שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

נשירת שיער, התקרחות וקרחת - למה זה קורה ומה ניתן לעשות?

כיצד להתמודד עם בעיית נשירת שיער, התקרחות וקרחת, מה אפשר לעשות?
בעיית התקרחות מטרידה לא מעט מהגברים, ויש גם חלק מהנשים שתופעה של נשירת שיער איננה זרה להן. כמובן, לבעיית התקרחות או נשירת שיער, יש השלכות חברתיות ופסיכולוגיות, שמתבטאות באי-נעימות, פגיעה בביטחון עצמי ובושה, מדוע ומהם פתרונות לבעיה?

בעיית התקרחות מטרידה לא מעט מהגברים, ויש גם חלק מהנשים שתופעה של נשירת שיער איננה זרה להן. כמובן, לבעיית התקרחות או נשירת שיער, יש השלכות חברתיות ופסיכולוגיות, שמתבטאות באי-נעימות, פגיעה בביטחון עצמי ובושה.

גורמים להתקרחות או לנשירת שיער יכולים לנבוע ממקורות שונים למשל, תורשה, חוסר באבץ, פגיעה ע"י מזונות מזיקים, תזונה לקויה או גורמים חיצוניים וסביבתיים.

אבץ הוא אחד מהמינרלים החשובים לאדם ולרובנו הוא מתבטא בחוסר. אבץ מעכב את פעולת האנזים 5 אלפא רדוקטאז ,המשפיע על זקיקי השיער וריכוזו בגוף האדם, בעיקר אצל הגברים, גורם להתקרחות ולנשירת השיער. ומכאן אבץ מעכב את הופעתו של 5-אלפא רדוקטאז.

בטלפארמה יש מגוון תכשירים ותוספי תזונה שמכילים אבץ ויכולים לסייע במניעת נשירת שיער והתקרחות, להלן רשימת תוספי תזונה שיכולים לסייע במניעת נשירת שיער, התקרחות וקרחת:

פורקפיל
אלטמן מגה VIT מולטי ויטמין לגילאי 50
סולגאר Multi Male
טינקטורה גבר און
סולגאר קומפלקס B-50

חומצת אמינו מסוג ל-ציסטאין – אבני הבניין של החלבונים המשמשים לבניית שיער שופע ובריא, חיוניים למניעת נשירת שיער, התקרחות וקרחת, מסייעים בבניית שיער חזק ויציב. חומצת אמינו מסוג ל-ציסטאין אינה מיוצרת ע"י הגוף אלא מגיעה מתזונה נכונה. חומצת אמינו מסוג ל-ציסטאין חיונית לבניית חלבונים שמהווים בסיס חשוב לשיער יפה ומבריק ולכן מומלץ לצרוך תוספי תזונה המכילים חומצת אמינו מסוג
ל-ציסטאין.

בטלפארמה יש מגוון תכשירים ותוספי תזונה שמכילים חומצת אמינו מסוג ל-ציסטאין ויכולים לסייע במניעת נשירת שיער והתקרחות. להלן רשימת תוספי תזונה שיכולים לסייע במניעת נשירת שיער, התקרחות וקרחת:

סולגאר ל-ציסטאין
אלטמן רוטס HR

תמצית צמחים ומרכיבים טבעיים – ישנם מרכיבים טבעיים שיכולים לסייע במניעה של נשירת שיער, למשל, במוצר שיער טק, ישנם מרכיבים טבעיים שיכולים לסייע בשיפור מראה השיער ואף יכולים לסייע בעקיפין נגד התקרחות, נשירת שיער וקרחת.

בנוסף, בטלפארמה יש מגוון רחב של תכשירים וסוגי שמפו שיכולים לשפר את חוזק השיער ומביאים לשיער חיוני ושופע, חזק ויפה, כמו כן, ישנם תכשירים נגד קשקשים, להלן רשימה חלקית של מוצרים:
קמילוטרקטסבה מד שמפו נגד קשקשים, אלפוסיל שמפו לטיפול למוצרים נוספים של תכשירים וסוגי שמפו

בטלפארמה ישנם גם תרופות במרשם רופא שיכולים לסייע נגד נשירת שיער, התקרחות וקרחת, לבירור תרופות נוספות במרשם רופא, ניתן ליצור קשר



aaa