שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

טבעי זה גם הכי יפה

אם פעם – ולא כל כך מזמן - מילים כמו 'טבעי' או 'אורגני' יוחסו בעיקר למזון ולרכיביו, היום זה כבר ברור שמדובר במשהו גדול בהרבה. אין כמעט תחום בחיינו שלא מנסה לגעת בערכים הללו שהפכו חשובים לרבים, שהפכו לאורח חיים במובן הרחב של המושג.

אך טבעי ומתבקש שגם עולם הקוסמטיקה והטיפוח – מוצרים שבאים במגע עם עורנו ונספגים בו – יעשה כבוד גדול לחברות שאימצו את הערכים החשובים הללו כבר לפני שנים ארוכות.

מדוע לבחור בטיפוח אורגני או דרמו קוסמטיקה על פני שפע ההיצע שקיים היום בשוק?

התשובה פשוטה: העור הוא האיבר הגדול ביתר שלנו, וכל מוצר שמונח עליו יחדור בסופו של דבר לתוך הגוף. מה כדאי לדעת על מוצרי דרמו קוסמטיקה ומה ההבדלים בינם ובין מוצרי קוסמטיקה רגילים? קווים לדמותם של מוצרי קוסמטיקה טבעיים, אורגניים או דרמו קוסמטיקה.

דרמו-קוסמטיקה, הגדרה – שילוב בין המילים דרמטולוגיה = רפואת עור וקוסמטיקה. המונח נועד כדי לאפיין מוצרי קוסמטיקה ייחודיים שתכליתם לפתור בעיות עור למיניהן (פסוריאזיס, קשקשים, אטופיק דרמטיטיס, אדמומיות, פריחות ועוד) כמו גם להוות חלופה קוסמטית לבעלי עור רגיש או אלרגני. מדובר במוצרים שנמכרים ללא מרשם רופא.

רכיבים שלא יהיו שם - ברשימת הרכיבים של מוצרי הדרמו קוסמטיקה לא תמצאו בדרך כלל משמרים מסוג פראבן, ריחות סינטטיים, רכיבים שעברו שינוי גנטי (GMO), רכיבי סיליקון, חומרי פתלאין, טכנולוגיית ננו, שמנים מינרליים, חומצת EDTA, פרופילן גליקול, קארבומר, DEA, אקרילטים וללא BHT.

רכיבים שכן יהיו שם - מוצרי קוסמטיקה טבעיים, אורגניים או דרמו קוסמטיקה לעומת זאת, יכילו בדרך כלל הרבה פחות רכיבים ממוצרי הקוסמטיקה הרגילים. לא יהיו בהם תמציות ריח מפתות או חומרים משמרים למיניהם. עוד סביר למצוא עליהם תו תקן אורגני, תמציות צמחים טבעיות, שמנים אתרים ורכיבים טבעיים ללא כימיקלים, סיליקון וחומרים משמרים. במילים אחרות: את הדגש ישימו על החומרים הפעילים הנחוצים לעור – אלה שלשמם הומצא התכשיר.

בלי בעלי חיים - מוצרים אורגניים, ולרוב גם מוצרי דרמו קוסמטיקה לא נוסו על בעלי חיים. לרוב, במקום לבדוק את המוצרים על ארנבים, שרקנים, עכברים וחולדות, שוכרות חברות הדרמו מתנדבים אנושיים כדי להבטיח את בטיחות המוצרים ויעילותם.

אריזה – במקום אריזות מפתות, צבעוניות ואפילו סקסיות, אריזות מוצרי דרמו קוסמטיקה יהיו לבנות ונקיות בעיצובן בדרך כלל, וישדרו תחושה כללית של בריאות.

מחקרים ועוד מחקרים – מוצרי דרמו קוסמטיקה עוברים מחקרים קליניים מחמירים ביותר לפני שהם עולים המדפים. בכלל זה, ייבדקו קלינית שלל סוגי העור ותגובתם לתכשיר – עם דגש על עור רגיש ואלרגני. חברות קוסמטיקה שחורטות על דגלן את ההגדרה "דרמו", מתחייבות במובן רב להבטחה הזו לצרכנים: מוצרים המיוצרים על-פי התקנים הקפדניים של התעשייה הפרמצבטית, ותחת סטנדרטים קפדניים של בריאות ובקרת איכות גבוהה.

מבחר ומחיר - קטגורית הדרמו קוסמטיקה הולכת וגדלה, כאמור, והיום ניתן למצוא במסגרתה שפע של מוצרים: החל ממוצרי אנטיאייג'ינג, ניקוי וטיפוח לפנים, לגוף ולכל סוגי העור, תכשירי שיער למיניהם, מוצרים לתינוקות וילדים, ואפילו הגנה מהשמש. ולסיום, הבשורה הטובה לא פחות היא שלרוב, מחיריהם של מוצרי הדרמו קוסמטיקה נמוכים מאלה של מוצרי הקוסמטיקה הרגילים.



מוצרים קשורים

aaa