שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מתכוננים לקיץ

חברות וחברים: הקיץ כאן. והקיץ הישראלי הוא מכלול שלם של דברים שעיקרם אחד: חוץ, שמש וחופש. ובעוד שכל זה נכון תמיד, הרי שהשנה, אחרי השהייה הכה ממושכת בבית, זה נכון במיוחד. אז אם התרגלתן להאריך שיער בבית השחי או באזור השפם, או אם היה נדמה לכם שלא נשים לב שלא הגעתם לחדר הכושר בשלושת החודשים האחרונים, זה הזמן להתעורר. לכבוד הקיץ שהגיע אספנו כאן את שלל העצות המוצלחות ביותר שיסייעו גם להתכונן לקיץ אבל גם להגיע לנובמבר.

הגנה

אם יורשה לנו לפתוח בעצה החשובה ביותר לקיץ, לכל קיץ, הרי שזו זו: התגוננו מהשמש. אבל ברצינות וכמו שצריך. כלומר עם קרם הגנה איכותי ורב מקדמים, כובע כשהשמש במרכז השמיים ואל תהיו בשמש כשזה מסוכן. כשמסתכלים על חוף הים ביולי בשעה 12 בצהריים אפשר לרגע להתבלבל ולחשוב שאנחנו בשנות ה-70, כשעוד לא ידעו עד כמה נזקי השמש קשים. די, מספיק. מול השמש מתגוננים ויש כל כך הרבה עם מה – טבעי, ירוק, ספריי, קרם, עם צבע או בלי - רק תבחרו. חייבת בכל זאת מראה שזוף? יש גם לזה פתרונות רבים וטובים שרק הולכים ומשתכללים: מוצרי שיזוף שדומים למייקאפ ברעיון וביישום. רק נסי על נקודה קטנה לפני שאת מורחת את כל הגוף כי לפעמים יוצאים קצת כתומים

אלוורה

ג'ל אלוורה הוא מצרך חובה בכל בית. הוא טוב להקלה על כוויות, עיקצוצים למיניהם ועור מגורה. אגב, שמענו על פטנט נחמד לקיץ: מכינים קוביות קרח ממים מהולים בג'ל אלוורה. אין ספק שזה ישמח כל ילדון עם פצעון. אבל ממש לא רק.

שיער בריא לקיץ

את הקיץ חייבים להתחיל עם שיער בריא. גם ככה הכלור, המלח והשמש יזיקו לו אז לפחות עכשיו חשוב לדאוג לו. מוצרי טיפוח איכותיים הכוללים שמפו, מרכך, מסכה, סרום או כל מה שעושה לך טוב - הם בהחלט מתכון טוב להתחיל איתו. אה כן, ולא לוותר על הספר. אין מה לעשות: לפני הקיץ מסתפרים. אפילו קצת.

פילינג ועוד פילינג

לא בטוח שידעת אבל פילינג, לא רק הופך את העור לנעים יותר אלא גם מאפשר לו לספוג טוב יותר מוצרי לחות וטיפוח למיניהם. לכן, על אף הטרחה המסוימת שמתלווה אליו שווה להשקיע עוד כמה דקות ולקרצף. יש המון מוצרי פילינג על המדף והם מפתים ומריחים נפלא. שווה פינוק.

צחצוח גילוח

אפרופו הסעיף שלעיל: גילוח שיער הגוף, כלומר רגליים ושות', ייראה וירגיש מוצלח יותר אם תעשו אותו אחרי פילינג. זה גם הגיוני: פילינג מסיר את השכבה הדקיקה של העור המת (יש כזו כל יום, לא לדאוג) ועל כן יכול בקלות גם להסיר את הנקודות הקטנות האלה שרואים למרות שסכין הגילוח חדש וטוב.

פגי תוקף ועוד

טרום קיץ הוא הזמן המושלם לערוך ניקיון יסודי בארון התרופות כמו גם במגירת האיפור. מרבית המוצרים האלה לא מחזיקים יותר משנה, שלא לדבר על זה שאם לא השתמשתם בהם שנה שלמה – אולי הם מיותרים לכם. מלבד בדיקת תאריך שתלמד הכי טוב אם המוצר עוד חי או לא, אם מדובר על קרמים או מוצרי איפור כדאי להריח או למרוח טיפה על היד. ברוב המקרים זה יגלה לכם את האמת. תכלס, זה גם ה-זמן הנכון להצטייד במוצרי טיפוח שמתאימים לקיץ: קרם גוף ופנים כבדים פחות והכי טוב זה כאלה שיש בהם כבר מקדם הגנה ; מייקאפ קליל יותר ואפילו צלליות או שפתונים בצבעים נעימים וקיציים. עכשיו תקשיבו ותקשיבו טוב: אין מצב להסתובב בקיץ שלנו נטולי דיאודורנט. זה כמעט לא מוסרי. דיאודורנט הוא בבחינת חובה כל בוקר וכדאי גם להחזיק אחד בתיק על כל צרה שלא תבוא. הסיבה שאנחנו מציינים את מה שאמור להיות מובן מאליו (!) היא שלא כולם מודעים לכך אבל כמו עם מוצרי טיפוח רבים אחרים גם השפעתו של הדיאודורנט אליו התרגלתם על הגוף שלכם נחלשת עם הזמן. לכן מומלץ לגוון ולשנות מדי פעם. תחילת הקיץ היא הזדמנות מעולה.

שוקלים מילים

כן, בכל הקשור למשקל - אנחנו בהחלט שוקלים מילים. הסיבה העיקרית היא שרצוי להתייעץ באנשי מקצוע בנושא זה, והסיבה המשנית היא שאתם לא צריכים אותנו כדי לדעת אם נחוץ לכם שינוי. מה שכן, שווה לדעת שלפעמים תוספת קטנה למודעות עושה הבדל גדול. יש אנשים ששעון פעילות ממריץ אותם לפעילות גופנית ויש כאלה שמשקל גוף איכותי שבודק גם אחוזי שומן מוביל אותם לאכול אחרת. בקיצור – שווה לשקול.



מוצרים קשורים

aaa