שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מדריך למציאת זוגיות פרק ב' אחרי גיל 50.

בעבר הלא רחוק כל מי שעבר את גיל החמישים ונכנס לעשור השישי בחייו כבר נחשב לגיל שלישי. אבל היום, עם הקידמה של הטכנולוגיה והמדע, איכות החיים עלתה באופן משמעותי ואנשים בגיל חמישים ואף הרבה יותר חיים חיים מלאים ושמחים. זו יכולה להיות אחת הסיבות שהרבה מאוד זוגות מחכים דווקא לגיל הזה, או מגיעים למסקנה בגיל הזה שהגיע הזמן לפרק את החבילה הקיימת ולהתחיל פרק ב בזוגיות.

פרק ב' אחרי גיל חמישים- גיל נוח להתחיל:

גיל חמישים הוא גיל בו רוב האנשים כבר מצאו את מקומם בחיים והגיעו לרווחה כלכלית. גיל הפרישה מתקרב, הפנסיה כבר בטוחה, הילדים מסודרים מבחינת משפחות ואפשר ליהנות מהחופש של להיות רק סבא וסבתא ולא הורים במשרה מלאה. אם בעבר זוגות היו נשארים ביחד עד הסוף לא משנה אם הם מרוצים מהמצב או לא- הרי שהיום אנשים יודעים שגיל חמישים הוא גיל צעיר בו אפשר בהחלט להמשיך לחיות באהבה וזוגיות טובה- ואם זה לא קיים בזוגיות הנוכחית אז אפשר לייצר זוגיות פרק ב.

זה לא מצב קל מכיוון שיש כבר ילדים גדולים שלא תמיד מקבלים את בני הזוג החדשים, נכדים שלא מבינים מדוע סבא וסבתא לא ביחד, והרבה בירוקרטיה של חלוקת נכסים וביטוחים. לזה ניתן להוסיף את העובדה שמדובר בגיל מתקדם, גם אם אתם מרגישים צעירים. בעיות בריאותיות חדשות שצצות או כאלה שמחמירות עם השנים, ביניהן קשיים בתפקוד המיני -קושי להגיע לזקפה אצל גברים והופעה של יובש בנרתיק אצל נשים. אז נכון, המצב לא קל ולעיתים לא אידיאלי- אבל בהחלט אפשרי.

איך מגיעים לזוגיות פרק ב?

להגיע לזוגיות פרק ב בגילאים מבוגרים יותר זה לא קל כמו להתחיל זוגיות בשנות העשרים המוקדמות שלכם. אבל יש כמה אפשרויות שיכולות להיות אופציונאליות עבורכם:

• הירשמו לקבוצות פנויים פנויות של בני גילכם- יש קבוצות כאלה ברחבי הרשת שמאפשרות להיפגש, לטייל ולעשות פעילויות משותפות ביחד עם אנשים שהם בשלב שלכם בחיים וגם הם מחפשים זוגיות שניה.

• התחילו לצאת- צאו בעצמכם לבד או עם חברים, לטיול או לבאר, לסרט או להתעמלות. הכרויות על הדרך הן עדיין הדרך הטובה והפופולארית להכיר בני זוג, ואם לא בני זוג לזוגיות- לפחות חברים חדשים.

• אמצו כלב- כלב יאלץ אתכם לצאת מהבית לפחות שלוש פעמים ביום, לטייל איתו ולדבר עם אחרים. גם אם הוא לא יגרום לכם להתאהב בבן או בבת זוג חדשים- הוא יגרום לכם להתאהב בו, לשמור על סדר יום וישמור עליכם בריאים. ופעילים.

טיפים לניהול זוגיות פרק ב לאחר גיל חמישים:

אם מצאתם זוגיות שניה אחרי גיל חמישים אתם בוודאי יודעים שהמצב שונה. לא צריך לגדל ולחנך ילדים משותפים, לכל אחד יש את הנכדים שלו, את הבית שלו ואת ההרגלים שלו. עם הקושי להיכנס ולהכניס אנשים לעולם שלכם בגיל מאוחר יחסית, יש דברים שאפשר בהחלט לעשות בכדי להתנהל יותר טוב במערכת יחסים שכזו ולנהל אותה טוב יותר מהקודמת:

• ייצרו זיכרונות חדשים- כל אחד מכם יש את הזיכרונות עם השותף הקודם לחיים. יצרו זיכרונות חדשים! סעו לטיולים, טוסו לחוץ לארץ, ייצרו לעצמכם עולם שלכם שהוא רק שלכם שתוכלו להיזכר בו ביחד.

• היו סבלניים- לא שווה לפוצץ מערכת יחסים על דברים קטנים. כל אחד מכם הוא אדם מבוגר עם הרגלים משלו ודברים שלא בטוח יוכל לשנות או ירצה לשנות. קבלו את ההרגלים האלה באהבה, היו סבלניים כלפי בני הזוג. • שפרו והשתפרו- זכרו מה הדברים שלא עבדו לכם במהלך פרק א ומה הדברים שממש הרסו לכם. אל תחזרו עליהם! למדו מטעויות העבר וכך לא תחזרו על אותן טעויות בפרק ב.

• אל תיקחו דברים קשה מדי- גם אם הילדים שלכם לא מרוצים מבני הזוג החדשים או גם אם החברים שלכם מתגעגעים לבני הזוג הקודמים- אל תעלבו יותר מדי ואל תיקחו דברים קשה מדי. קחו דברים בפרופורציה וזכרו שכל עוד טוב לכם ואתם לא פוגעים באחרים- כולם יתרגלו

• תנו לאחרים זמן להתרגל- נכון, כתוב מעל לא לקחת דברים קשה מדי- מצד שני, זכרו שכל אחד מתרגל בקצב שונה ואחר. לכל אחד מהילדים שלכם ייקח קצב שונה להתרגל למציאות החדשה. אל תצפו מכולם להתרגל מהר כמוכם- מאף אחד מהצדדים.

• אל תצפו מחיי המין שלכם להיות מושלמים- אתם כבר פחות צעירים אבל יותר מנוסים. אתם לא מחפשים את האביר על הסוס הלבן או את נסיכת החלומות ויכול להיות שימי הגשמת הפנטסיות כבר הסתיימו. עם זאת- חיי מין בריאים הם דבר הכרחי בזוגיות בריאה ולכם אם יש לכם קשיים אל תתביישו להשתמש במוצרים כמו חומרי סיכה, תוספים שיעזרו לכם או טיפול פסיכולוגי לפרוק בו את הקשיים.

בזוגיות פרק ב, כמו בכל זוגיות ואולי אפילו יותר בזוגיות פרק ב שכזו- צריך לתאם ציפיות. ככל שתהיו ברורים אחד כלפי השני- מה אתם מחפשים, מה אתם רוצים, ולאן אתם מעוניינים להתקדם- כך תוכלו לנהל ולהתנהל בתוך הזוגיות הזו בצורה הטובה ביותר. אין לחץ של חתונה וילדים, וגם מעבר למגורים משותפים אינו חייב לעמוד על הפרק אם לא רוצים. השתדלו ליהנות כמה שיותר מהזוגיות עצמה, מזמן האיכות שלכם ביחד, מהחברות וכמובן גם מחיי מין פעילים.



מוצרים קשורים

aaa