שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

היום, אפשר לעבור את ההזדקנות יותר בקלות

זה לא סוד שהגיל השלישי מביא עמו לא מעט אתגרים. בין אם אנחנו מזדקנים בעצמנו ובין אם היקרים לנו מזדקנים סביבנו, לשבת מהצד ולראות איך הגוף "בוגד " זה אף פעם לא קל.
הזכרון כבר לא מה שהיה, להרים דברים כבר לא קל כמו בעבר, לרוץ כשממהרים לפעמים נראה כמשימה בלתי אפשרית ובאופן כללי כל היכולות נחלשות.

מנגד כדאי גם לזכור שכולנו מקווים להגיע לגיל הזקנה ולחיות שנים ארוכות וטובות. ולצד המורכבות שמגיעה עם הגיל, צריך להסתכל בחיוך ובסיפוק על השנים שעברנו.

בכל מקרה, גם הזמנים בהם אנחנו חיים מקלים את אותם אתגרים שמגיעים עם הגיל.

ההזדקנות היא תהליך בלתי נמנע, שלרוב מאופיין בירידה בתפקודי מערכות הגוף תוך שהוא מושפע ממגוון רב של גורמים: גנטיקה, תזונה, פעילות גופנית, סביבה, אורח החיים ועוד.

לצד זה, כולנו עדים לכך שבשנים האחרונות עולה תוחלת החיים. עלייה זו קשורה גם להתקדמות הרפואה אבל גם למודעות הרבה שיש לנו באשר ליכולתנו להיטיב עם עצמנו.

הרפואה, מעניין לדעת, נוהגת לחלק את תהליך ההזדקנות ל-3 קבוצות של שינויים:

שינויים במנגנוני התא המשפיעים למשל על טמפרטורת הגוף ; ירידה במסת האיברים ובכלל זה הקבוצה השנייה קשורה לירידה במסת האיברים, ובכלל זה התדלדלות העצם, למשל ; ואילו השלישית – ואולי גם הדרמטית מכולן – היא זו שפוגעת בעתודות תפקודיות של מערכות הגוף. שינויים אלה מורגשים במיוחד שכן הם אלה שעלולים לפגוע ביכולתו של אדם להתמודד עם ניתוח או טראומה. יש אפילו טענה כי ניתן לקבוע את מדד הזיקנה על פי התמודדות הגוף עם תקופה ארוכה של חוסר תנועה: אחרי ניתוח או בזמן החלמה משבר בגפיים.

ואחרי שאמרנו זאת, החדשות הטובות הן שקיים היום מגוון רחב במיוחד של אמצעים המסייעים לרבים מתהליכי הזקנה – קטנים כגדולים.

איך להתמודד עם הזקנה ואיזה עזרים מומלצים

עזרים למניעת נפילות וסיוע בקימה  -  את הסיכון הכרוך בנפילות, למשל – שהסכנה בהן היא גם הנזק שעלול להיגרם בכל נפילה וגם זמן ההחלמה הממושך שדורש חוסר תנועה – ניתן להפחית משמעותית באמצעות מגוון גדול של אביזרי בטיחות: החל ממעקה למיטה, עבור דרך אמצעי קימה בטוחה למיניהם וכלה בכיסא רחצה המיועד למקלחת.

עזרים לסיוע בהתניידות בבית ובחוץ  - גם הניידות, שעלולה להיפגע ולהוביל הן לנזק פיזי הנובע מחוסר תנועה והן לדיכאון, יכולה להשתפר פלאים באמצעות מגוון רחב של אביזרי הליכה ובטיחות לבית ולחוץ.

ואנחנו לא מדברים רק על מגוון עצום של הליכונים, רולטורים או מקלות הליכה שנוטעים תחושת ביטחון ומונעים נפילות, היום ניתן אפילו להנגיש את הבית בקלות יחסית עם רמפה מתקפלת להעלאה והורדה של כסא גלגלים כמו גם להליכה נוחה יותר עם רולטור.

 

עזרים ייעודיים למוטפלים סיעודיים - גם על מבוגרים שנאלצים לבלות ימים או תקופות ארוכות במיטה מכל סיבה שהיא ניתן להקל היום באמצעים פשוטים יחסית כמו שולחנות עזר למיטה המאפשרים אכילה או קריאה, כריות ארגונומיות ונוחות לשינה טובה וישיבה במיטה, אמצעי חימום למיניהם – חשמליים וכאלה שלא, וכמובן חיתולים למבוגרים.

 

אכן, הזיקנה היא שלב מורכב, וכשאנחנו מלווים את הורינו המבוגרים אנחנו רוצים עבורם את הטוב ביותר כדי להזדקן בשלווה, נועם ונוחות מרבית.
הקדמה והטכנולוגיה מציעים לנו שפע של עזרים וציוד ייעודי שיסייעו לנו ולהורינו המבוגרים להזקן בכבוד.

 



מוצרים קשורים

aaa