שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

המזון המרוכז שמתאים לכל אחד

בין כל המיתוסים על תזונה אנחנו מוצאים את המיתוס שאפשר לספוג ויטמינים ומינרלים ממזון בריא, אם רק נקפיד על משטר אכילה נכון. אלא שחומרים כאלה יכולים להיות בעייתיים לאנשים מסוימים, במיוחד אם צורכים אותם עם מאכלים שמכילים חומרים מנוגדים להם, כך שיוצא שלא מעט אנשים מסתובבים עם חוסרים תזונתיים אפילו מבלי לדעת על כך. זה מפתיע בהתחשב בעובדה שנהוג לחשוב שרק קשישים, חולים במחלות כרוניות או כאלה שאין להם גישה לתזונה בריאה זקוקים לתכשירים של מזון מרוכז שנהוג למצוא בבתי חולים ואצל הרופא או הדיאטנית שמפנים לקניית מזון מרוכז ייעודי כזה. מוצר ותיק ומוכר שהנוסחה שלו היא פרי מחקר רב שנים עובר עם השנים שדרוג והפך לפופולרי אצל כל מי שזקוק להשלמות מזון או הבטחת אבות המזון בצורה כזאת.

מזון ייעודי לשיפור התזונה


כבר שנים רבות אנשים שאין להם זמן לאכול או כאלה שיודעים שהתפריט היומי שלהם לוקה בחסר משלימים את החסר להם באמצעות מזון ייעודי בצורת תרכיזים, אבקות ומשקאות כמו אבקות חלבון ושייקים למיניהם. למי שמעדיף לקבל ארוחה שלמה בצורה כזאת בגלל חוסר זמן או כדי להסיר את החשש מנזקים בגלל תזונה לקויה, קיימים היום מוצרים שיש להם תדמית של מזון בית חולים לחולים בלבד, אולם כבר שנים הם הולכים והופכים למור תזונתי מועדף על מי שמכיר את הערך התזונתי שלהם. בין המוצרים האלה נמצא מוצר שנקרא אנשור וכשמו כן הוא, הוא מבטיח את שיפור התזונה באמצעות כל רכיבי אבות המזון ההכרחיים לתקינות הגוף ולפעולתן הדירה של כל המערכות הפנימיות.

מה אפשר למצוא בתחום המזון הייעודי?


ככל שהזמינות של אבות המזון במזון הייעודי גבוהה יותר כך הוא נחשב לאיכותי יותר, כמו אנשור פלוס. ההרכב שלו מלא והוא מגיע בטעמים שיכולים להתאים לכל אחד – וניל, בננה, שוקולד וקפה. כך שכל אחד יכול למצוא את הטעם שמתאים לו וליהנות מהשלמת תזונה כשזה נחוץ. בדרך כלל הוא משמש במקרים שבהם אנשים מאבדים את התיאבון בגלל מחלה או בגלל הגיל, ולכן הוא משמש הרבה במוסדות טיפוליים ואשפוזיים. אנשור מוכר גם במקרים של הזנה ישירה לקיבה במקרים של מחלות מסוימות וכאלה שאינם יכולים לצרוך אותו בשתייה, אולם בקבוקוני אנשור זמינים גם למי שרוצה לשפר את התזונה שלו בצורה קלה ופשוטה, לשלב אותה בתזונה הרגילה שלו ולהבטיח לעצמו שהוא אינו סובל מתת ספיגה של ויטמינים ומינרלים, חלבונים ופחמימות.

אם אין לכם זמן לאכול, זה הפתרון


זה לא מובן מאליו למצוא תמיד זמן לאכול ביום יום כשסדר היום שלכם כל כך עמוס ולכן אנחנו יכולים למצוא די הרבה אנשים שמחפשים פתרונות תזונה שיתאימו להם ולא רק לאנשים שיש להם בעיה רפואית שמונעת מהם לאכול רגיל. אנשור הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ומשום שהוא נדרש ביום יום אפשר למצוא אותו בחנות הפארמה גם בכמויות גדולות, כדי להתאים לכל יום. מדובר במשקה בבקבוק קטן שגם עונה על הצורך לצרוך קלוריות במקרים של חוסר תיאבון שמאפיין קשישים ששוכחים לאכול או לא מצליחים להכין לעצמם את המזון בגלל סיבות שונות. הוא מכיל 330 קלוריות שמאזנות את הצריכה הקלורית החסרה של מי שנמנע מאכילה, ו-14 גרם חלבון זמין לגוף, שנספג היטב וללא בעיות עיכול. מלבדם בכל בקבוק יש 24 ויטמינים ומינרלים, חומצות שומן חיוניות ופרוביוטיקה להקלה בעיכול. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם תזונאית ורופא לפני הצריכה כדי לוודא שזה מתאים לכם, אם אתם סובלים מרגישויות שונות.

 

aaa