שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כך תיפטרו מהכינים

הן נמצאות כיום כמעט בכל בית בישראל. הן מתרבות במהירות מטורפת, מגרדות, משגעות ומעצבנות את הקטנים ואת הגדולים. הן גם החלו לפתח עמידות לתכשירים השונים. הכינים!

איך מזהים הדבקה בכינים? האם יש דרך להיפטר מהכינים? האם יש חומרים יעילים לטיפול בכינים? במאמר שלפנינו ננסה לבדוק את הנושא. זהירות! כתבה מגרדת... ככה זה מתחיל... הילד שזה עתה התחיל את צעדיו הראשונים בגן מתחיל לגלות סימנים של חוסר נוחות. הוא מרבה להתגרד, הוא אינו רגוע והוא מרבה לנבור בשערות ראשו. אז לפני הכול נברר עם מי בכלל יש לנו עסק...

הכינים – לא נעים להכיר!

הכינים הם למעשה חרקים טפילים. כינת הראש חיה על ראשו של האדם בלבד. היא ניזונה מהדם אותו היא מוצצת לאחר שהיא מנקבת את עור הראש היא עושה זאת כחמש פעמים ביום. גודלה של הכינה תלויה בהתאם להתפתחות שלה. היא נעה בין מילימטר אחד ועד לשלושה מ"מ. הצבע שלה אינו קבוע והוא משתנה בהתאם לזמני הארוחה. כינה שזה עתה סיימה לאכול תהיה אדומה מהדם אותו מצצה. היא יכולה להיות גם אפורה או חומה. הביצה שהיא מטילה נמצאת בבסיס השיער כשלושה מ"מ מעור הראש. הביצה מבריקה, וצבעה הוא חום לבן. לאחר כשבוע עד תשעה ימים בוקעת מהביצה כינה צעירה וקליפת הביצה נשארת דבוקה לשיער משך חצי שנה אחר כך. הורים רבים רואים את קליפות הביצים וטועים לחשוב כי אלו ביצים חיות ובהם הם נלחמים. חשוב לדעת כי הקליפה אינה מזיקה מלבד מראה לא אסתטי בעליל.

איך נדבקים בכינים?

ההדבקה קורית בעקבות מגע של ראש בראש. זה גם יוכל לקרות באמצעות שימוש במסרק משותף, כובע, בגדים או כלי מיטה. הסימן הכי ברור להדבקה היא גירוד הראש שמתחיל כשמונה שבועות לאחר שהכינה הראשונה הגיעה לבקר.

מה בעצם גורם לגירוד?

כאשר הכינה עוקצת, היא מזרימה אל תוך הפצע רוק המכיל חומר שמונע את קרישת הדם. היא הרי רוצה להמשיך בארוחה... נוזל זה הוא הגורם לגרד. ניתן להבחין בפצעים קטנים על גבי הקרקפת ולעיתים זה גם יהווה סימן להימצאותם של הכינים. חשוב לדעת כי הפצעים עלולים להזדהם.

מתפטרים מהכינים

בגלל ההיקפים העצומים של תופעת הכינים, החלו יצרניות רבות לייצר תכשירים שונים על מנת להילחם בבעיה. חומרים חדשים עולים חדשות לבקרים על המדפים כאשר כל אחד מהם מבטיח גדולות ונצורות. נציין את התכשירים והמוצרים שחשוב כי יהיו בכל בית.

הדרין חומר ייחודי הקוטל את הכינים ואת הביצים בטיפול אחד בלבד. מומלץ לחזור על הטיפול לאחר שבוע.

מסרק כינים אסי 2000 – מסרק הכינים היעיל באמת שמצליח לתפוס את כל הכינים ואף להרוס את קליפת הביצים ובכך למנוע את הדור החדש של הכינים.

שמן רוזמרין – למניעת הידבקות מחדש. נקווה שהועלנו לכם.



מוצרים קשורים

aaa