שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

פרופוליס התרופה הטבעית

המערכת החיסונית שלנו הינה מערכת חשובה ביותר להגנה על הגוף שלנו. הבעיה היא שאורח החיים המודרני אינו מן המיטיבים עם מערכת החיסון שלנו ואנחנו במו ידינו פוגעים והורסים אותה לא פעם באמצעות ההרגלים הקלוקלים שלנו. זה החשיפה לרעלים זה העישון, זה האלכוהול והקפה זה גם חוסר שינה וכמובן גם הבלאי הטבעי של הגוף הנובע מהזדקנות החומר.

כדאי מאוד להכיר את הפרופוליס על כל הסגולות הייחודיות שלו. הפרופוליס מכיל רכיבים חיוניים אשר מסוגלים לתמוך במערכת החיסונית. לייעל אותה וגם לחזק אותה.

ממה מורכב הפרופוליס?

הפרופוליס מורכב מכמה וכמה רכיבים חיוניים.

פלבונואידים – פלבנואידים הינם חומרים פעילים מעולם הצומח הם כמובן חומרים טבעיים לחלוטין הם מצויים בעיקר בפירות וירקות ואנחנו צורכים אותו באופן טבעי מהאוכל שאנחנו אוכלים.

הבעיה הא כמו בהרבה מרכיבי המזון שלא תמיד אנחנו צורכים את הכמות המספקת.

הפלבונואידים מחזקים את המערכת החיסונית שלנו על ידי שהם מאיצים את מנגנוני ההתרעה של הגוף. הם נחשבים כלוכדים של הרדיקלים החופשיים.

וויטמינים ומינרלים – הפרופוליס עשיר גם בשלל וויטמינים הנחוצים מאוד לגוף. הוא עשיר במינרלים כמו גם ביסודות קורט חשובים, כמו מגנזיום, אבץ, ברזל וסידן. אלו תומכים במערכת החיסונית ובכל המנגנונים של הגוף. כולל התחדשות התאים כמו גם בנייה של העצמות ושל השרירים.

תכונות הריפוי של הפרופוליס

תכונות הריפוי של הפרופוליס אינן חדשות. הן נשארו עוצמתיות כמו מאז ומעולם. אנשי מדע ביוון העתיקה כבר ידעו על כך והסבירו על הסגולות של הפרופוליס. כך ידעו אריסטו ועוד אחרים לדווח כי הדבורים בכוורת מסוגלים לחנוט פולשים שהגיעו אל הכוורת בעזרת פרופוליס. גם אם מדובר בפולשים גדולים. החניטה נועדה על מעט למנוע את הריקבון שיתפשט בתוך הכוורת. מתוך כך נולדה ההמלצה לעשות שימוש בפרופוליס בכל מקרה של פצעים, של חבורות, של מוגלה, של דלקות עיניים וכמשחה לבעיות עור שונות. כך גם נעשה שימוש נרחב בפרופוליס לצורך טיפול באיברים פנימיים.

במצרים העתיקה נהגו לשעות שימוש בפרופוליס לצורך חניטה של גופות.

הרפואה המודרנית מול הרפואה הטבעית

שיטות הריפוי האלטרנטיביות לא זכו עד כה להכרה בעולם הרפואה המודרני. מוצרי הדבורים הם גם כן נכללות בתחום שלא זכה לאהדה ואף לא להתייחסות מצד גורמי הרפואה הקונבנציונלית. אך למרבה ההפתעה בשנים האחרונות אנחנו עדים לכך כי גם בעולם המודרני מתחילים להכיר מחדש בפרופוליס. זאת בגלל ההשפעות ותופעות הלוואי של התרופות המודרניות. המדענים שהחלו לחקור את השפעת הפרופוליס גילו כי מדובר בהחלט באוצר יעיל במיוחד שמצליח להילחם נגד חיידקים ונגיפים מעוררי מחלות.

היעילות של הפרופוליס

בעונות הסתיו והחורף סובלים אחוזים גבוהים מהאוכלוסייה ממחלות חורף שונות. חלקן נגיפיות והן כוללות שפעות, דלקות גרון, דלקות אוזניים, צינון ועוד. על פי מחקרים שנערכו בקרב אנשים שנטלו את הפרופוליס בעונת החורף עולה כי הפרופוליס מסייע בהתמודדות של הגוף עם אותם נגיפים וחיידקים. רכיב הפלבנואידים הוא זה שאחראי על כך.

עוד עלה מהמחקרים כי תכשירים שנועדו לצורך היגיינת הפה והשיניים והם מכילים פרופוליס עשויים גם כן לסייע בטיפולים בדלקות חניכיים או עששת השיניים.

חורף יותר בריא

מתברר כי ילדים שנוטלים פרופוליס בעונת החורף מחסנים את הגוף ובכך הם למעשה מונעים את הסיכונים לחלות במחלות חורף. כך מרוויחים גם הפחתת השימוש באנטיביוטיקה, חוסכים את ימי ההיעדרות מבית הספר ובעקבות כך גם את ההיעדרות ממקום העבודה. הגן כולו נהנה מהגנה טבעית לאורך חודשי החורף בצורה הכי טובה והכי טבעית.

כיום נעשה שימוש בעיקר בפרופוליס בשילוב עם אכינצאה שהוכח כשילוב איכותי ומושלם המסייע במידה רבה בחיסון הגוף וחיזוקו מול מחלות החורף השונות.

הפרופוליס מוצע קיים בכמוסות, בכדורים וגם בסירופ כאשר כל יצרנית מציגה את האפשרויות שלה.

חשוב לוודא כי המוצר מתאים למטרות שלו, לוודא כי הוא מתאים לגיל של המטופל וכן לוודא כי לא קיימת אלרגיה לחומר המצוי בפרופוליס.



מוצרים קשורים

aaa