שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

איך אפשר לשמור על תפקוד המוח בעזרת אקטיב בריין?

תפקוד המוח שלנו הוא החשוב ביותר במיוחד בעידן שבו תוחלת החיים ארוכה והבעיה הקשה ביותר שמאיימת על איכות חיינו היא הצלילות של המוח. מחלות קוגניטיביות רבות שמאפיינות את הגיל המבוגר יכולות להימנע או להתקדם בקצב איטי בלבד אם ננהל חיים בריאים יותר עם מודעות להשפעה שלהם על המוח. כבר היום אנחנו יודעים על חומרים ועל צעדים שאפשר לנקוט על מנת להאט הזדקנות של המוח ועל מנת לעזור למוח לפעול טוב יותר. למעשה, החומרים האלה עוזרים לא רק למי שרוצה "להצעיר" את המוח כי אם גם על מנת שיוכל לחשוב טוב יותר וזה מתאים גם למי שמתקשה בריכוז ובקשב, אם כי בהחלט לא מוגדר כתרופה למצבים כאלה. התוספים שמותאמים לכך הם תוספים שמכילים חומרים שידועים כחומרים שגם במוח שלנו מפיק ונעזר בהם על מנת לשפר את תפקודו ולכן הם עשויים לעזור למי שרוצה לייעל זאת.

מה מכיל אקטיב בריין שעוזר למוח?

תוסף אקטיב בריין מכיל פוספטידיל סרין. זהו חומר פעיל ממשפחת הפוליפוסידים, כלומר חומרים שנמצאים במעטפת התא והם אחראים לאיכות הפעילות של התאים. חומרים כאלה מוליכים או מעבירים את החומרים שמוכרים כהורמונים, למשל, ובכך משפרים את ההולכה ואת העברתם וספיגתם בתאים. אנשים שסובלים מבעיית צלילות, זיכרון, מיקוד וקשב הם אנשים שאצלם יש בעיה בהולכה של חומרים אלה ובספיגתם ולכן כל מה שיכול לחדור את קרום התא, כמו פופספטידיל סרין, יכול לשפר את התפקוד של תאי המוח במקרה הזה. הוא קשור לתהליכים עצביים שמושפעים מהפרשות החומרים במוח והוא משפיע על מוליך עצבי שנקרא אצטילכולין שקשור בעיקר לזיכרון ולהעברת מידע.

תפקוד המוח שתלוי בפוספטידיל סרין

היום ידוע שלא כל התוספים ולא כל החומרים אכן יעילים במעבר קרום התא כך שהם פחות אפקטיביים ממה שחשבו, אלא שפוספטידיל סרין הוכח גם בבדיקות מעבדה כחומר שמצליח לעבור ולהשפיע ולכן הוא נחשב לתוסף יעיל מאוד לשיפור התפקוד הקוגניטיבי בכל גיל. זה מתאים לא רק לגיל הזקנה אלא גם לצעירים שרוצים לשפר את הזיכרון והליכי החשיבה, המיקוד והריכוז, משום שייצור החומרים האלה הולך ופוחת גם עם הגיל. ההמלצה היא ליטול אותו באופן יומי סדיר כדי לשמור על רמתו בדם וכדי להאט את הליכי ההזדקנות של תאי המוח. לא צריך לחכות לסימנים הראשונים של היחלשות הזיכרון, למעשה. אפשר לכלול אותו כחלק מהתחזוקה היומית שעוזרת לכם לשמור על ערנות וצלילות.

האם התוסף עוזר?

החומר פוספטידיל סרין מצוי בתכשירים שונים שמוצעים לקהל הרחב והוא משווק לפעמים עם חומרים נוספים שמגבירים את יעילות החדירה והתפקוד שלו בדם. האיכות של המוצר תלויה גם במותג שבו אתם משתמשים ורצוי לקחת אותו יחד עם אומגה ועם ויטמין E, שגם להם יש תפקיד חשוב בהשפעה על קרומי התא בהעברה והחדרת חומרים חשובים אלה. לכל מה שקשור לתףוקד המוח נוספת גם השפעה נפשית שעלולה להפריע. לכן, במקרה של תוסף אקטיב בריין, התכשיר מכיל נוסף על תרכובת ייחודית של 100מ"ג פוספטידיל סרין גם 100מ"ג חומצה פוספטידית. הרכב זה מאזן את רמת הקורטיזול שהוא הורמון הלחץ שמזיק לבריאות בכלל.

 



aaa