שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

דיתה עפרים צרכנות יופי

מוצרי "סבה מד" בדרגות חומציות 5.5 שוב בישראל

פורסם בתאריך 22 ביולי 2015

את המוצרים של חברת "סבה-מד" מגרמניה, אני מכירה הרבה שנים, בעיקר את הסבונים בדרגת חומציות 5.5 שבגללם נוסדה. תחילתה בשנת 1952, כאשר הרופא ד"ר היינס מאורר, עבד במעבדת מחקר רפואית בבית-חולים בגרמניה ושם לב לסבלם של החולים בדלקות עור, שלא הורשו להתרחץ, מחשש לגירוי נוסף בעורם. באחד מסופי השבוע, הוא ניסה עליהם שסבון שייצר בדרגת חומציות 5.5, מבלי שקיבל היתר לכך. גילוי צעדו העצמאי הביא לפיטוריו המיידיים והוא יצא לדרך חדשה. בשנת 1957 הקים את חברת "סבה מד", שמאז מנוהלת כחברה משפחתית.

חשוב לדעת כי דרגת החומציות של מעטפת תאי עור בריא היא 5.5 וככזו היא שומרת על מחסום ההגנה הטבעי של העור. שכבת ההגנה עלולה להיפגע עקב גורמים סביבתיים שונים, כמו מזהמים סביבתיים, קרינת השמש, מחלות, אויר יבש (חם או קר במידה קיצונית), פצעים, חתכים וכוויות, מתח ולחץ, מיעוט חשיפה לאור ולחות, התבגרות העור כתוצאה מהגיל, חומרים כימיים, ומוצרי טיפוח וקוסמטיקה (לרבות סבונים) שאינם מותאמים  לרמה החומצית של העור.

אחד הפוגעים הדומיננטיים הוא סבון רגיל, שדרגת החומציות שלו מוגדרת כ"בסיסית" (מצב אלקאלי, PH בסביבות 9 – 11) והוא מנקה היטב, אך באותו זמן מסיר מהעור את השמנוניות הטבעית ופוגע במחסום ההגנה הטבעי. רמת חומציות תקינה מסייעת לייצוב תפקוד חסימת העור, שומרת על השמנוניות הטבעית, מונעת חדירת מזהמים ואובדן לחות. פגיעה בה, עלולה לגרום לזיהומים, מחלות ודלקות, גירויים וגירודים, אלרגיות, התייבשות, סדקים, חספוס, חוסר גמישות והזדקנות מהירה של העור.

המותג הגרמני "Sebamed", הנחשב לאחד המובילים והאיכותיים בין מותגי הטיפוח באירופה ומשווק בלמעלה מ-70 מדינות עם מעל ל-50 מוצרי עור מומלצים על ידי רופאי עור – פיתח דרך לייצב את דרגת החומציות האידיאלית. למטרה זו נעשה שימוש במרכיבי ניקוי אחרים מהרגיל ובתוספת תמציות צמחיות התורמות לבריאות העור. הודות לכך, מוצרי הניקוי לא רק חיוניים לבעלי עור רגיש ופגוע, אלא תורמים גם לבעלי עור בריא.

מוצרי "Sebamed" מיובאים שוב לישראל והפעם על-ידי "איפארמה", שהוא בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, לשיווק תרופות וציוד רפואי עד הבית. באירוע הפרזנטציה לכבוד הכניסה המחודשת של "סבה מד" לשוק הישראלי, שנערכה במשרדי החברה בראשון-לציון, סיירנו במקום והתרשמנו ממגוון המוצרים ומשיטת העבודה. למדנו לדעת כי "איפארמה" מספקת מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי, כולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי ועוד. ל"איפארמה" מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ. מבחינת מוצרי "סבה מד" – היא התחילה לייבא, כשלב ראשון, חלק ממוצרי הטואלטיקה לגוף ולשיער וכן קרם טיפוח קוסמטי אחד.

לפני שאפרט את מוצרי הניקוי לגוף ולשיער, שהם ליבו של המותג, אציין כי בבתי מרקחת באירופה מופצים יפה גם מוצרי הקוסמטיקה של המותג. בהם, מתקיים שילוב בין יתרונות החברה לבריאות העור ובין תועלות הטיפוח. הקרם הראשון שהגיע ארצה הוא קרם נגד קמטים, בעל פעילות אנטי-אייג'ינג ללוחמה בסימני הגיל. הפורמולה שלו מבוססת על שילוב ייחודי של דרגת חומציות (PH ) 5.5 האידיאלית לעור – ביחד עם מרכיבים ידועים בקוסמטיקה מתחום האנטי-אייג'ינג ובראשם קו-אנזים קיו 10, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה ושמן אבוקדו, ויטמין E, ללא שמנים מינרליים ופרבנים, 50 מ"ל. הבה נכיר את מוצרי הגוף של המותג, שהגיעו ארצה:

1) "אל סבון נוזלי לעור הפנים והגוף": לניקוי עדין ויעיל של נקבוביות העור. עם קומפלקס לחות פעיל של פנטויטין, ויטמינים ואלנטואין להגנה על העור מפני יובש. דרגת החומציות הנכונה – ה- 5.5 pH תומכת במעטפת החומצית של העור ומגוננת עליו מפני מזיקים סביבתיים. טיפול מונע כנגד בעיות עור שונות, 200 מ"ל.

2) "תחליב לחות לגוף": מותאם במיוחד לאקלים הישראלי ומיועד לעור רגיל עד שמנוני. בעל מרקם עדין ואוורירי, הנספג במהירות בעור ללא תחושת שמנוניות. לשימוש יומיומי לכל המשפחה. לרענון לאחר המקלחת, לאחר הגילוח ובמיוחד להגנה לאחר השיזוף בשמש ולהקלה במקרה של כוויות שמש בעור. מרפא ומרגיע עור מגורה ומתקלף. מכיל: פרו ויטמין B5 המצליח לחדור לעומק העור ולזרז תהליכי ריפוי והתחדשות העור ותמצית קמומיל ואלנטואין המרגיעים מפני גירויים ומעניקים לעור רכות וגמישות, 200 מ"ל.

3) "fresh shower לספורטאים": אל סבון ייחודי (ללא סבון וללא בסיס אלקלי) עם נוסחת רענון לגוף Seba Med Fresh – ורכיבים פעילים החשובים במיוחד כאשר העור רגיש לאחר פעילות גופנית. נוסחת איזון ייחודית של חומצות אמינו ואלנטואין, מטפחת את העור, מחדשת אותו ומגוננת עליו מפני יובש. ה-pH 5.5 מחזק ומייצב את האיזון האקולוגי של השכבה החומצתית של העור ומגביר את פעולת ההגנה הטבעית שלו, 200 מ"ל.

4) "שמפו טיפולי נגד קשקשים": מיועד לכל סוגי השיער, לחפיפה יומיומית. השמפו מנקה את הקרקפת מעודפי השמנוניות והקשקשים בעדינות וביסודיות. לדברי המותג, הוא אף מעניק תמיכה טיפולית במקרים של סבוריאה, אקזמה ופסוריאזיס, 200 מ"ל.

למידע נוסף באתר "איפארמה" – www.epharma.co.il ובמוקד הטלפוני 1-800-61-62-63



aaa