שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

החיים משתנים לטובה בזכות מוצרי ספיגה של חברת דיפנד

נשים מקבלות בדרך כלל באהבה גם את ההתבגרות ואת התובנות והרוגע שמגיעים בעקבותיה, מלבד הגבלות שהגוף יוצר בגלל היחלשותו והירידה בתפקודים מסוימים שלא היו מוכרים להן לפני כן. אי שליטה בסוגרים היא מצב שאנחנו לא מכירים בדרך כלל אצל אנשים בריאים ולכן זה מגיע כהפתעה מאוד לא צפויה לכל מי שרגילה להיגיינה ולאסתטיקה, וכעת נאלצת לטפל במבוכה ובאי הנוחות שנגרמות כתוצאה מכך. מצבים אלה קורים גם לגברים ולא רק לנשים והם לא נעימים באותה מידה. אי הנוחות גורמת להגבלות מסוימות וזה מתחיל בהקפדה על החלפת בגדים תכופה ובהיצמדות לכל מקום שיש בו חדר שירותים נוח וזמין. עם הזמן, המבוכה גורמת גם להגבלת הפעילות וזה כבר מצב שאינו קביל אצל אף אישה או גבר שרגילים להיות פעילים. הגבלת היציאה מהבית היא תופעה שיכולה לקרות לכל אישה לפי השינויים החלים במצב גופה עם הגיל, והיא הפתעה מאוד לא נעימה שנשים לא מוכנות להסתגל אליה ללא פתרון מתאים. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא מוצרי ספיגה של חברת דיפנד, שמותאמים לכל רמת פעילות ומבנה גוף גם לגברים וגם לנשים.

מדוע מוצרי ספיגה יכולים לעזור?

המחסום העיקרי של נשים וגברים מפני שימוש במוצרי ספיגה הוא האסוציאציה שלהם כמוצרים סיעודיים או כאלה שמוכרים רק אצל תינוקות. החשש הוא בדרך כלל מיצירת תלות לא נוחה למרות שההפך הוא הנכון. למעשה, מוצרי ספיגה של חברת דיפנד הם בדיוק השחרור המיוחל מתלות באי נעימות ובחוסר הוודאות שנגרמת כתוצאה ממצבים של בריחת שתן בפומבי כשיוצאים מהבית לעבודה, ללימודים, לבילויים ולטיולים ולכן הם משחררים אתכם מהמבוכה שנגרמת בגלל אובדן שליטה בשתן גם כשאינכם שמים לב לכתמים ולריחות לא נעימים. כשאתם משתמשים במוצרים אלה אתם מכוסים תרתי משמע, ואתם לא סובלים גם מבעיית הרטיבות שנגרמת מדליפת שתן שכזאת.

דיסקרטיות ונוחות הודות למגוון מוצרי ספיגה של חברת דיפנד

עיצוב מושלם של מוצרי ספיגה למבוגרים הוא עיצוב שלא מרגישים בנוכחותו גם כאשר מדובר בהרבה יותר מפדים או מגיני תחתון. מוצרי ספיגה כמו תחתוני ספיגה לגברים או נשים כאלה אינם עבים מאוד אלא פשוט כוללים כמות נכונה ומדויקת של חומרי לכידת נוזלים בתוכם, כך שאין צורך ביותר מדי חומר כדי להבטיח נוחות ויובש מתחת לבגדים. העיצוב של דגמים שונים מותאם גם לסוגים של מבנה גוף וכך תוכלו להתאים לעצמכם את התחתונים הסופגים המושלמים שלכם. לא ייראו אותם מתחת לבגדים שלכם בעבודה או בזמן הבילוי ולא ירגישו בריחות לא נעימים כלל.

שימוש נוח לכל אורך היממה

לא תמיד זקוקים למוצרי ספיגה לכל שעות היממה אבל גם לזה יש פתרון. לא חייבים להשתמש בתחתונים אם זה לא נחוץ ותוכלו למצוא פדים סופגים שמותאמים למידת הצורך שלכם בכל כמות של לכידת נוזלים. יש מגיני תחתון לבריחת שתן קלה ויש פדים עבים וארוכים יותר לביטחון מרבי ולכידת נוזלים רבים. מוצרי ספיגה של חברת דיפנד מיוצרים גם מחומרים שאינן גורמים לגירויים בעור, מה שמבטיח שימוש נוח והיגייני גם לאורך שעות רבות ביממה כשאינכם בבית כדי להחליף אותם.

 

aaa