שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

המדריך המלא לנשירת שיער

נשירת שיער היא משהו שאנשים רבים חווים במהלך חייהם. ישנם מספר טיפולים זמינים לנשירת שיער כולל טיפולים רפואיים, טיפול תזונתי, ותכשירים אשר יכולים להשפיע על נשירת השיער ואפילו צמיחה מחודשת של השיער.

הקדמה: מה גורם לנשירת שיער?

נשירת שיער היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתם מתמודדים אנשים. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון גנטיקה, גיל, הורמונים ואורח חיים. אם אתם מחפשים טיפול להפסקת נשירת שיער ולצמיחת שיער מחדש, חשוב לדעת עם איזה סוג של נשירת שיער אתם מתמודדים כדי שתוכלו לקבל את הטיפול הנכון.

נשירת שיער היא חוסר חלקי או מלא של שיער מהקרקפת. התקרחות היא סוג של נשירת שיער הפוגעת בכ-50% מהגברים אך גם בנשים. נשירת שיער נשית (FPHL) היא סוג של נשירת שיער הגורמת לדילול או התקרחות מלאה בחלק העליון והאחורי של הראש אצל נשים. נשירת שיער גברית (MPHL) היא סוג של נשירת שיער הגורמת לנסיגת קווי שיער, יוצרת מפרצים ועד התקרחות מוחלטת בראש אצל גברים.

הסיבה השכיחה ביותר לנשירת שיער נשית היא גנטיקה וגיל, אך ישנם גורמים נוספים כגון תזונה, רמות מתח, תרופות והורמונים שעשויים לתרום לכך. נשירת שיער גברית יכולה להיגרם מגנטיקה וכן מהרגלים כמו מתח ועישון שעלולים להחליש את הזקיקים לאורך זמן.

מומלץ להתייעץ עם רופא עור ולבקש בדיקות דם לחוסרים בגין ויטמין D או ברזל שעלולים לגרום לאנמיה

פתרונות לנשירת שיער: עיסוי קרקפת. עיסוי ראש.

עיסוי קרקפת הוא טכניקה המסייעת לעורר את הייצור של שמנים טבעיים, שיכולים לסייע במניעת נשירת שיער. עיסוי ראש הוא טכניקה המסייעת להמריץ את זרימת הדם לקרקפת ולקדם צמיחת שיער.

עיסוי הקרקפת נעשה על ידי עיסוי הקרקפת בתנועות סיבוביות בלחץ קל. זה ממריץ את זרימת הדם, מה שיכול לסייע במניעת נשירת שיער ולקדם צמיחת שיער. עיסוי ראש נעשה על ידי עיסוי כל הראש, כולל הקרקפת, באצבעות או בידיים בתנועות סיבוביות. זה מגביר את זרימת הדם לקרקפת, מה שעשוי לעזור לקדם את צמיחת השיער.

כיצד למנוע נשירת שיער אצל גברים ונשים

התקרחות גברית היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנשירת שיער אצל גברים. זה נגרם משילוב של גנטיקה והורמונים. המצב נקרא גם התקרחות אנדרוגנית, כלומר זקיקי השיער רגישים להורמונים גבריים.

נשירת שיער אצל נשים יכולה להיגרם ממגוון גורמים, כולל הריון, לידה או שינויים הורמונליים אחרים. נשים שהיו בהריון עשויות להבחין כי השיער שלהן דליל או איבד את צבעו לאחר הלידה.

הדרך היעילה ביותר למנוע נשירת שיער היא לשמור על אורח חיים בריא ולפעול על פי כמה עצות פשוטות: שתו הרבה מים, אכלו מזונות מזינים כמו ירקות ירוקים ופירות יער, בנוסף לנשים מומלץ לא להשתמש בחום רב מדי על הקרקפת שלך בעת עיצוב השיער.

לחלק מהאנשים יש נשירת שיער כתוצאה משבירת שיער או נזק לקרקפת עקב טיפולים כימיים או מוצרי עיצוב. אם את/ה מודאג/ת מנשירת שיער, יש כמה תרופות טבעיות שתוכל/י לנסות בכדיי למנוע את הנשירה. ניתן לאכול מזונות עשירים בויטמין B ו-C, לשתות הרבה מים ולהימנע מעיצוב יתר של השיער עם כימיקלים קשים וכלי עיצוב בחום.

הדרך הטובה ביותר למנוע התקרחות גברית היא באמצעות השמפו והמרכך המתאימים לסוג השיער. כדאי גם להימנע משימוש ביותר מדי מוצרים על הקרקפת ולהשתמש תמיד במרכך להשאיר אחרי שחיפפת שיער בשמפו. לבסוף, עליך לטפל בקרקפת שלך על ידי עיסוי עדין בתנועות סיבוביות מדי יום והימנעות ממשיכת השערות חזק מדי בעת סירוקן לאחר שטיפתן.

תכשירים לעצירת נשירת שיער, וויטמינים לצמיחת שיער

ישנם כמה תכשירים שיכולים לעזור לעצור נשירת שיער וויטמינים שיכולים לעזור לצמיחת שיער. עם זאת, אין פתרון אחד לעצירת נשירת שיער. תכשירים כגון מינוקסי 5 הוכחו כיעילים לעצירת נשירת שיער ובחלק רב מן המקרים ( 3 מתוך 5 אנשים) גם צמיחה מחודשת של השיער.

יש להתייעץ עם רופא/רוקח לפני השימוש

יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.



מוצרים קשורים

aaa