שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כל מה שלא ידעתם על דלקות חניכיים

דלקת חניכיים היא אחת התופעות השכיחות והיא מופיעה בגלאים שונים, צעירים ומבוגרים כאחד. ככל שרמת תחזוקת השיניים ירודה, כך הסיכוי לדלקת חניכיים גדל.

הצטברות אבנית וחיידקים הניזונים משאריות המזון שנותרות בפה לאחר האוכל הם הגורמים העקריים לדלקת בחניכיים. כמו כן, חוסר בצחצוח שיניים או צחצוח לא נכון, אכילת יתר של פחממות ודברי מתיקה, עישון וגיל מתקדם סוללים את הדרך להתפתחות של דלקות חניכיים. הזנחה של הדלקת ואי טיפול בזמן עלולה להשפיע מאוד על הגיינת כל חלל הפה, לגרור כאבים וריח רע, לפגוע בשיניים ואף להשפיע השפעה דרמטית על מצב הבריאות הכללית של הגוף (בכך שוב ניגע בהמשך).

סמנים מזהים ודרכי טיפול

דימום בעת צחצוח השיניים, כאבים, נפיחות בחניכיים, רגישות יתר לחום או סוכר, כל אלה ועוד הם הסימנים הנפוצים המעידים על התפתחותה של דלקת בחניכיים. ישנן דרכי טיפול שונות בדלקת, תלוי בחומרתה ובשלב התפתחותה. לפעמים מריחת שכבה של משחת שיניים איכותית במקום הנגוע והשארתה לכמה דקות והקפדה על שיגרת צחצוח שיניים בוקר וערב יכולה להספיק והדלקת תעלם תוך יום. במקרים אחרים דרוש טיפול חזק יותר ובמקרים קיצוניים דרוש טיפול אנטיביוטי.

מים ומלח תרופת סבתא

לערבב מעט מים עם כפית מלח ולגרגר בפה כמה שניות ולחזור על פעולה זו מספר פעמים עשוי מאוד להקל על הדלקת, שטיפה במי פה מרעננים ובעיקר מומלץ מאוד במקרה של דלקת לפנות אל רופא השיניים ולקל טיפול של שיננית. הזדמנות נהדרת לטפל בפה. משחת שיניים לאסר הידועה, פותחה במיוחד לצורך הגנה על החניכיים והיא מומלצת לכל אדם ובפרט לאלו הסובלים לעיתים תכופות מבעית דלקות חניכיים חוזרות ונשנות.

תכשירים יעילים למלחמה בדלקות החניכיים

• אחד המוצרים המובילים בתחום שטיפת הפה הוא הליסטרין, חומר איכותי אשר יעילותו הוכחה מעל לכל ספק, מוצר אשר פותח בזכות רעיונותיו של הכימאי והביולוג לואי פסטר כי חומצה קרבולית היא בעלת תכונות חיטוי מצוינות. גרגור של כחצי דקה של התמיסה בפה פעם ביום משמר את הגיינת הפה במצב טוב ומפחית את הסיכוי לחלות בדלקת חניכיים באופן דרמטי.

• בנוסף לכך, ניתן לציין את מוצרי חברת Lacer, המכסים ספקטרום רחב יותר של דרכי שמירת היגיינת הפה, ביניהן: ג'ל טיפולי, משחה לשיניים רגישות, משחת שיניים ג'ל, שטיפת פה יעילה ועוד.

שמירה על בריאות הפה

שמירה על פה בריא לאורך שנים לא מצריכה הרבה מאמץ אלא בעיקר תשומת לב. צחצוח פעמיים ביום, בוקר וערב, שימוש בחוט דנטלי לניקוי במקומות העמוקים אשר בין השיניים, ביקור אצל השיננית פעם בשלושה חודשים כולל בדיקה כללית של השיניים על ידי רופא, המנעות מעישון וסוכר ושמירה על תזונה מאוזנת ובריאה. אם הקפדת על כל אלה, אין שום סיבה כי תסבול מדלקת בחנייכיים או חורים הגוררים טיפולי שורש יקרים. חיידקים האחראים להיווצרות דלקות חניכיים בשלב מסוים חודרים אל מחזור הדם שלך - ומשם הדרך למחלות נוספות היא קצרה במיוחד. לכן, חשוב מאוד להקפיד על בריאות חלל הפה. איפארמה, חנות אינטרנטית של מוצרי הגיינה, היא הכתובת לרכישה בטוחה של מוצרי הגיינה, קוסמטיקה, תינוקות ועוד. משלוחים עד הבית וקנייה בטוחה של מוצרי איכות,

אנחנו כאן עבורך עם מגוון מוצרים ותכשירים לשמירה על היגיינת הפה 



aaa