שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

טיפים ועיצות - איך שומרים על העור מפני השמש בחודשי הקיץ

תכשירי דרמו-קוסמטיקה 

תכשירים רבים מיוצרים ברחבי העולם במטרה להגן על העור מפני נזקי השמש, חלקם טובים מאוד וחלקם פחות. מהו מוצר טוב והאם יעילותו מוכחת? ישנם מוצרים בעלי שם עולמי הידועים ביעילותם ובכושר ההגנה שלהם. אחד המותגים המובילים בתחום הדרמו-קוסמטיקה הוא לה רוש פוזה, או בתצורה הבין-לאומית: לה רוש פוזה 

דרמו-קוסמטיקה הוא הענף הרפואי של תחום הקוסמטיקה. המונח נובע מהמילה "דרמטולוגיה" אשר פירושה רפואת עור. הדרמו-קוסמטיקה, יעודה במתן פתרונות לבעיות עור שונות ומגוונות - וניתן לרכוש את מוצרי הדרמו-קוסמטיקה בבתי המרקחת ללא מרשם רופא. אנשים עם רגישויות עור מיוחדות או בעיות עור כרוניות, מוצאים במוצרי הדרמו-קוסמטיקה פתרון יעיל.

השמש כגורם העיקרי לסרטן העור  

סרטן העור הוא השכיח מבין סוגי הסרטנים כולם, כאשר נזקי השמש הם הגורם העיקרי. כיום ניתן לטפל בסרטן העור אם ישנו אבחון מספיק מוקדם, לצערנו עדיין אחד מתוך חמישה מת מהמחלה. מוצרי הדרמו-קוסמטיקה נותנים מענה טוב מאוד כהגנה מפני השמש, יש למרוח בנדיבות על כל המקומות החשופים לשמש ולהמנע מחשיפה ממושכת.

המדענים של לה רוש פוזה שקדו רבות על פיתוח נוסחה מדויקת ללוחמה בקרינה המייננת של קרני הגמא והקרינה האולטרה סגולה המגיעה מהשמש, קרינה המפרקת את המבנה המולקולרי בעור ומעלה משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן. ההגנה אשר מספקים מוצרי לה רוש פוזה היא הגנה גבוהה מאוד ויעילה, המתאימה לכל הגילאים.

הגנה מפני זיהום האוויר 

מוצרי לה רוש פוזה מספקים הגנה טובה מאוד מפני זיהום האוויר המזיק גם הוא לעור. מחקרים רבים קבעו את יעילותו של המוצר ללא ספק ואת יתרונו על פני מוצרים רבים אחרים - בזכות מערכת מסנני הקרינה שבו, המים הטרמליים שהוא מכיל העשירים במינרלים – ובזכות הפחתה משמעותית במסננים כימיים. אין ספק כי המוצרים הדרמו-קוסמטיים של לה רוש פוזה הם מהמובילים בעולם בהגנה על העור.

בעידן של התחממות גלובלית והדללות שכבת האוזון, חשוב להקפיד שבעתיים על הגנה נכונה על העור. שיזוף ללא הגנה או אפילו הליכה שגרתית ברחוב ביום שמש ללא הגנה על המקומות החשופים, מהווה סכנה בריאותית משמעותית. כובע, משקפי שמש וקרם דרמו-קוסמטי המכיל מסנני קרינה חזקים. המודעות לסכנות אשר השמש מביאה איתה יכולה להציל חיים.

השמש מסוכנת מכל הכיוונים 

מלבד סכנת החיים, נזקי השמש יכולים לגרום לתופעות מאוד לא אסתטיות כמו כתמי פגמנטציה, כווייות שמש ועוד. במקביל לכך, נזקי עור עלולים להישאר לכל החיים ובעיקר כשמדובר בעור הפנים אין זה נעים כלל וכלל. לעומת זאת, שנים של מחקר מדעי קובעים כי המוצרים הדרמו קוסמטים של לה רוש פוזה מסוגלים לספק עבורך את ההגנה הטובה ביותר. אין פלא אם כך כי המחירים המשתלמים, הפינוק בהזמנת מוצרים עד הבית ובעיקר האיכות הבלתי מתפשרת והיעיליות המוכחת של מוצרי לה רוש פוזה, הופכים אותם למותג מוביל בתחום.



aaa