שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כסא גלגלים לכל מי שרוצה רוצים לנהל שגרה למרות המגבלות

במידה רבה, בעלי מוגבלויות פיזיות יכולים לנהל חיי שגרה גם מחות לבית הרבה יותר בקלות הודות לעזרים רבים שמקילים על התנועה ונחשבים אמינים, זולים ופונקציונליים הרבה יותר מאשר בעבר. קל יותר לצאת מהבית כשיש רמפות מיוחדות שמנגישות להם את היציאה לרחוב, קל להתנייד על כסא גלגלים מודרני ומותאם לכל מי שזקוק לו וגם קל יותר לקבל הבנה מצד הציבור כשיש צורך לחכות בסבלנות כשמישהו מתנהל עם עזרי ניידות כאלה ואף לעזור לו. לא רק התחבורה הציבורית מותאמת היום לאנשים עם מוגבלויות אלא גם מקומות ציבוריים וגם בניינים שמתקינים כל מה שצריך כמו מעקות ורמפות כדי להקל על התנועה. לכן, אפשר למצוא כסאות מותאמים גם לבית וגם לחוץ שיכולים לשרת אתכם באמינות ובנוחות. כל מה שנדרש הוא למצוא את הכסא שנכון לכם ולהקפיד על כמה עקרונות בבחירת הכסא הטוב ביותר.

כסא גלגלים חזק ועמיד שומר על הגוף

בדיוק כמו מבחני ריסוק למכוניות במקרה של תאונה, גם כסא גלגלים חייב לעמוד במבחנים מאוד קפדניים על מנת להבטיח שלא יתפרק, שהמתכות והחומרים שמהם הוא עשוי יחזיקו מעמד ולא יישחקו תחת העומס או יסבלו מקורוזיה ומנזקים בגלל מזג האוויר. כסא חייב להחזיק מעמד גם בתנאי מזג אוויר קשה כמו חום או קור וגשמים ולשרת את בעליו גם בתנאים נוחים וביתיים וגם בתנאי חוץ בנסיעה על מדרכה משובשת או כביש. לכן, מסגרת הכסאות שמשווקים היום מיוצרת ממתכות שונות, מאלומיניום שנחשב אמין ולא מחליד, קל משקל וחזק ועד סגסוגות שונות אחרות כמו תרכובות פלדה חזקות וקלות משקל. חשוב לזכור גם שכסא גלגלים אפשר לפרק ולקפל כדי להתאים אותו לרכב הסעות. הוא חייב להיות בעל חיבורים חזקים מאוד שיעמדו במשימה של קיפולים רבים והנחתו בכל מקום שבו מטעינים אותו לנסיעה. איכות החומרים שמהם הוא מיוצר קובעת את אורך חייו ועד כמה תוכלו לסמוך עליו שיעמוד במטלה.

מידות הכסא חייבות להתאים לכם

במהלך החיים חלים שינויים שונים כמו הרזיה או השמנה ולכן כסא גלגלים עלול להתאים רק לשלב מסוים בחיים ותצטרכו אולי להחליף אותו במקרה כזה. חשוב מאוד לא להתפשר על המידות של הכסא משום שמדובר בכסא שחייב להתאים לגובה שלכם כך שיהיה לכם נוח לשבת בו מבלי ליפול ממנו או לא לקבל את התמיכה שנדרשת לגב שלכם. בעלי מגבלות פיזיות סובלים לא פעם ממצב בריאותי שמחייב תמיכה מלאה בגוף בגלל אי תפקוד של מערכות שונות. במקרים כאלה הכסא חייב למלא גם את תפקיד התמיכה בגוף ולעטוף את מי שיושב בו ולמנוע ממנו להישמט ולהחליק מהכסא. כסא גלגלים כזה חייב להיות בעל ידיות אחיזה ומשענות נוחות, גב חזק שקל להכווין ולהתאים וזווית נכונה של הרגליים והברכיים. כסא גלגלים אמין כזה חייב להיות גם נוח לישיבה במשך שעות רבות משום שהוא משמש את היושבים בו יום שלם גם בבית וגם מחוצה לו. המנגנונים שלו צריכים להיות כאלה שקל יהיה לתמרן אותו בתנועה קלה וחלקה גם על רצפת הבית וגם ברחוב ועל המדרכה.



aaa