שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

פתרונות טבעיים לחורף בריא - צמחי מרפא שאתם חייבים להכיר

ווירוסים, צינונים, שפעות, התקררויות... אלו הם רק חלק מהתסמינים של החורף. החורף זה הזמן בו אנחנו צריכים לחזק את הגוף, לחמם אותו ולהעניק לו תשומת לב רבה יותר על מנת למנוע את התפתחותם של מחלות החורף. במקרה שכבר הצטננו או חלינו, אנחנו גם צריכים לדעת איך לטפל בעצמנו בצורה הכי טובה.

אז לפני שאתם ממהרים לחנויות הטבע על מנת לרכוש צמחי מרפא או תערובות לתה, כדאי שתלמדו מעט על צמחי החורף השונים שילחמו בווירוסים ובנזלת ויחממו לכם את החורף.

צמחי המרפא של החורף

לפני הכול, חשוב שתכירו את ששת צמחי המרפא היעילים במיוחד לעונת החורף. מדובר באכינצאה, פרופוליס, ויטמין C, סמבוק שחור, אונה דה גטו.

נלמד מעט על אודות צמחי המרפא הללו.

אכינצאה –

מדובר בצמח מופלא אשר על פי האגדה גילו אותה האינדיאנים. זהו צמח שתומך מאוד במערכת החיסונית והוא מקל מאוד תסמיני החורף השונים כמו שפעות, הצטננויות ועוד. זה מה שלמעשה הופך את האכינצה לצמח מרפא יעיל במיוחד לחורף. מדובר בצמח שהוא אנטי דלקתי והוא גם אנטי פטרייתי וכך הוא למעשה מבטיח הגנה לגוף מפני זיהומים שונים. האכינצאה קיימת הן בצורה של תמצית, הן בטבליות והן כחליטת תה.

פרופוליס –

עבור רבים מאתנו מוכר הפרופוליס בכינוי – האנטיביוטיקה של הטבע. זהו מוצר טבעי המגיע אלינו ישירות מהכוורת. הוא מיוצר על ידי הדבורים. בכוורת נעשה שימוש בפרופוליס בתור מלחמה בפולשים הנכנסים אל הכוורת. הם מפיקים את החומר באמצעות שרף של עצים. בפרופוליס ישנם חומרים מחטאים בשילוב של רכיבים חשובים המסייעים ותורמים לטיפול בזיהומים ובדלקות. הפרופוליס ידוע גם כמחזק המערכת החיסונית. אנשים וילדים הנוטלים פרופוליס ייחלו פחות במחלות חורף וגם כאשר הם כבר חלו והחלו ליטול את הפרופוליס, הם יסבלו פחות והתסמינים יהיו פחות חריפים.

ויטמין C –

כולנו יודעים כי פירות ההדר הם המקור הטוב ביותר לויטמין C, אך האמת שהוויטמין הזה מצוי גם כן בפלפלים ובפירות וירקות נוספים. ויטמין C או בשם המדעי שלו חומצה אסקורבית מסייע ומחזק את המערכת החיסונית עליה מוטלים תפקידים רבים יותר בעונת החורף. החורף הוא זמן בו הבית סגור, החלונות סגורים, התריסים מוגפים והווירוסים הנמצאים במערכת הנשימה ובחלקיקי הרוק מוצאים לעצמם כר פורה. אנשים המקפידים על צריכה קבועה של ויטמין C נהנים ממערכת חיסונית חזקה יותר ובקיצור זמנן של מחלות ויראליות או מחלו עור לאחר שהן מתפרצות. מעבר לכך מסייע הויטמין C בהפחתת דלקות וזיהומים. אנשים המקפידים על צריכה של ויטמין C נהנים מהפחתה של רמת ההיסטמינים אשר מופרשים בזמנים של תגובות אלרגיות של הגוף. ויטמין C בהחלט תומך בגוף בהתמודדות שלו מול אלרגיות שונות.

סמבוק שחור –

תמצית הסמבוק מופק מהפירות השחורים של שיח השייך למשפחת הייערתיים. תמצית הסמבוק השחור מסייע בטיפול טבעי במחלות החורף שזה כולל דלקות סינוס, שיעול ועוד. מחקרים שנערכו הוכיחו כי שימוש בסמבוק השחור יעיל מאוד במניעת דלקות וזיהומים הנוטים להתפתח בדרכי הנשימה העליונות. כמו כן מסייע הסמבוק השחור בקיצור אורך המחלה במידה משמעותית.

אסטרגלוס –

דיכאון חורף זוהי לא סתם הגדרה למצב רוח קודר וחורפי. יש בהחלט הרבה אנשים שהחורף הקר והקודר גורם להם לירידה במצב הרוח ולתחושות של דיכאון. החושך שיורד מוקדם על היקום, הגשמים, העננים, כל אלו לא עושים איתם טוב. הם מעדיפים להתחפר במיטה החמה, להתכסות עד מעל לראש ולהמתין לבוא הקיץ. האסטרגלוס מסייע בהתמודדות עם הקשיים הללו תוך שהוא מחזק את אנרגיית הצ'י.

אונה דה גטו – אונה דה גטו מוכר יותר בשמו הישראלי ציפורני החתול. מדובר בצמח שמגיע מהאמזונס. הוא מכיל חומרים המחזקים את המערכת החיסונית על ידי הגברת הפעילות של התאים הלבנים בגוף. התאים הם אלו שנלחמים בזיהומים שחודרים אל הגוף. ציפורני החתול מחזקים גם את מערכת העיכול ותומכים באופן כללי במערכות הגוף.

חליטות של תה חם עם צמחי מרפא עשויים לחולל פלאות הן במניעת מחלות והן בהקלה על מחלות החורף לאחר שהם כבר התפרצו.



מוצרים קשורים

aaa