שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הכל נראה אחרת כשיש לכם מינוקסי בהישג יד

תכשירים שונים הבטיחו במרוצת השנים להיות תרופת הפלא שגברים ונשים מחפשים בנרות כדי לפתור בעיית התקרחות ודלילות של שיער שנובעת בעיקר מסיבות תורשתיות. התכשירים האלה נחשבו במשך שנים לא יעילים עד שנמצא החומר שמשמש לבעיה רפואית שונה והתגלה כחומר שעוזר גם לטיפול בהתקרחות. מינוקסידיל הוא שמו של חומר פעיל בתרופה שמשמשת לטיפול ביתר לחץ דם והתגלה שהיא משפרת גם את צמיחת השיער הודות להרחבת כלי הדם שהיא גורמת להם, ובכך משפרת את זרימת הדם לזקיקי שיער שכבר אינם פעילים כמו בעבר או בכלל. החומר משמש היום כחומר העיקרי בתכשיר לטיפול עורי בשם מינוקסי שמשווק גם לגברים וגם לנשים במינונים שונים של חומר פעיל, על מנת לפתור בעיית נשירת שיער שהולכת ומתגברת בעיקר עם הגיל.

האם מינוקסי יעיל כמו שמובטח?

מינוקסי אכן יעיל והוא נחשב לחומר שהוכיח את עצמו באחוז ניכר של אנשים שניסו אותו ושיפר את צמיחת השיער גם אצל גברים וגם אצל נשים. למעשה, התכשיר הוכח כיעיל עד כדי כך שיש להיזהר לא למרוח אותו באזורים שונים בגוף בטעות עקב אי שטיפת ידיים, משום שהוא מסייע לצמיחת שיער לא רצוי גם שם. הבשורה הנהדרת של התכשיר הזה מעודדת גם נשים לטפל בבעיית נשירת השיער שלהן עם הגיל, בעיה אסתטית שהקשתה מאוד ודחפה נשים למצוא פתרונות שונים כמו השתלת שיער. גם גברים שמחפשים פתרונות של השתלת שיער נוטים לנסות קודם את מינוקסי על מנת לשפר את המראה והצמיחה לפני שפונים להשתלת שיער, וזאת לאחר בדיקה רפואית שהם אכן מתאימים לכך.

למי מתאים להשתמש במינוקסי?

בעיית ההתקרחות ונשירת השיער מוכרת בדרך כלל החל מגיל מסוים, נוסף על מחלות התקרחות כמו אלופציה. גם נשים סובלות מהתקרחות ונשירת שיער מוגברת כמו גברים, כשזה בא על רקע תורשתי בדרך כלל. מינוקסי יעילה אצל אנשים שיש להם נשירה מתמדת ולא פתאומית או על רקע נפשי. לכן, מי שמקבל מינוקסי חייב לבדוק את הרקע של בעיית הנשירה שלו וכאשר זה נמשך לאורך זמן ומתגבר עם השנים, יש סיכוי רב שמינוקסי יעזור. התכשיר משפיע כל עוד מורחים אותו, כאשר כל אריזה מתאימה לשימוש של כחודש ומעלה, ויש להשתמש בו למשך כמה חודשים לפני שיתחילו להבחין בתוצאות הטובות של השפעתו.

איך עובד מינוקסי?

מינוקסי עובד בצורה שלא ברורה לגמרי למדע אבל ידוע שיש לו קשר להרחבת כלי הדם ולתעלות אשלגן שמשפיעות על קרום התא ובכך מסייע להגברת זרימת חמצן, דם והזנה חיונית לזקיקים. בתחילה הוא עשוי לגרום לנשירת שיער דק ורק אחר כך להופעת שיער חדש, עבה ויציב יותר. הוא אינו כרוך בתופעות לוואי בדרך כלל מלבד גירויים באזורים הקרובים לקרקפת כמובן צמיחת שיער חדש באזורים נוספים שאיתם החומר בא במגע. לכן נדרשת זהירות רבה במריחת החומר על הקרקפת ושטיפת ידיים יסודית לאחר מכן. במקרה של תופעות לוואי קשות כמו פריחה, גירוד ואפילו קשיי נשימה וסחרחורת או כאבים ונפיחות יש להפסיק את השימוש בתכשיר ולהתייעץ עם רופא.

 מינוקסי לגברים ולנשים

התכשיר משווק במינונים שונים לגברים ולנשים, כך שריכוז החומר הפעיל אצל תכשירים לגברים הוא 5% ובתכשירים לנשים רק 2%. מינוקסי הוא תמיסה שנמרחת על שיער יבש ולא רטוב ויש לחכות לפחות שעתיים עד ספיגה מלאה שלו והתייבשות, כדי להבטיח שהחומר ייספג כולו ויהיה פעיל כמובטח. הוא אסור לשימוש לפני גיל 18 ואחרי גיל 65 והוא משפיע על כל אחד בצורה שונה. יש קשר לתורשה ולמצב השיער, נתוני האדם וגילו למידת היעילות של התכשיר אצל כל אחד.

 



aaa