שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מגן מזרן: תנו לישון בשקט

יש לא מעט בתים שבוחרים – ובצדק רב, אם תשאלו אותנו – לעשות שימוש במגני מזרן.

הרי מזרן הוא מוצר יקר ומגן מזרן, כשמו כן הוא - שומר עליו.

אבל גם אם מכל סיבה שהיא לא נהגתם להשתמש במוצר המדובר – בהחלט ייתכן שהגיע הגיל שצריך להתחיל.

ואכן, מגן מזרן בגילאים המבוגרים יותר הוא עניין נפוץ למדי. בעיקר, אגב, כי הוא מונע מצבים מביכים ותורם לשנת לילה נקיה, נוחה ושקטה.

צריכים עוד סיבות? הנה הרשימה המלאה:

 

  1. המזרנים בבית נמצאים בשימוש במשך שעות רבות במהלך החיים. במצטבר מדובר בחודשים רבים במהלך חייו של אדם. בכל לילה, במשך שנים ארוכות, אנחנו ישנים עליהם כמה שעות טובות. וכמו כל פריט בבית הנמצא בשימוש,  הם נשחקים, מתלכלכים, צוברים קרעים קטנים, סופגים לחות ובחלק מהמזרנים הופכים למצע לפטריות וזיהמום בעקבות לחות הגוף השוגב עליהם. מגן מזרן הוא פתרון פשוט כל כך שיכול למנוע את כל הנ"ל, או לפחות לעכב משמעותית.

 

  1. מגני מזרן מונעים חדירת נוזלים למזרן. נוזלים כמו שתן, מים או זיעה, שלא לדבר על אנשים שאוכלים ושותים במיטה או על חיות מחמד שנוהגות לבקר בלילה. לחות שנשארת על המזרן עלולה להתפתח לעובש, טחב ושאר צרות שמגן מזרן ימנע.

 

  1. הידעתם? קרדית האבק היא האלרגן הביתי הנפוץ ביותר, שמחבב במיוחד מיני טקסטילים. לא נעים להגיד אבל קרדית האבק ניזון משאריות תאי העור שלנו ומזרנים הם כר הגידול האהוב עליו. מסתבר שאחת הדרכים היעילות להילחם במזיק הזעיר היא לא אחרת מאשר מגן מזרן.

מכאן ניתן להסיק כי גם אסתמה ואלרגיות למיניהן יכולות להיות מוקלות בצורה משמעותית כאשר מגן המזרן מונע את הצטברות הסיבות להן כאשר ניתן לכבסו / להחליפו מתי שרוצים בערך.

 

  1. הגיל השלישי שמביא עמו לא מעט אתגרים עלול להפוך גם את שנת הלילה החשובה כל כך לבריאות טובה לעניין מטריד.

האדם המבוגר – גם אם הוא עצמאי וחי לבדו – עלול להיתקל לא פעם במצבים של בריחת שתן. מגן מזרן יוביל לכך שגם אם זה קורה – לא רק ששום נזק לא נגרם, בזכות כושר הספיגה המצוין הסדין והמזרן יוותרו יבשים.

וכך, עוד הרבה לפני שבוחרים לעשות את הצעד (שלעיתים אין ברירה אלא לעשותו) ולעבור לחיתולים למבוגרים מומלץ בחום לכסות את המזרן במגן ולישון בטוחים יותר בלילה.

מגני מזרן מגיעים בגדלים שונים כדי להתאים למיטות ברוחב משתנה. שימו לב.

 

  1. עוד חשוב לדעת כי פתרון כביס ונוח מעין זה יש גם לכורסאות וכסאות. מגנים אלה מצוידים, כאמור, בכושר ספיגה מצוין מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש על ספות, כסאות גלגלים, כורסאות טלוויזיה או כל מושב אחר המשמש את האדם המבוגר לאורך זמן.

 

 



מוצרים קשורים

aaa