שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

פדים לבריחת שתן עוזרים לך למנוע את המבוכה גם בשגרה פעילה

כל אישה יודעת לזהות את הרגע שבו כבר קשה לתפקד בשגרה שהתרגלה אליה משום שאי הנעימות של בגידת הגוף מתחילה להעיק. בגיל כלשהו מתחילה להיווצר אי שליטה מסוימת בסוגרים וזה קורה לרוב הנשים בגלל היחלשות הסוגרים, השליטה בשרירים או כל סיבה גופנית אחרת. לרוב, לא מדובר במצבים הפיכים ולכן אין ברירה אלא להשלים עם העובדה שקיימת כעת מגבלה שיש למצוא לה פתרון מתאים לנשים פעילות ומתפקדות. בדרך כלל, מדובר בפתרונות ספיגה מסוימים שמותאמים לאורח חיים פעיל ולנשים שיכולות לטפל בעצמן ובדרך כלל לא במצבים סיעודיים, אם כי גם מצבים כאלה קיימים בתנאים כאלה. פדים לבריחת שתן הם המוצר המותאם לאנשים כאלה שאינם מוכנים לוותר למצבים כאלה ולמנוע מהם פעילות.

למה כדאי להשתמש במוצרי ספיגה?

מוצרי ספיגה לא מיועדים רק למצבים סיעודיים. פתרונות ספיגה שמיועדים לגיל השלישי מוכרים לכולם וייראו אולי דרסטיים למדי לנשים שרגילות להיות פעילות ואין להן שום בעיית מוגבלות גופנית אחרת מלבד דליפת שתן בדרגה כלשהי. לכן, נחוצים פתרונות שיתאימו גם למצבים כאלה. לשם כך נועדו פתרונות כמו פדים לבריחת שתן, שמעוצבים לכל רמה של בעיית שליטה בסוגרים ולכל מבנה גוף מתאים. החברה מתאימה פתרונות ספיגה לא רק לנשים, אגב, משום שגם גברים זקוקים לתגבור בגזרה זו כאשר גם להם יש מצבים אופייניים לגיל ולבעיות רפואיות מסוימות.

לא לוותר על השגרה הרגילה

דליפת שתן היא בעיה שיכולה להתגלות בדרגות נמוכות של חוסר תפקוד או ברמות גבוהות שמחייבות פדים לבריחת שתן שיכולים להתמודד עם דרגת הדליפה. במקרים שבהם בריחת שתן קורית במצבי הפעלת לחץ על הבטן התחתונה, כמו שיעול או צחוק, או כאשר קמים ומתיישבים, יש מוצרי ספיגה קלים שמתאימים לכך ואינם בולטים יותר מדי. המוצרים נעים ממגיני תחתון דקים ודיסקרטיים לחלוטין ועד פדים עבים וגדולים יותר, למצבים קשים יותר של בריחת שתן שמחייבים ספיגה נרחבת יותר. מוצרים אלה מאפשרים לשנים ולגברים לצאת מהבית כאשר הם בטוחים לגמרי ביכולת הספיגה של הפדים והמגינים, כך שאין צורך לחשוש מאי נעימות ומבוכה בגלל רטיבות וריחות לא נעימים.

פדים לבריחת שתן ומוצרי ספיגה לא רק לנשים

היתרונות של מוצרי ספיגה טובים באמת הם העיצוב הייעודי גם לגברים וגם לנשים, בהתחשב במבנה האנטומי ובצרכים היומיים שלהם. יש מוצרי ספיגה מגוונים שמתאימים ליציאה מהבית ויש מוצרים שמתאימים לשוהים בביתם בדליפה כבדה יותר, כמו תחתוני ספיגה בגדלים שונים שמתאימים גם לפי מבנה הגוף והעדפות אישיות. באופן כזה אין מצב שבו לא תהיו מכוסים ורגועים שאתם מקבלים את המוצר האיכותי ביותר שיכול להבטיח לכם ספיגה מלאה. החומרים עצמם בטוחים לשימוש ואינם גורמים לגירויים או לבעיות עור גם כאשר משתמשים בהם כמה שעות ברציפות מבלי להחליף. כך שתוכלו להיות בטוחים שהם אינם מקשים עליכם. פדים לבריחת שתן לוכדים את הנוזלים בכל רמה של דליפת שתן וגם במצבים סיעודיים שבהם יש לכסות את מרב החלק התחתון ולהבטיח את הנוחות של המשתמש, תוך שמירה על כבודו ועל הנוחות שלו בכל מצב ובכל מקום.

 

 



aaa