שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הליכון למבוגרים מחזיר לכם את הביטחון בעצמכם וביכולת הניידות שלכם

מבוגרים רבים מאבדים את הביטחון העצמי ברגע שהם מתחילים לסבול מבעיות התניידות שנובעות מגיל או מתאונה כלשהי. זה לגמרי לא מובן מאליו לקום על הרגליים וללכת כאשר הגוף והשרירים חלשים ואינם מתפקדים כמו בעבר, והפחד הגדול מפני נפילה מרסקת עצמות קיים כל הזמן. מצד שני, יש מבוגרים שמתקשים להסתגל למחשבה שיצטרכו מעתה להיעזר בעזרי ניידות שונים כמו הליכון, ולכן הם דוחים לא פעם את הרכישה שלו ומתפשרים בזאת על העצמאות שלהם. למעשה, ההפך הוא הנכון כאשר מסתכלים על היצע מגוון מאוד של הליכונים למבוגרים שמוצעים כיום, וכל אחד מהם נראה נוח ויציב וגם מאפשר הליכה בטוחה בכל מקום. אם אינכם בטוחים שתוכלו לצעוד ולתמרן הליכון כזה ברחוב, נסו להתנייד אתו בבית ולתרגל אותו ותראו שעם הזמן יגבר אצלכם הביטחון וכבר לא יהיה אכפת לכם להיעזר בו במרחב הציבורי.

איך בוחרים הליכון למבוגרים?

מגוון ההליכונים שעומד לרשותכם גדול וזה תלוי במצבכם הייחודי ומה למעשה חשוב לכם בהליכון. יש מי שזקוק לזה לשם התייצבות וקימה מכיסא ולכן ישתמשו בהליכון פשוט יותר שמתאים בעיקר לבית. יש מי שזקוק לזה לשם הליכה ברחוב ובכל מקום ולכן יכול להיעזר בדגמים מתקדמים יותר. הליכון שמיועד לקימה וישיבה ויציבה בטוחה הוא הליכון פשוט למדי שמצויד ברגליות גומי למען הייצוב של המתקן, וכדי שאפשר יהיה להישען עליו מבלי שיזוז ויחליק. הליכון שמיועד להליכה מצויד בדרך כלל גם בגלגלים בחלקו הקדמית, על מנת להקל על התנועה של המשתמש בו. בכל מקרה, שני ההליכונים מחייבים תרגול והסתגלות לגודל ולמתקן ולאימון קל בהתחלה כדי להרים ולהניע אותו בקלות ומבלי לאבד את שיווי המשקל. לכן, יש חשיבות להתאמת הליכון למבוגרים לאדם עצמו, במיוחד אם אינו גבוה ואינו יכול להניף את ההליכון בקלות.

מאפייני הליכוני הליכה למבוגרים

הליכוני הליכה למבוגרים יכולים להיות גם בצורת רולטורים, שהם כמו מתקנים שנוסעים ויכולים להיות גם בעלי מושב שאפשר להתיישב עליו ולנוח, בעלי תיק קניות וחפצים או סל שמונח לפניכם. ההיצע הגדול מאפשר לכל אחד לבחור הליכון שמתאים לצרכיו אבל חשוב גם לקחת בחשבון את ההתאמה לגובה ולמשקל, ולוודא שהוא יכול לשאת את המשקל שלכם וגם לשמש אתכם למרחק שאליו אתם רוצים להגיע. חשבו על הליכון שאתם צריכים לשאת אותו למרחק, כך שהוא לא יכול להיות כבד מאוד ורצוי שיהיה לו מושב שתוכלו לשבת בו ולנוח. כמו כן, חשוב לוודא שיוכל להיכנס לכל המקומות בקלות, כולל מכונית ותחבורה ציבורית, ובוודאי גם במקומות כמו משרדי ממשלה, חנויות ועוד מקומות שבהם תרצו להיות עם ההליכון.

איכות ההליכון

כשמדובר בהליכון לטווח רחוק, יש חשיבות גדולה לאיכות המוצר. הליכון למבוגרים שנושא אתכם שנים ונשחק תוך כדי הליכה בחוץ על פני המדרכה והרחוב, חוטף חבטות וגם צריך לעמוד בפגעי מזג האוויר וכל בלאי אחר צריך להיות מיוצר מחומרים תקניים ואיכותיים. איכות מוצר זה חשוב לא רק ליציבות שלו וכדי שלא יסבלו מקורוזיה שמאכלת אותו, אלא גם כדי שלא יתפורר או יתפרק בחיבורים שלו דווקא כשהוא צריך לשאת את כל המשקל שלכם עליו.



aaa