שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

פדיקור ביתי

אמנם קשה למצוא פינוק גדול מפדיקור מקצועי שמרכך את כפות הרגליים ואת מצב הרוח, אבל אם בחרת לוותר על השירות או שאולי את פשוט שוקלת לתחזק בין פדי לפדי כפות רגליים של נסיכה - כדאי שתשימי לב לשפע המוצרים שעוזרים לך בכך, במיוחד כשמזג האוויר הסנדלי מגיע – והוא הגיע.

בנים – הכתבה אמנם פונה לבנות אבל זה לא אומר שיש לכם אישור לעקבים סדוקים. טיפוח כפות הרגלים הוא MUST לכולם גברים ונשים כאחד

1. בין אם תחליטי על אמבט עיסוי ייעודי לכפות הרגליים – ויש כאלה נהדרים שגם מפנקים עם מסג' טוב – או על גיגית כביסה שהחליפה תפקיד, כל טיפול טוב בכפות הרגליים מתחיל בהשריה במים פושרים (לא חמים – אלה רק ייבשו). כמה זמן? משהו כמו רבע שעה. מה להוסיף? הכי טוב שמן אתרי כזה או אחר שגם מרכך וגם מחטא (לוונדר, עץ התה ועוד). 

2. השלב המתבקש הבא הוא קרצוף הגון. אפשר באבנים המיועדות לשם כך ואפשר גם להכין פילינג טבעי מתערובת של סוכר, שמן זית ושמן אתרי עם ריח אהוב. הקרצוף מסיר את העור הסדוק, העבה והשורט וחושף עור חדש וחלק.

3. לא משנה כמה ענוג הוא העקב – אם הציפורניים לא מטופחות, כלומר גזורות ונקיות – כל כף הרגל נראית רע. במיוחד את ציפורני הרגליים הכי טוב לגזור אחרי ריכוכן במים שכן כך נמנע "פיצוץ" של רקמת הציפורן הקרנית. עוד חשוב לשים לב: לא לגזור עמוק מדי, לא לגזור בקווים עגולים עמוקים אלא בקשת קלה ולהשאיר מרחק בין הבשר לציפורן כדי להימנע מציפורן חודרנית. קוצץ או מספריים – תבחרי לבד, רק הקפידי שיהיו איכותיים, בעלי להבי חדים, לא חלודים ובעלי קשת גדולה.

4. השלב הבא ואולי החשוב מכל הוא לחות, לחות ועוד לחות. משום מה גם כשאנחנו מורחות קרם גוף אנחנו נעצרות בכפות הרגליים. וזו רק סיבה אחת להיותן יבשות רוב הזמן, הסיבה השניה היא שהן סוחבות אותנו כל החיים – וזה לא קל. קרם לכפות הרגליים, אם כן, צריך להיות מזין ועשיר. רוצה טבעי? לכי על שמן קוקוס. מעדיפה ייעודי? תבחרי מבין השפע הקיים על המדפים אבל חשוב למרוח שכבה רצינית, לעסות היטב על העקבים ולא לשכוח את האצבעות וביניהן. לא רק אחרי הספא הביתי שערכת עכשיו, אלא כל ערב לפני השינה.

5. המקפידות אכן יעשו את הפעולה הנ"ל מדי ערב ואף יגרבו גרביים שיגבירו את תוצאות הספיגה של הקרם. תשמעו, זה עובד כמו קסם. שווה לנסות.

6. ולקינוח: לק. וחשוב להגיד: גם אם לק על ציפורני הרגליים לא מדבר אלייך מכל סיבה שהיא ללק על ציפורני הרגליים יש בדרך כלל יותר אוהדות.

7. בכל מקרה, הנה כמה כללים למריחת לק מקצועית:

• ראשית, הציפורניים חייבות להיות יבשות לגמרי. השלב הבא הוא הסרה של שכבת השומן שעל הציפורן או באמצעות מסיר לק או באמצעות מברשת ציפורניים. המקפידות ישייפו מעט את הציפורן באמצעות בלוק לבן לציפורניים, שכן החספוס יעניק ללק אריכות ימים.

• וכעת למלאכת המריחה: שכבת בסיס מגנה על ציפורנייך מפני הצהבה ובמיוחד על הרגליים זה חשוב מכיוון שהלק בדרך כלל נמצא עליהן לא מעט זמן (ציפורני הרגליים צומחות בקצב איטי יותר מאלה של הידיים).

• אחרי שזו מתייבשת (לגמרי) את מוזמנת למרוח את הלק, לא לפני שגלגלת את הבקבוקון בין כפות הידיים – רצוי לא לנער שכן זה רק גורם לכניסת בועות.

• הכי טוב למרוח שכבה דקה, אחידה ולהניח לה להתייבש היטב. אחריה מומלץ למרוח שכבה נוספת ואחרי שהיא מתייבשת – שכבה של חומר ייבוש גם יאחד את מראה הלק וגם ישחרר אותך למעשייך מהר יותר.



מוצרים קשורים

aaa