שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הבחירה הטובה ביותר לקניות מרוכזות של כל מה שצריך מבית מרקחת

קפיצה לבית המרקחת אף פעם לא מסתכמת רק בקניית תרופות עם או ללא מרשם. היום בתי המרקחת בישראל מציעים לכם גם בחנות הפיזית וגם באתרי האונליין שלהם מכל טוב לבית ולרווחתכם. המוצרים הרבים משתרעים על פני קשת רבה של צרכים של בני כל הגילים, מתינוקות ועד הגיל השלישי. בית מרקחת כזה לא מסתפק יותר בהיותו המקום שבו מקבלים תרופות מהרוקח המנוסה שגם מייעץ לכם, אלא גם מספק כל מה שצריך בתחום הפארם, טיפוח, מזון ייעודי, תוספי מזון, ויטמינים ומינרלים, עזרים שונים לבעלי מוגבלויות ולגיל השלישי, ציוד רפואי ואפילו מוצרי ספיגה למבוגרים במגוון גדול. כשיש לכם את כל זה במקום אחד זה לא רק חוסך זמן ופיצול הרכישות בין כמה חנויות אלא גם מבטיח לכם שהסטנדרט הגבוה של שמירה על איכות יישמר בכל בחירת המותגים שתמצאו בבית המרקחת. זה ללא ספק שיקול חשוב כשאתם בוחרים את בית המרקחת שבו אתם מעדיפים לרכז את הקניות שלכם.

ריכוז גדול של מוצרים חיוניים

אורח החיים שלנו מתעדכן ומשתנה עם הגיל ומצבי חיים שונים ולכן אנחנו מוצאים את עצמנו נזקקים למוצרים שונים שלא חשבנו שנצטרך בגיל צעיר יותר, או בגלל מחלות או תאונות. אם כל מה שנזקקנו לו בגיל צעיר ללא מחלות כרוניות ומצבים סיעודיים היו תרופות קונבנציונליות למחלות עונתיות כמו שפעת, היום אנחנו מודעים יותר למה שהגיל מביא אתו. מודעות זו מחייבת אותנו למצוא את החנות שתספק לנו את מרב הציוד והתרופות שנזדקק להן בגלל קשיי תנועה וניידות, בגלל מחלות זקנה ובעיות נוספות שעלולות להתעורר אצל קרובי משפחה מבוגרים שלנו שאנחנו נדרשים לטפל בהם. כשהכל מרוכז בחנות אחת שאנחנו רגילים אליה ולאיכות המוצרים שלה, הרבה יותר קל לנסות למצוא כל מה שנזדקק לו מעתה.

קל למצוא כל דבר, קל לקנות

אתרי קניות גדולים שמכילים כמה מחלקות נחשבים למצטיינים בתחומם לא רק הודות לאיכות המוצרים ולגיוון הרב שלהם, אלא בעיקר לקלות השימוש באתר הידידותי לקונה. מכיוון שכל כך הרבה אנשים שקונים באתר נזקקים לציוד מגוון שצריך למצוא בקלות, האתר מצטיין בעיצוב נוח וידידותי למשתמש. החלוקה ברורה והגלישה מדף לדף וממחלקה למחלקה נוחה ומהירה ומאפשרת גם לבני הגיל השלישי להתמצא בו בקלות. בכל מחלקה אפשר למצוא בקלות את כל סוגי הפריטים שזקוקים להם והם מסודרים בצורה האינטואיטיבית שבה המשתמש יחפש אותם. מחלקות נגישות מאוד ובעלות פירוט מרשים הן המחלקות שבהן יש ציוד עזר לבעלי מוגבלויות ונכויות ולאנשים במצבים סיעודיים שונים שנזקקים לציוד כמו מוצרי ספיגה ועזרי ניידות. קל להתמצא בהן ולמצוא כל פריט.

שירות לקוחות ומשלוחים בזמן

שירות משלוחים של בית מרקחת באתר איפארמה הוא הבסיס של כל חנות טובה ומוקד שירות הלקוחות שלו זמין ללקוחות בכל שאלה ובכל פנייה. המשלוחים יוצאים כסדרם וקרוב ככל האפשר לקנייה משום שברור שמוצרי בית מרקחת ועזרים שונים חייבים להגיע בהקדם ליעדם. המשלוחים עצמם דיסקרטיים ושומרים על הפרטיות של הנעזרים בציוד זה או אחר, כך שאין חשש להזמין ולקבל את כל מה שנדרש לכם בקלות ובמהירות.



aaa