישים סיעודיים וגם לכאלה שמחפשים יותר ביטחון ביום יום הודות למוצרים סופגים מסוגים שונים שמלווים אותם לכל מקום ובמיוחד בבית. בכל חנות פארמה תוכלו למצוא מגוון גדול של מוצרים כאלה מתוצרת מותגים שונים ובמחירים משתנים, כך שתוכלו להתאים אותם ליקיריכם ואם אתם זקוקים לכך, לעצמכם למירב הנוחיות וההיגיינה בבית.

מוצרי ספיגה למרותקים למיטה ולבית

קשישים שנמצאים במצבים סיעודיים מורכבים זקוקים למוצרי ספיגה רבים מסביב לשעון, במיוחד אם הם מרותקים למיטה וזקוקים להחלפה תכופה כמה פעמים ביום. להם מתאימים מוצרים כמו חיתולים למבוגרים משום שהם נוחים להסרה ולהלבשה על ידי המטפלים שלהם. היום אפשר גם למצוא אותם בכמה מידות כדי להתאים להם והם משוכללים ומשודרגים יותר מבחינת החומרים שיש בהם. בחיתולים כאלה תוכלו למצוא חומרי ספיגה משופרים שמתאימים לספיגה של 12 שעות ואי שליטה מלאה. החיתולים נוחים לשימוש, בעלי גזרה אנטומית שמתאימה את עצמה לגוף, והם מתוכננים בהתאם לכך לספוג במקומות הקרובים לנוזל ולכן גם שומרים על יובש ועור הגוף במקומות אחרים. החיתולים בנויים כך שלא ייווצרו פצעי לחץ או פצעים כלשהם כתוצאה מהחומרים שהם סופגים.

מוצרי ספיגה לאנשים פעילים

קשישים פעילים לא חייבים לוותר על הפעילות שלהם רק בגלל מצבים שונים שמחייבים עזרה באמצעות מוצרים לספיגה. הם יכולים לצאת לעבודה או לבילויים הרגילים שלהם כגמלאים גם כאשר הן חוששים מתאונות. יש מוצרים שמסייעים להם לספיגה ומניעת דליפות כאלה, בצורת תחתונים סופגים שמגיעים בשלל גזרות וגדלים. היתרון הגדול ביותר שלהם הוא התכנון החכם שלהם כך שלא יבלטו מהמכנסיים ויוכלו לשמש אותם גם עם סגירות חוזרות. מלבדם יש גם מכנסונים סופגים ללילה ולשעות ארוכות כשרוצים להבטיח שהכל מונח במקום, תפוס היטב ולא בורח. התכנון האנטומי שלהם מבטיח שהם יהיו סופגים במקומות הנכונים ובעזרת חומר לוכד רטיבות שיהפוך לג'ל לא יהיו דליפות. יש גם חומרים מונעי ריחות רעים שמאפשרים לכם לצאת גם לבילויים ולפעילויות חברתיות בלי מבוכה ובלי בעיות.

מוצרים שמתאימים גם לנשים

גם נשים יכולות להיעזר במוצרי ספיגה למבוגרים כמו חיתולים ומכנסונים וגם להם זה מותאם היטב כך שיתאים למבנה האנטומי של הגו שלהן, וללא בעיות של סגירה חוזרת. החומרים מונעים התפתחות של פריחה ופצעי לחץ על העור בגלל המגע הממושך ובגלל החשש מאיטום ללא אוורור. המכנסונים מיועדים לקשישות שרוצות להמשיך בפעילות שלהם מחוץ לבית ולכן הם מתאימים לספיגה רבת שעות. במקרה שלהם, יש גם מוצרים חלקיים כמו פדים ותחבושות לבריחת שתן שהם מצוינים למי שאינה זקוקה להגנה מלאה והיקפית כמו תחתונים, חיתולים ומכנסונים. אפשר להשתמש בהם בכל שעות היממה.

לישון היטב ללא חשש

בשעות הקשות באמת, כשחוששים מאיבוד שליטה על הסוגרים בזמן השינה ורוצים לשמור על המזרן ועל הגוף מפני ההשלכות, יש מוצרי ספיגה כמו סדיניות ומגני מזרון שמעניקים לכם ראש שקט ואיכות חיים והיגיינה מושלמת. אם רוצים לתגבר בכל זאת אפשר להוסיף לכך חיתולי לילה ואבזרי היגיינה שבכל זאת ובכך לשמור על שגרה נעימה וחסרת תקלות.

aaa