שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

תרופות עד הבית - להקל

בשנים האחרונות ביתנו הוא מבצרנו בכל מובן שהוא, מאז ימי הקורונה והתקופה שבה הכל הגיע עד הבית בקלות וללא צורך לצאת ממנו. במובן הזה וגם היום, שירות משלוחים מחנות ציוד רפואי ובית מרקחת אונליין הוא הרבה יותר מאשר שירות נוח שמקל על החיים. הוא שירות מובן מאליו לאנשים שבשבילם זה חוסך זמן ריצה לבית המרקחת, והוא קריטי ובמקרים מסוימים הוא אפילו עוזר לאנשים שזקוקים לו לשמור על הבריאות בקלות. היום, למעשה, כבר אין צורך לטרוח לצאת מהבית ולכתת רגליים עד בית המרקחת כדי לקבל את התרופות שהם זקוקים להן. אם מצאתם בית מרקחת שמספק לכם את התרופות בהסדרים עם קופות החולים ויש לו גם מוקד התייעצות עם רוקחים כדי לקבל מידע על התרופות שאתם לוקחים, זה בית מרקחת שהשירות שלו הוא חיוני ונגיש.

כשזקוקים לתרופות מיוחדות ולא רק רגילות

מי אינו זקוק מדי פעם לתרופות לשיכוך חום ולטיפול בכאבים, לתכשירים שונים בגלל בעיה רפואית שמציקה בעור או בעיניים, וזקוק לשירותי בית מרקחת שמגיע עד הבית? מלבדם, יש גם מי שזקוק לתרופות קבועות ומיוחדות בגלל מחלה כרונית או בעיה רפואית מתמשכת, ולהם הרציפות והאספקה הקבועה והנוחה עד הבית חשובות מאוד. האנשים שזקוקים לשירותים שונים עד הבית הם גם אלה שצורכים בדרך כלל יותר תרופות כך שזה שירות חיוני שאינו נחשב למותרות אלא שגרה שמסייעת מאוד. יתרון נוסף של בית מרקחת כזה הוא העובדה שבית מרקחת כזה זמין תמיד אונליין ואפשר להזמין תרופות במשלוח גם כאשר מגלים בשבת או בלילה שנגמרו התרופות או כאשר זקוקים לתרופה במרשם. זה מה שהופך בית מרקחת כזה לשירות הקבוע שלכם עד הבית בכל פעם שאתם רוצים את התרופות שלכם במשלוח אמין ואחראי שמסופק בתנאים נאותים.

תרופות מכל סוג במגוון רחב

בית מרקחת פרטי, בניגוד לבית מרקחת של קופת חולים, יכול להציע לכם תרופות שונות ממותגים שלא כולם מחזיקים וזה נוח למי שמחפש את המגוון הזה ולא רוצה להיות כבול למה שמחזיקים רק בקופת החולים שלו. אפשר למצוא את כל הסקאלה של התרופות, מתרופות ללא מרשם ועד תרופות יקרות ולא שכיחות שרק במרשם אפשר להשיג. לרשות הלקוחות של בית המרקחת עומד מוקד רוקחים שיכול לסייע בכל שאלה ובהתייעצות, אם לא בטוחים לגבי אופן השימוש הנכון בתרופה או אם חוששים לערבב כמה תרופות יחד. לא כולם מרגישים נוח להתקשר לרופא בגלל זה ולא תמיד הוא זמין מחוץ לשעות העבודה, לכן רוקח מקצועי שמבין ויש לו ניסיון יכול לסייע לכם גם בשעות שבהן אין לכם את מי לשאול על כך.

הנוחות של משלוח כל ציוד שמגיע אליכם

לצד תרופות יש ציוד וחומרים שונים שאפשר למצוא בבית מרקחת וצריכים בבית כמו חומרי חבישה, חומרי חיטוי וחומרים שונים לטיפול באיברים כמו נקע בקרסול או כאבי שרירים ופרקים. בית מרקחת כזה מציע לכם גם את כל הציוד הרפואי שצריך וזה כולל מכשור רפואי ועוד ציוד שחולים סיעודיים או כרוניים המרותקים לביתם צריכים גם לרווחתם וגם לשמירה על בריאותם.

בתי מרקחת שמספקים קנאביס רפואי

היום אפשר למצוא בשורה של בתי מרקחת מסוימים גם תכשירי קנאביס רפואי חוקיים למי שמחזיק מרשם לכך. בית מרקחת אונליין שמספק גם קנאביס רפואי למי שמורשה לקבל אותו במשלוחים עד הבית יכול להצטרף ללקוחות ולקבל משלוח דיסקרטי וגם להתייעץ עם צוות הרוקחים שמוסר מידע ועוקב אחר מצב המטופלים.

 



aaa