שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מחולל חמצן לבית הוא המתקן שיכול לשחרר אתכם מתלות באשפוז

עד לפני שנים לא רבות אי אפשר היה לחשוב על האפשרות להתאשפז בבית כשצריכים אשפוז שמרתק את המטופל למכשירים ולציוד שרק בבתי חולים אפשר למצוא. זה הגביל אנשים בניהול חיי שגרה ומנע מהם שהות בסביבה היחידה שבה באמת מחלימים ומשתקמים – הבית והמשפחה. היום ברור שבית שמאורגן היטב עם כל הציוד הרפואי הנחוץ להחלמה יכול לשמש מקום שבו מחלימים או חיים חיי שגרה גם אנשים שזקוקים לתמיכה של מכשירים מצילי חיים. אחד המכשירים שהוסבו לשימוש ביתי בדגמים שונים הוא מחולל חמצן. מכשיר זה נמכר בבתי מרקחת וחנויות לציוד רפואי של חברות מובילות בתחום זה לשימוש ביתי על ידי מטופלים שזקוקים לו ויכולים לנהל בזכותו את חייהם, לעבוד ולגור בבית במקום להתאשפז. החשיבות שלו לא תסולא בפז לכל מי שיכול להתנייד כיום בעזרתו ולנהל חיים תקינים ורגילים.

מהו מחולל חמצן?

כשמו כן הוא, מחולל חמצן "מייצר" למעשה חמצן על ידי ריכוז כל החמצן מכלל הגזים הנמצאים באוויר תוך כדי סינון הגזים הלא רצויים. בכך מתקבל זרם עשיר בחמצן לכל מי שזקוק לכך עקב קשיי נשימה והפקת החמצן בעצמו. קשיי נשימה אצל אנשים שזקוקים לתגבור חמצן מקשים עליהם להתנהל באוויר הפתוח משום שהם זקוקים לתוספת החמצן המועשר באוויר שהם נושמים בגלל מחלות ובעיות כרוניות. המחוללים הם המצאה שקיימת כבר מאז שנות השבעים והם הלכו והשתכללו עם הזמן כדי לספק את מלוא הצרכים של המטופלים. המחוללים הראשונים היו כמובן גדולים ומגושמים יותר אבל עדיין נחשבו ליעילים ולמתוחכמים יותר מהשיטות שבהן סיפקו חמצן לחולים רבים.

מחוללי חמצן במקום בלוני חמצן

השיטה שנהוגה הייתה אז הייתה בלוני חמצן כבדים שגלגלו מדי פעם לבתים פרטיים ולכן המשמעות הייתה היצמדות לבית במקרה הטוב או למוסדות אשפוז כאשר לא יכלו לטפל בחולים בבית. הבלונים של פעם הכילו את החמצן המועשר בלחץ דחוס מאוד או בחמצן נוזלי שהשתחרר לאטו והתקרר במערכות ובמנגנונים מורכבים מאוד. מטופלים אלה היו תלויים בספקי החמצן שלהם כל עוד לא הומצאה השיטה של מחוללי חמצן ניידים ונייחים ולכן היום אפשר לדבר על מהפכה שלמה בתחום זה ששחררה את המטופלים מהתלות במתקנים כבדים אלה. כיום, מרגע שהבינו את הפוטנציאל של מחוללי חמצן יש היום עוד ועוד יצרנים איכותיים ולכן אפשר למצוא מותגים שונים של חברות מובילות בעולם שמייצרות מחוללי חמצן, בין היתר גם באתר זה.

מחוללים מתקדמים ונוחים לתפעול

הטכנולוגיה של מחוללי חמצן היום הופכת אותם ליעילים ונוחים מאוד להפעלה על ידי כולם וזה לא כרוך בשום סכנה. במחוללים אפשר למצוא מדחס ששואב את האוויר ומסנן ממנו את החנקן כדי להעשיר את הגז שנותר בחמצן מרוכז. כך אפשר להעלות את ריכוז החמצן בדם של מי שמתקשה

לנשום וריווי החמצן אצלו נמוך מדי. קל למצוא ולקנות באתר זה את המחולל שמתאים לכם. תוכלו למצוא מחולל חמצן עם או בלי אינהלציה, מד חמצן ואת כל הציוד הנלווה שנדרש לכם. שירות המשלוחים המהיר עומד לרשותכם יחד עם מוקד שירות לקוחות שיכול לענות על כל השאלות שלכם בנוגע לציוד ולמתקנים שמתאימים לכם, כדי לשמור על שגרת החיים שלכם ללא שיבושים והפרעות.



aaa