שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

גלוצרנה - המזון הייעודי שעוזר לכם לשמור על בריאותכם

תזונה נכונה ומאוזנת היא חלק בלתי נפרד מהשמירה על בריאות, אולם למרות שהיא קלה יחסית לביצוע לא כל האנשים יכולים לקבל אותה, בדרך כלל בגלל מצבים רפואיים שמונעים מהם לצרוך מזון מסוים. קבוצות המזון שמזינות את הגוף ומאפשרות לו לתפקד כהלכה נמצאות בסוגי מזון שונים אולם לא כולם זמינים לגו בגלל קשיי ספיגה או מגבלות אחרות, כמו אצל חולי סוכרת או כליות או בעיות במערכת העיכול. התוצאה היא בדרך כלל פגיעה בבריאות משום שאבות המזון אינם מסופקים לו בשגרה בתזונה רגילה, והוא חייב להשלים אותם ממקורות אחרים ייעודיים שנמצאים במזון שמיוצר ספציפית לבעלי מוגבלויות העיכול האלה. אחד המוצרים שאנחנו מוצאים בתחום זה של מזון ייעודי הוא גלוצרנה, שמיועד למי שחולה בסוכרת או לוקה בעיכול סוכרים מסוימים כמו גלוקוז. המצבים האלה מסכני חיים ולכן הם זקוקים להשלמה חיונית זאת כדי לשמור על תפקוד כל המערכות בגוף.

מה חשוב לדעת על חוסרים תזונתיים?

חוסרים תזונתיים מוגדרים כמצב שבו אדם אינו ניזון ממזון המכיל את כל קבוצות המזון החיוניות לו ושומר בכך על מצב תזונתי מאוזן. מצבים כאלה יכולים לקרות בגלל מחלה או בגלל אורח חיים והם מחייבים השלמות שונות שניתנות בצורת מזון ייעודי. מזון כזה משווק בדרך כלל בצורת נוזל או אבקה מרוכזים שמכילים את כל מה שאדם נזקק לו ואינו צורך אותו ממקורות אחרים, או שיש לו הרכב תזונתי שמאפשר לו לצרוך אותו ללא הגבלה שגורמת לו מחלתו או מצבו הרפואי. גלוצרנה מכיל תחליפים לגלוקוז ומספק אנרגיה לגוף גם מבלי לפגוע במטבוליזם של האדם הצורך אותו, משום שהוא אינו יכול לעכל גלוקוז שהוא בעל ערך גליקמי גבוה. כלומר, מצריך אינסולין רב כדי לעכל ולהתמודד עם הפירוק והספיגה שלו. מצב כזה מסכן חולי סוכרת ולכן מחייב שימוש במזון שאינו מחייב עלייה חדה באינסולין ותנודות קיצוניות ברמת הסוכרים בדם.

למה גלוצרנה מתאים לחולי סוכרת?

אינסולין הוא ההורמון שמופרש בלבלב שלנו והוא אחראי לשמירה על רמת הסוכר הנאותה בדם וויסות רמת הסוכר בדם. בזכותו אנחנו מנצלים היטב את הסוכרים שיש במזון שאנחנו צורכים ולא מגיעים מצב של היפוגליקמיה או עלייה חדה בסוכר, שמסכנת חיים. מצבים אלה מאפיינים חולי סוכרת שחייבים לשמור על רמה אחידה ונמוכה כל הזמן ולכן מוגבלים גם בסוגי המזון הם מורשים לצרוך, ולא רק כאלה שמכילים רק סוכר פשוט אלא כל תרכובת סוכרים שתגרום להפרשת אינסולין וליציאה מאיזון. חולי סוכרת סוג 1 מכירים היטב את ההגבלות התזונתיות שלהם ומה גורם להם לתנודות אלה ולכן הם אינם יכולים לאכול כל דבר. הבעיה היא שהם עלולים להגיע לחוסר תזונתי מסוים וגם לפגיעה ברמת האנרגיה שלהם ולכן נדרש פתרון אחר שלא יסכן אותם. גלוצרנה מספק להם מזון מרוכז ומלא אנרגיה מבלי לזעזע את המערכת המטבולית שלהם ובכך שומר על הבריאות שלהם. המזון זמין להם בבקבוקוני נוזל בטעמים שונים שאפשר לאחסן בתנאים נאותים ובכך לשמור על הבריאות שלהם ללא קושי. הצטיידות בבקבוקי גלוצרנה מבית מרקחת עם משלוחים עד הבית פותרת להם בקלות את בעיית התזונה חודש בחודשו.

 



aaa