שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כל הדרכים למנוע אטופיק דרמטיטיס אצל ילדים ותינוקות

מהי מחלת אטופיק דרמטיטיס? כיצד היא באה לידי ביטוי? מהו הטיפול היעיל ביותר במחלה? כנסו לכתבה וקראו את כל העיצים והטיפים שיעזרו לכם להתמודד עם הילדים והתינוקות 

אטופיק דרמטיטיס או בשמה המקצועי "אסתמה של העור", היא מחלה המתבטאת בעור יבש ומגרד. המחלה נפוצה בקרב ילדים החל מהשנה הראשונה לחייהם כשברוב המקרים היא חולפת בסביבות גיל חמש. למחלה אין טיפול מניעתי אך קיימים טיפולים יעילים להקלה על סבלם של הפעוטות והילדים הסובלים מהמחלה כגון: עריכת מקלחות קצרות, לבישת בגדים העשויים בד טבעי וכן מריחת שמנים וקרמים שאינם מכילים כימיקלים ובישום.

כל הסימפטומים של מחלת אטופיק דרמטיטיס

אטופיק דרמטיטיס היא מחלה דלקתית התוקפת את עורם של הפעוטות והילדים במחזוריות כאשר היא מתלקחת, מציקה, מגרדת ושוכחת ושוב מופיעה. המחלה מופיעה לרוב לראשונה בשנת החיים הראשונה של הפעוט ומתבטאת בעיקר בעור יבש, אדמומי, מגרד ומגורה. מצב זה גורם לאי שקט ועצבנות ולכן, פעוטות וילדים הסובלים מהמחלה יתקשו לישון ולתפקד כרגיל.

הטיפול הטוב ביותר באטופיק דרמטיטיס

הדרך הטובה ביותר לטיפול במחלה המציקה היא לעשות שימוש קבוע בתרחיצים ובשמפו ייעודיים וכן להקפיד על שימוש קבוע בתחליבי לחות המסייעים בשמירה על עור ללא גירוי שכן תכשירים רגילים, מכילים בין היתר כימיקלים, אלכוהול וחומרי בישום שונים העלולים לגרום לגירוי העור אצל פעוטות וילדים הסובלים מהמחלה.

סדרת המוצרים LIPIKAR – הטיפול היעיל ביותר באטופיק דרמטיטיס

LIPIKAR מבית לה רוש פוזה הינה סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים טיפוליים אשר נועדו לטיפול בעור יבש בצורה קיצונית. הם יעילים במיוחד כנגד גירויים ומביאים להרגעה מידית. בסדרה מגוון מוצרים המסייעים למניעת התפרצות מחלת אטופיק דרמטיטיס וזאת, הודות לעובדה כי הם מכילים בין היתר מים טרמליים ממעיינות החברה, חמאת שיאה וחיידקים טובים המסייעים בהקלה על העור המגורה. הסדרה מתאימה לשימוש על עורם של פעוטות וילדים הסובלים מעור רגיש, יבש מאוד, מגורה ומעקצץ והיא כוללת שמן ניקוי, קרם ג'ל לרחצה, קרם גוף מזין, חלב גוף ועוד.

המוצרים הטובים ביותר עד פתח הבית בקליק אחד

אתר איפארמה מאפשר לכם ההורים לרכוש מגוון מוצרים עצום הכולל בין היתר תרופות עד הבית , מוצרי טבע, תוספי תזונה, תכשירי קוסמטיקה איכותיים, ציוד לגיל השלישי ועוד וזאת, במחירים ללא תחרות ועם משלוח ישר עד הבית. לחברה רוקחים מקצועיים ומנוסים המעניקים לך ייעוץ מקצועי ודיסקרטי און ליין באתר או בטלפון. זה הזמן להזמין ולקבל במהירות את כל מה שנחוץ לך לאיכות חיים מושלמת.



aaa