שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

בנפייבר- "עוצרים את העצירות"

עצירות היא בעיה היכולה להתרחש בכל גיל, במיוחד באוכלוסיית הגיל השלישי. כרבע מהאנשים מעל גיל 65 יסבלו ממנה. עצירות מוגדרת כפעילות לא סדירה של המעיים, צואה קשה ,התרוקנות לא מלאה או קושי בהתרוקנות. הסיבות לעצירות רבות ומגוונות: קושי ביכולת לבצע פעילות גופנית שמוביל להפחתה בתנועתיות המעי יכול לתרום לכך, כמו כן גם צריכת תוספי סידן וברזל יחד עם  שתייה מעטה, השמנה, התאפקות ומחלות שונות כגון מחלות מעי, תסמונת המעי הרגיש וסוכרת.צריכה הולמת של סיבים בנשים היא  כ-25 גרם ליום, ובגברים עד לכ-38 גרם ליום.
 

סיבה נפוצה לעצירות היא צריכה מעטה של סיבים תזונתיים. הסיבים הינם פחמימות שגופנו אינו יכול  לפרק באופן מלא.לסיבים  תרומה קלורית קטנה יחסית לפחמימות אחרות והם בעלי איכות תזונתית גבוהה. הסיבים התזונתיים מצויים במזונות כמו ירקות, פירות, קטניות ודגנים- במיוחד בדגנים מלאים. יתרונות הסיבים היא יכולתם "לקשור" רכיבים תזונתיים כמו סוכר ושומן ובכך תורמים להורדת רמתם בדם, יצירת  תחושת שובע ע"י כך שנותרים זמן רב יותר  בקיבה, תופסים נפח גדול ממנה וסופחים  מים ומגבירים את תנועתיות המעי. בכך תרומתם החשובה ל"מלחמה" בעצירות..

אז איך ניתן לעצור את העצירות? לשתות הרבה, להפעיל את הגוף כמה שניתן וכמובן... לצרוך סיבים תזונתיים!

ישנם מס' תוספי מזון עתירי בסיבים שיכולים להגביר את תדירות היציאות

Bebefiber הינו תוסף המכיל סיבים תזונתיים בצורת אבקה. הסיבים מופקים מצמח הגואר גאם- סיב מסיס במים. בנוסף לתרומתו להעלאת תדירות היציאות, הוא תורם גם לתחושת השובע והמלאות.

מה עוד? ניתן להוסיף Benefiber לכל משקה או מאכל רך- הוא חסר טעם וריח , מתמוסס בקלות ואינו יוצר גושים. Benefiber- יתרונות רבים במוצר אחד:

פעילות מעיים סדירה יותר, שובע ומלאות מוקדמים יותר וערך קלורי נמוך יחסית.

שימוש נכון ב-Benefiber יכול לעשות את חיינו "קלים" יותר, תרתי משמע!

יש לשים דגש על כמה דברים לפני השימוש: מכיוון שאחת מתכונות הסיבים היא לספוח מים וחומרים שונים – יש ליטול במרווח של פחות משעתיים מתרופות, יש להתחיל לקחת בצורה הדרגתית ולא בכמות גדולה בבת אחת על מנת להימנע מההיפך- עצירות. יש לשתות לפחות כוס מים אחת עם השימוש בתוסף.

כמות מומלצת לצריכה למבוגר: כף אחת עד 2 כפות Benefiber ביום. אין לעבור כמות של 5 כפות ליום.

אז מהי המלצת הדיאטנית?

היעזרו ב- Benefiber ועזרו לעצמכם לעצור את העצירות!

ליאת אברהמי, דיאטניתB.sc RD 
 



aaa