שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

וישי קרם ההגנה שלך לקיץ

מאז 1961 מפתחת ומייצרת חברת הקוסמטיקה וישי מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לעור המבוססים על מי מעיינות מיוחדים הנמצאים בלב הרי הגעש הצרפתיים בשמורת הטבע באוברן Auvergne שבצרפת.

בשמורת הטבע נובעים מים טרמליים אשר מכילים כ - 15 מינרלים ובחומרים מזינים מינרליים החיוניים לשמירה על גמישותו של האור, על הברק שלו, על המוצקות שלו. חברת וישי מחויבת לשמירה על היופי של העור שלך וגם הקיץ הזה היא מביאה לנו את מוצרי ההגנה מפני השמש שיעניקו לנו גם הגנה מקרני ה – UV וגם כיסוי מושלם לסימני פיגמנטציה וכתמי עור.

חברת וישי מציעה מגוון מוצרים המתאימים להגנה בפני השמש הישראלית שיכולה להיות מצד אחד חמה ומפנקת ומצד שני יכולה להיות מאוד מסוכנת.

סכנות החשיפה לשמש נחלקות לסכנות בטווח הקצר הכוללות הופעת כתמים על העור, כוויות והזדקנות מוקדמת וסכנות בטווח הארוך המתפתחות לאורך שנים ביניהן עודף ויטמין D הגורם לסרטן העור, קטקרט בעיניים, אבנים בכליות ועוד.

בין מגוון מוצרי הטיפוח והיופי של חברת וישי תוכלו למצוא 3 מוצרים מובילים שיהפכו את הקיץ שלכם לבטוח יותר וגם יפה יותר.

וישי קרם פנים להגנה מהשמש

קרם הפנים של וישי להגנה מפני השמש נקרא קפיטל סוליי דריי טאץ' SPF 50 והוא מכיל Mexoryl® בשילוב מינרלים ייחודים המעניקים לתאי עור הפנים הגנה גבוהה במיוחד מנזקי השמש.

את הקרם מומלץ למרוח על הפנים בצורה אחידה (יש לחזור על הפעולה פעמיים על מנת לכסות את העור בשכבה נדיבה אשר תעניק הטבה מלאה לעור הפנים).

במידה ואתן מבלות שעות רבות בשמש, מומלץ בכל שעתיים לחדש את ההגנה ולמרוח שוב וישי קרם פנים להגנה מהשמש (במידה ונכנסת אל המים, הזעת או ניגבת את העור יש להימרח שוב).

בסדרת וישי קרם פנים להגנה מהשמש תוכלו למצוא:

• קפיטל סוליי קרם הגנה לפנים SPF50 אנטי אייג'ינג 3 ב- 1.

• קרם הגנה לפנים SPF50 עם גוון 3 ב-1 המסייע במניעת כתמים כהים.

• קפיטל סוליי BB קרם לפנים המעניק SPF50 הגנה עם גוון שזוף המתאים לצבע עורך.

• קפיטל סוליי קרם הגנה לפנים SPF50 למראה מאט 3 ב – 1. הקרם מכיל חימר ירוק ותמצית ביפידוס.

וישי ספריי מים סולאריים

ספריי מים סולאריים הוא למעשה ספריי אשר מעניק לעור ולגוף הגנה מוגברת מפני קרני UV של השמש. בניגוד לקפיטל סוליי דריי ספריי מים סולאריים מתאים לשימוש בכל הגוף.

לפני השימוש מומלץ לנער היטב את הבקבוק, להתיז על הידיים (אין להתיז על הפנים באופן ישיר) ולמרוח בתנועות מעגליות על הגוף בצורה אחידה.

במידה ואתן מבלות שעות רבות בשמש, מומלץ בכל שעתיים לחדש את ההגנה ולמרוח שוב וישי קרם פנים להגנה מהשמש (במידה ונכנסת אל המים,הזעת או ניגבת את העור יש להימרח שוב).

בסדרת וישי ספריי מים סולאריים תוכלו למצוא:

• וישי ספריי מים סולאריים SPF30 עם פוליפנולים מפרי האוכמניות.

• וישי ספריי מים סולאריים SPF30 מכיל חומצה היאלורונית להענקת לחות.

• וישי ספריי מים סולאריים SPF50 עם חומצה היאלורגנית.

• וישי ספריי מים סולאריים SPF50 עם בטא קרוטן לגוון עור זהוב ומראה עור זוהר.

וישי מיסט ספריי

וישי מיסט ספריי מכיל פורמולה ייחודית להקטנת הסיכון לאלרגיות בעור, כך שהוא מעניק את ההגנה גבוהה מפני כוויות שמש. המיסט ספריי מכיל Mexoryl®SX+XL המעניקים הגנה מוגברת נגד קרני ה - UVAשל השמש.

אם בקיץ הזה את רוצה לעצור את נזקי השמש, להגן על עורך ולהבטיח את בריאותך, השתמשי במוצרי וישי להגנה מפני השמש הישראלית.

כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית, אינם מכילים פרבנים, היפואלרגנים ומתאימים גם לשימוש לילדים. ניתן למצוא את מוצרי החברה בבתי המרקחת וברשתות הפארם השונות.



מוצרים קשורים

aaa