שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מכשיר אינהלציה הוא כבר לא מותרות לחולים כרוניים בלבד

בכל חנות טובה למכשירי עזר לחולים תוכלו למצוא קטגוריה שלמה של ציוד רפואי ביתי שכבר אינו נחשב למותרות והוא כמעט הכרח בבתים רבים. זה נכון לבתים שיש בהם ילדים וקשישים כמו גם לבתים של מבוגרים רבים שזקוקים למכשור כזה רק לעתים רחוקות, במצבי מחלה. מכשירים שעוזרים לנשימה הם דוגמה למכשור רפואי שעבר הסבה מתקדמת ברוח ימים אלה למכשור ביתי שכל אחד יכול לרכוש במחירים שווים לכל כיס, ולהשתמש בהם מבלי שיצטרך להתאשפז או לצאת מהבית לקבל טיפול במרפאה. מחלות ריאה הפכו לנפוצות יותר שנים לפני שתקפה אותנו הקורונה על שלל הווריאנטים שלה ולכן יש לא מעט אנשים שכבר גילו את היתרונות של מכשיר אינהלציה ביתי שמוכן לשימוש בכל עת ולכל גיל, וזה לא חייב להיות רק לחולים כרוניים בלבד.

מכשיר אינהלציה חיוני לכל בית שיש בו ילדים וקשישים

הפגיעות הרבה של ילדים וקשישים בעלי מערכת חיסונית מוחלשת מוכרת לכל רופא, ולכן מומלץ לדאוג לציוד רפואי ביתי שיכול להקל על הנשימה במקרים של הדבקות חוזרות במהלך השנה. כל קשיש ירגיש טוב יותר כאשר יש לו מכשיר אינהלציה שמקל עליו לנשום במהלך הלילה או היום, כאשר הוא מתקשה לנשום בגלל הצטננות או היחלשות הגוף. לילדים זה חיוני לא רק אם יש להם אסתמה, משום שאצלם כל הדבקה יכולה להידרדר בקלות לדלקת ריאות או ברונכיטיס, ובמקרה כזה הם יזדקקו לכל העזרה שאפשר כדי לנשום. במקום לרוץ למרפאה או לאשפז את הילד אפשר לקבל תרופות ולהמשיך את הטיפול שמקל עליו בעזרת ציוד ביתי. האבזרים זמינים לכולם בכל בית מרקחת וכשיש בית מרקחת אונליין אפשר להצטייד בו בקלות מבלי לצאת מהבית ולחכות למשלוח.

שפעת, וירוסים, הצטננות

כבר שנים שאנחנו שומעים את המומחים מזהירים מווירוסים שהולכים ומתחזקים ומפתחים וריאנטים, על זיהום אוויר שקוטל אנשים או גורם למחלות בדרכי הנשימה אצל אנשים בריאים בדרך כלל. איכות האוויר המידרדרת והמצב התברואתי של העולם גורם לכך שעוד ועוד אנשים סובלים יותר ממחלות שקשורות לנשימה והן הולכות ומחריפות. יחד עם תנאי זיהום אוויר שחודרים הביתה מובן למה כל אחד צריך להיות ערוך ומוכן לכך שכל הצטננות עלולה להפוך לקשה מנשוא עד כדי כך שקוצר נשימה וקשיים בלילות יהיו חלק בלתי נפרד מהמחלה. בשביל זה בדיוק נועד הציוד הרפואי הביתי בצורת מכשיר אינהלציה במחיר נוח שכדאי מאוד להחזיק בכל בית כציוד חובה. המכשיר נמצא בהישג יד וכשהוא מאוחסן נכון ושומרים על התנאים ההיגייניים שלו אפשר להשתמש בו בכל עת ולכל אחד.

זמינות מרבית לכולם

הביטוי כמו חמצן לנשימה נכון במיוחד כשחולים ונאבקים על אוויר. זה מבהיל מאוד לשמוע ילד נחנק או סובל מקוצר נשימה וזה מנחם מאוד לדעת שאפשר להיעזר מיד בציוד כמו מכשיר אינהלציה על מנת לפתור את הבעיה מבלי להזמין אמבולנס או לרוץ למיון. זה נכון גם לכל אדם שסובל מהצטננות שהולכת ומסתבכת ומקשה על דרכי הנשימה להעביר חמצן. אינהלציה מקילה על כל אחד ואין צורך להמשיך לסבול כאשר הפתרון זמין ונגיש לכולם במרחק הקלקה אחת על הזמנה בבית מרקחת אונליין.



aaa